Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 marca 2004, 12:54

Rockstar poszukuje trzech aktorów do roli gangsterów w Grand Theft Auto: San Andreas

Showfax, największa w Internecie baza ofert pracy dla aktorów, stała się niezwykle użyteczna dla fanów serii Grand Theft Auto, którzy z niecierpliwością oczekują nowych informacji na temat kolejnej jej odsłony, zatytułowanej San Andreas. David Viccari, dyrektor ds. castingu w Rockstar Games, zostawił na łamach wspomnianego serwisu notę, mówiącą o poszukiwaniu aktorów, którzy mogliby się wcielić w trzy postacie występujące w grze.

Showfax, największa w Internecie baza ofert pracy dla aktorów, stała się niezwykle użyteczna dla fanów serii Grand Theft Auto, którzy z niecierpliwością oczekują nowych informacji na temat kolejnej jej odsłony, zatytułowanej San Andreas. David Viccari, dyrektor ds. castingu w Rockstar Games, zostawił na łamach wspomnianego serwisu notę, mówiącą o poszukiwaniu aktorów, którzy mogliby się wcielić w trzy postacie występujące w grze.

Pierwszą bohaterką będzie Maria, opisana w ogłoszeniu jako „młoda włoszka”. Aktorki ubiegające się o jej rolę, muszą przygotować scenę z filmu „Colors” (1988), w której Maria Conchita Alonso, kłóci się z Seanem Pennem.

Drugi w kolejce jest Madd Dogg, określony jako 23-letni afroamerykanin. Aktorzy chcący spróbować się w roli gangstera muszą przebrnąć przez monolog Larezna Tate’a z filmu „Menace II Society”, na który składają się dwie strony maszynopisu, pełne niecenzuralnych słów.

I wreszcie ostatni z bohaterów. Jest nim Maccer, 22-latek urodzony w Manchester. W tym przypadku wymagana jest znajomość filmu „Human Traffic” (1999), a w szczególności roli Johna Simma, który jako Jip wygłasza monolog to taksówkarza. Interesującym zbiegiem okoliczności jest to, że w Grand Theft Auto: Vice City pojawił się aktor, który grał także w „Human Trafiic”. Był to Danny Dyer, jako Kent Paul.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej