Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 października 2021, 10:53

autor: Adrian Werner

Assassin's Creed Infinity odtworzy historie ze starszych gier (plotka)

Według nowych plotek Assassin's Creed Infinity zaoferuje nowe wersje historii ze starszych odsłon cyklu. Nie zabraknie także nowych opowieści. Przygody mają przypominać misje z ostatnich odsłon serii Hitman.

PLOTKI O AC INFINITY W SKRÓCIE:
  1. będzie to stale rozwijana gra-usługa, w której zamiast wielkiej kampanii otrzymamy krótsze historie w małych, otwartych światach, niczym w ostatnich odsłonach serii Hitman,
  2. te opowieści będą ukazywały wydarzenia z różnych epok,
  3. w planach są także nowe wersje starszych odsłon cyklu, ale chodzi raczej o reinterpretację znanych historii w formacie AC Infinity, a nie pełne remaki,
  4. Ubisoft w dalszym ciągu zamierza także tworzyć klasyczne odsłony z wielkimi kampaniami i ogromnymi otwartymi światami.

Od pewnego czasu wiemy, że firma Ubisoft pracuje nad projektem Assassin’s Creed Infinity, który ma być ogromną grą-usługą. Teraz pojawiły się doniesienia, że w produkcji znajdą się historie znane z niektórych starszych odsłon cyklu.

Twórcy nie ograniczą się tylko do odświeżania poprzednich części. Według tych informacji struktura Assassin’s Creed Infinity ma być zainspirowana jednym z elementów AC Unity. Na początku tej gry mogliśmy przejść krótką misję pod tytułem Tragedia Jakuba de Molay, której akcja toczyła się w średniowieczu. Gracz natykał się potem na całą listę tego typu „Misji Helix”, ale nie dało się ich aktywować. AC Infinity ma zrealizować ten koncept w pełni. Zamiast gigantycznych kampanii otrzymamy krótkie historie osadzone w małych, otwartych światach. Ma to przypominać rozwiązania z ostatnich kilku odsłon cyklu Hitman.

Taki system pozwoliłby twórcom dostarczać opowieści z różnymi bohaterami z wielu okresów historycznych. Assassin’s Creed Infinity ma regularnie otrzymywać nową płatną zawartość. Nie zabraknie także głównego wątku fabularnego.

Co ciekawe, według tych informacji Assassin’s Creed Infinity „odtworzy i opowie na nowo” historie ze starszych odsłon cyklu. Niektórzy myślą, że chodzi o remaki, ale to wydaje się mało prawdopodobne z uwagi na ogrom prac, jakich wymagałoby zrealizowanie takiego pomysłu. Obstawiamy raczej, że Ubisoft opracuje nowe krótkie historie, ukazujące najważniejsze wydarzenia z historii marki. Taki scenariusz jest znacznie bardziej realistyczny, niż perspektywa odtworzenia całych kampanii na nowym silniku.

Jeśli te informacje się potwierdzą, to Assassin’s Creed Infinity będzie znacznym odejściem od formuły cyklu. Fani bardziej tradycyjnych gier mogą jednak spać spokojnie. Produkcja ma być projektem pobocznym dla całej marki i firma Ubisoft zamierza równolegle tworzyć klasyczne odsłony z wielkimi kampaniami fabularnymi osadzonymi w otwartych światach.

Źródłem tych wszystkich rewelacji jest użytkownik Reddita o ksywce Smooth-Earth2875, będący rzekomo pracownikiem Ubisoftu. To nowe konto, więc w normalnych okolicznościach nie potraktowalibyśmy na serio ujawnianych za jego pośrednictwem informacji, ale moderatorzy forum GamingLeaksAndRumours otrzymali od niego materiały, które mają potwierdzać prawdziwość tych słów. Zastrzegają, że to, co dostali, może być fałszerstwem, ale wymagałoby to ogromnego wysiłku, na który większość fake’owych źródeł się nie sili.

Przypomnijmy, że najnowsza część serii, czyli Assassin’s Creed: Valhalla, ukazała się w listopadzie ubiegłego roku na PC, konsolach Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4 i PS5 oraz w usłudze Google Stadia. Gra od premiery jest stale rozwijana, zarówno za pomocą aktualizacji, jak i płatnych dodatków. Każde rozszerzenie jest dzielone na trzy epizody, wypuszczane w regularnych odstępach czasu. W pewnym stopniu marka już teraz stała się więc grą-usługą.

  1. Oficjalna strona firmy Ubisoft
  2. Recenzja Assassin’s Creed Valhalla – to jest Asasyn, którego szukacie
  3. Assassin’s Creed Valhalla – poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej