Newsy i ciekawostki na temat Afterfall: InSanity
Afterfall: InSanity znalazło 300 tysięcy nabywców. Nicolas Games wychodzi na plus
Łukasz Szliselman, 12 lutego 2014, 11:41
Polska produkcja Afterfall: InSanity w ciągu dwóch lat od premiery znalazła 300 tysięcy nabywców. Na dobrą sprzedaż wpłynęły różne akcje promocyjne w serwisach dystrybucji cyfrowej. Dzięki temu studio Nicolas Games zniwelowało pokaźną stratę finansową i zakończyło 2013 rok na plusie.
Wieści ze świata (Mass Effect, BioShock: Infinite, Afterfall: InSanity) 21/12/12
Marcin Skierski, 21 grudnia 2012, 14:10
Dziś piszemy m.in. o promocyjnej cenie Mass Effect, ścieżce dźwiękowej gry BioShock: Infinite, darmowym dodatku DLC do Afterfall: InSanity, a także premierze produkcji Anomaly Korea na urządzeniach mobilnych. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Nicolas Games dogadało się z Epic Games w sprawie licencji na Unreal Engine
Szymon Liebert, 7 grudnia 2012, 12:46
Spółka Nicolas Games podpisała porozumienie z firmą Epic Games w sprawie licencji na silnik Unreal Engine 3. Amerykański producent oskarżył twórców Afterfall: InSanity o nieuregulowanie należności finansowych i żądał wycofania gry ze sprzedaży.
Afterfall: InSanity komercyjnym fiaskiem. Szczegóły na temat Edycji Rozszerzonej
Mateusz Kądziołka, 22 czerwca 2012, 14:15
W sieci pojawiły się informacje o słabych wynikach finansowych gry Afterfall: InSanity. Poznaliśmy również szczegóły dotyczące Edycji Rozszerzonej polskiego survival horroru, a twórcy udostępnili filmik prezentujący nową wersję tytułu.
Twórcy Afterfall: InSanity przeżywają ciężkie chwile
Aleksander Kaczmarek, 28 maja 2012, 18:40
Mocno niepokojące informacje o sytuacji w Nicolas Games opublikował serwis gram.pl. Według anonimowych źródeł z należącym do spółki studiem deweloperskim Intoxicate pożegnała się znaczna część ekipy odpowiedzialnej za Afterfall: InSanity. Prezes Tomasz Majka uspokaja i twierdzi, że przynajmniej na tę chwilę firmie nie grozi upadłość.
Afterfall: InSanity - Edycja Rozszerzona w trzecim kwartale 2012
Michał Kowalski, 5 marca 2012, 14:10
Studio Nicolas Games Intoxicate zapowiedziało wydanie Edycji Rozszerzonej gry Afterfall: InSanity. Ulepszona wersja Afterfalla ma się pojawić w trzecim kwartale 2012 roku, a poprawki jakie zostaną w niej wprowadzone dotyczyć będą m.in. animacji, systemu walki i efektów psychozy.
Czy twórcom Afterfall: InSanity grozi upadłość?
Aleksander Kaczmarek, 9 lutego 2012, 15:05
Do katowickiego sądu wpłynął wniosek o ogłoszenie upadłości likwidacyjnej Nicolas Games S.A. Domaga się tego były właściciel studia Frontline - firma Nawar, której twórcy gry Afterfall: InSanity winni są ponoć 200 tys. zł.
Twórcy Afterfall: InSanity dają 50% zniżki i soundtrack z gry
Krystian Machnik, 9 grudnia 2011, 18:03
Firma Nicolas Entertainment Group rozesłała e-maile do wszystkich, którzy wzięli udział w akcji „Afterfall: InSanity za 1$”. W ich treści znalazł się kod uprawniający do zakupu gry z 50% zniżką, soundtrack oraz specjalna ankieta, w której można wybrać fundację charytatywną, na konto której ma zostać przekazana uzbierana kwota.
Afterfall: Pearl of the Wasteland kolejną odsłoną polskiej serii Afterfall?
Marcin Skierski, 9 grudnia 2011, 12:30
Jeden z ostatnich zwiastunów polskiej gry Afterfall: InSanity zawiera prezentację obrazka z logo Afterfall: Pearl of the Wasteland. Całkiem możliwe, że jest to tytuł nowej odsłony serii.
Kto próbował manipulować oceną czytelników Afterfall: InSanity na gry-online.pl?
Łukasz Malik, 2 grudnia 2011, 12:30
Wykryliśmy działanie skyptu, który systematycznie zwiększał ocenę czytelników Afterfall: InSanity. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu i dotarciem do sprawców tego incydentu.
Afterfall: InSanity na PC trafił do sprzedaży
Krystian Machnik, 25 listopada 2011, 13:32
Dziś swoją premierę ma pecetowa edycja Afterfall: InSanity, gry autorstwa polskiego studia Nicolas Intoxicate. Afterfall: InSanity, oprócz standardowego wydania w cenie 99,99 złotych, dostępny jest także w edycji kolekcjonerskiej, w której skład wchodzą: plecak schronu „Chwała”, t-shirt z logo gry, ponad 140-stronicowe kompendium wiedzy, kalendarz ścienny oraz płyta ze ścieżką dźwiękową. Cena takiego wydania to 199,99 zł.
Afterfall: InSanity - Amnesty International rezygnuje ze wspierania akcji charytatywnej Nicolas Games
Marcin Skierski, 22 listopada 2011, 11:30
Organizacja charytatywna Amnesty International zrezygnowała ze współpracy z firmą Nicolas Games, producentem gry Afterfall: InSanity. Prezes polskiego studia zdradził także, że tytuł pojawi się w usłudze OnLive.
„Złoty” status i demo gry akcji Afterfall: InSanity w polskiej wersji językowej
Marcin Skierski, 16 listopada 2011, 10:10
Firma CD Projekt udostępniła wersję demonstracyjną gry akcji Afterfall: InSanity w polskiej wersji językowej. Przy okazji poinformowano, że produkcja rodzimego studia Nicolas Games Intoxicate uzyskała „złoty” status i trafiła do tłoczni.
Demo gry Afterfall: inSanity już do pobrania
Aleksander Kaczmarek, 15 listopada 2011, 16:14
Zgodnie z obietnicą, 10 dni przed premierą, ukazała się demonstracyjna wersja gry Afterfall: inSanity. Ważące 1,8GB demo pozwala zapoznać się z fragmentem kampanii dla jednego gracza i wyrobić sobie opinię o potencjale debiutanckiego dzieła studia Nicolas Games Intoxicate.
Skład Edycji Kolekcjonerskiej Afterfall: InSanity ujawniony
Kamil Ostrowski, 10 listopada 2011, 14:19
Jeżeli zainteresował Was najnowszy tytuł polskiego dewelopera Nicolas Games, to musicie rzucić okiem na edycję kolekcjonerską, której skład opublikował dziś polski dystrybutor gry, firma CD Projekt.
Data wydania dema gry Afterfall: InSanity i współpraca z Amnesty International
Marcin Skierski, 18 października 2011, 10:40
Gra akcji Afterfall: InSanity w listopadzie doczeka się wersji demonstracyjnej prezentującej fragment kampanii dla jednego gracza. Polski deweloper Nicolas Games Intoxicate podpisał także umowę z organizacją Amnesty International.
Afterfall: InSanity za niecałe 4 złote? To możliwe
Marcin Skierski, 10 października 2011, 12:25
Rozpoczęto przyjmowanie zamówień przedpremierowych na grę Afterfall: InSanity. Polski deweloper Nicolas Games zaproponował rewolucyjny model dystrybucji, pozwalający zakupić cyfrową wersję długo oczekiwanej produkcji za jednego dolara (ok. 3,25 złotych bez podatku VAT).
Główny bohater Afterfall: InSanity przemówi głosem Michała Żebrowskiego
Mateusz Kądziołka, 7 października 2011, 13:53
Firma CD Projekt ujawniła, że główny bohater polskiej gry Afterfall: InSanity przemówi głosem Michała Żebrowskiego. Sławny aktor wcieli się w rolę Alberta Tokaja.
Znamy datę premiery pecetowej wersji Afterfall: InSanity
Aleksander Kaczmarek, 3 października 2011, 12:45
Firma Nicolas Games poinformowała o terminie premiery pecetowej wersji gry Afterfall: InSanity. Wyczekiwany survival-horror studia Intoxicate zadebiutuje 25 listopada. Tytuł pojawi się w dystrybucji elektronicznej za pośrednictwem platformy cyfrowej stworzonej przez wrocławską firmę Tro Media.
Premiera Afterfall: InSanity na PC w listopadzie
Daniel Kłosiński, 26 września 2011, 21:55
Afterfall: InSanity w wersji na pecety trafi do sprzedaży jeszcze w tym roku. Firma Intoxicate Studios poinformowała, że w ten survival horror pogramy jeszcze w listopadzie.
Nowy film z Afterfall: InSanity. Jak bardzo zmieniła się gra?
Szymon Liebert, 25 września 2011, 09:46
W sieci pojawił się nowy film z Afterfall: InSanity, polskiego survival horroru, za który odpowiada studio Nicolas Games. Twórcy gry pokazują w nim, jak bardzo zmieniła się ona w ciągu kilku ostatnich miesięcy. Produkcja kojarząca się z takimi hitami jak Dead Space, będzie kosztowała kilkanaście milionów złotych.
Produkcja polskiej gry Afterfall: InSanity pochłonie kolejne miliony złotych
Marek Oramus, 22 września 2011, 09:35
Firma Nicolas Games zamierza pozyskać od akcjonariuszy kolejne 9 mln zł na dokończenie konsolowych wersji gry Afterfall: InSanity, choć na produkcję wszystkich edycji wydano już prawie 10 mln zł.
W konsolowe Afterfall: InSanity zagramy najwcześniej w 2012 roku
Przemysław Bartula, 12 sierpnia 2011, 09:32
Nicolas Games rozwiązał umowę z firmą Just a Game czego wynikiem jest zawieszenie prac na portem gry na PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Afterfall: InSanity ukaże się zgodnie z planem w czwartym kwartale tego roku jedynie na pecetach.
Nowy zwiastun Afterfall: InSanity pokazuje fragmenty rozgrywki
Marcin Skierski, 10 czerwca 2011, 09:56
Polskie studio Nicolas Games Intoxicate ujawniło na targach E3 nowy zwiastun Afterfall: InSanity – nadchodzącego survival horroru utrzymanego w post-apokaliptycznych realiach.
Wysokie aspiracje firmy Nicolas Games. Premiera Afterfall: InSanity pod koniec roku
Aleksander Kaczmarek, 24 marca 2011, 13:00
Do grona polskich producentów gier, którzy zamierzają zawojować światowe rynki, dołączyła katowicka spółka Nicolas Games. Deweloper pracujący nad Afterfall: InSanity zamierza stworzyć grupę, która wspierać będzie twórców niezależnych. Firma niedawno przejęła studio Frontline i już przygotowuje nowe projekty, w tym sieciową grę Arena Morte oraz kolejną odsłonę przygód Larry'ego Laffera.
Afterfall: Chernobyl 2011 za mniej niż 10 mln zł
Aleksander Kaczmarek, 30 października 2010, 15:54
Kilka dni temu informowaliśmy o nowym projekcie firmy Nicolas Games związanym z powstającym filmem Patryka Vegi Czarnobyl 2011. Kilka szczegółów dotyczących tego przedsięwzięcia ujawnił Tomasz Majka, prezes katowickiego studia deweloperskiego w wywiadzie dla stacji telewizyjnej TVNCNBC.
Afterfall się rozkręca – kolejna gra powiązana z filmem o Czarnobylu
Szymon Liebert, 26 października 2010, 11:56
Firma Nicolas Games zapowiedziała nową produkcję z uniwersum Afterfall, która będzie powiązana z filmem Patryka Vegi - Czarnobyl. Zdjęcia do nowego dzieła autora Pitbulla rozpoczną się w najbliższych miesiącach. Sam reżyser napisze też scenariusz na potrzeby gry. Polskie studio zabierze się za nią dopiero w listopadzie, więc na razie jej szczegóły są nieznane.
Magister od grania - śląskie uczelnie chcą kształcić projektantów gier
Aleksander Kaczmarek, 4 października 2010, 12:30
Uniwersytet Śląski w porozumieniu z innymi uczelniami z regionu oraz firmą Nicolas Games S.A. zamierza otworzyć nowy kierunek studiów magisterskich, na których kształciliby się przyszli projektanci gier. Nie jest to pierwszy tego typu pomysł w Polsce, ale unikalny pod względem rozmachu i kompleksowości.
Afterfall: Insanity w pierwszym kwartale 2011 roku
Szymon Liebert, 24 sierpnia 2010, 10:54
W stacji TVN CNBC Biznes wyemitowano wywiad z Tomaszem Majką, szefem ekipy pracującej nad grą Afterfall: InSanity oraz prezesem firmy Nicolas Games. Majka potwierdził, że post-apokaliptyczna produkcja zostanie wydana w pierwszym kwartale przyszłego roku, a jej dokładną datę premiery poznamy na konferencji CD Projektu, która odbędzie się we wrześniu.
Afterfall: InSanity - pierwszy zwiastun i start oficjalnej strony internetowej
Piotr Doroń, 11 czerwca 2010, 14:05
Studio Nicolas Games Intoxicate uruchomiło oficjalną stronę internetową gry z gatunku survival horror Afterfall: InSanity. Jednocześnie opublikowało w Sieci pierwszy zwiastun, a także zestaw nowych zrzutów ekranowych prezentujących oprawę graficzną dzieła, którego polskim wydawcą jest firma CD Projekt.
CD Projekt polskim wydawcą Afterfall: Insanity
Piotr Doroń, 28 maja 2010, 12:00
Oficjalnym polskim wydawcą gry z gatunku survival horror Afterfall: Insanity została firma CD Projekt. Dzieło rodzimego studia deweloperskiego Nicolas Games Intoxicate trafi do sprzedaży w pierwszym kwartale 2011 roku.
Nowe obrazki z Afterfall: Insanity
Remigiusz Maciaszek, 21 maja 2010, 11:04
Rodzimy producent Nicolas Intoxicate zamieścił na swojej stronie nowe obrazki z gry Afterfall: Insanity i trzeba przyznać, że wyglądają one dosyć obiecująco. Wiele wskazuje na to, że ten polski survival horror może być całkiem zgrabną produkcją.
Polskie gry podbijają zachód
Anna Karpińska, 9 kwietnia 2010, 13:13
Zdaniem obserwatorów, gry komputerowe mają szansę stać się polskim towarem eksportowym. Dowodem tej tezy są sukcesy jakie rodzime tytuły: Painkiller, Wiedźmin i Call of Juarez odniosły poza granicami naszego kraju.
Survival horror Afterfall zmienia nazwę
Szymon Liebert, 6 kwietnia 2010, 14:12
Polski survival horror znany do tej pory jako Afterfall: Rascal otrzymał nową nazwę: Afterfall Insanity. Gra ma pojawić się jeszcze w tym roku i być wprowadzeniem do nowego uniwersum, które później zostanie rozwinięte między innymi w produkcji cRPG. Te i inne informacje o planach Nicolas Games poznaliśmy w magazynie Dzień na rynkach stacji TVN CNBC Biznes.
Pierwsze screeny z Afterfall: Rascal
Anna Karpińska, 16 marca 2010, 12:00
Polskie studio Nicolas Games pracujące nad utrzymaną w konwencji survival horroru grą akcji Afterfall: Rascal, opublikowało pierwsze screeny prezentujące wygląd postapokaliptycznego uniwersum gry i dające wyobrażenie o klimacie towarzyszącym rozgrywce.
Afterfall: Rascal jeszcze w tym roku
Szymon Liebert, 22 lutego 2010, 12:15
Tomasz Majka, szef firmy Nicolas Games, powiedział w porannym programie TVN CNBC Biznes, że pierwsza gra osadzona w uniwersum Afterfall, czyli Rascal, zostanie wydana jeszcze w tym roku na pecety i być może konsole (PlayStation 3, Xbox 360). Podobno prace nad produkcją są w zaawansowanym stadium, więc zrealizowanie planów wydawniczych powinno się udać.
Afterfall: Rascal wyjdzie także na konsole
Szymon Liebert, 12 października 2009, 16:25
Firma Nicolas Games poinformowała, że podpisano porozumienie z FrontLine Studios w sprawie przygotowania dystrybucji nowej produkcji Afterfall: Rascal w Stanach Zjednoczonych i opracowania konsolowej wersji gry. Rascal to drugi tytuł rozgrywany w uniwersum Afterfalla, który jest tworzony przez studio Nicolas Games Intoxicate i zostanie wydany w przyszłym roku.
Afterfall także na konsole
Maciej Śliwiński, 13 stycznia 2009, 11:30
Zapowiadająca się bardzo obiecująco polska produkcja – Afterfall, będzie dostępna również na konsole najnowszej generacji. Taką informację podano na oficjalnej stronie gry.
Nicolas Games przejmuje projekt Afterfall
Piotr Doroń, 4 kwietnia 2008, 12:40
Z pewnością wielu spośród Was kojarzy niezależną produkcję o tytule Afterfall – postapokaliptycznego cRPG przygotowanego od ponad trzech lat przez polską grupę zapaleńców, ukrywającą się pod nazwą Intoxicate Interactive. Od dzisiaj wiemy już oficjalnie, że produkt ów zostanie wydany jako pełnoprawna produkcja.
Ukończono prace nad prezentacją polskiej gry Afterfall: Preludium
Artur Falkowski, 4 grudnia 2006, 08:37
Polska ekipa developerska Intoxicate Interactive doniosła, że dwumiesięczne prace nad stworzoną w celu przedstawienia inwestorom prezentacją gry Afterfall:Preludium zostały ukończone.
Afterfall - polska produkcja napędzana profesjonalnym silnikiem
Daniel Kazek, 20 czerwca 2006, 12:45
Polska grupa developerska Intoxicate Interactive, poinformowała o podpisaniu umowy z firmą Unigine Corp. Układ przewiduje wykorzystanie silnika Unigine przez rodzimego producenta w ambitnym projekcie o nazwie Afterfall.