Nicolas Games przejmuje projekt Afterfall
Z pewnością wielu spośród Was kojarzy niezależną produkcję o tytule Afterfall – postapokaliptycznego cRPG przygotowanego od ponad trzech lat przez polską grupę zapaleńców, ukrywającą się pod nazwą Intoxicate Interactive. Od dzisiaj wiemy już oficjalnie, że produkt ów zostanie wydany jako pełnoprawna produkcja.
Z pewnością wielu spośród Was kojarzy niezależną produkcję o tytule Afterfall – postapokaliptycznego cRPG przygotowanego od ponad trzech lat przez polską grupę zapaleńców, ukrywającą się pod nazwą Intoxicate Interactive. Od dzisiaj wiemy już oficjalnie, że produkt ów zostanie wydany jako pełnoprawna produkcja. Stanie się tak dzięki powołaniu do życia przez firmę Nicolas Games studia deweloperskiego Nicolas Games Intoxicate, powstałego na bazie wykupionej ekipy wymienionych wyżej pasjonatów.
Afterfall będzie grą z gatunku cRPG, wpisującą się w szeroko rozumiany nurt fantastyki, zwany postatomowym. Jak zapewniają twórcy, projekt połączy w sobie innowacyjność z doskonałą grafiką i fizyką, przyprawiając całość sprawdzonymi rozwiązaniami charakterystycznymi dla gatunku cRPG. Nicolas Games Intoxicate obiecuje ponadto nieliniową rozgrywkę, możliwość stworzenia własnej, niepowtarzalnej postaci, około dwustu modeli broni, ponad tysiąc różnego rodzaju przedmiotów (z możliwością własnoręcznego tworzenia i modyfikacji), wszczepianie implantów i protez wpływających na umiejętności bohatera, setki zadań i system organizacji, do których będzie można się zapisać.
Gra będzie wzorowana na hitowym cyklu Fallout. Świadczy o tym nie tylko zapowiadany klimat rozgrywki, umieszczenie fabuły w postapokaliptycznym świecie, ale także system Dynamicznej Walki Turowej, wprowadzający do rozgrywki element taktyki i strategii.
Afterfall zostanie wydany w wersji na komputery osobiste. Będą w niego mogli zagrać także użytkownicy systemu Linux. Nowe informacje na jego temat poznamy już wkrótce.