Najciekawsze materiały do: Witchfire
Witchfire - Cheat Table (CT for Cheat Engine) v.29092023
modrozmiar pliku: 12,1 KB
Cheat Table to skrypt do programu Cheat Engine do wykorzystania w Witchfire. Autorem moda jest Game-Manuals.
„Dziwne, że ta marchewka działa”. Polski deweloper jest zaskoczony popularnością prostej, ale skutecznej metody na wyciąganie pieniędzy od graczy
wiadomość28 listopada 2024
Popularny polski twórca strzelanek, Adrian Chmielarz, obrazowo skomentował fakt, że płatny wczesny dostęp do gier zyskuje coraz większą popularność. „Dziwne, że ta marchewka działa”.
Polacy rozważają, skąd biorą się tak wysokie oceny dla strzelanki RPG Witchfire. „Może to zasługa tego słynnego algorytmu Steama?”
wiadomość13 listopada 2024
Wysokie oceny Witchfire na Steamie w ostatnim czasie stały się jeszcze lepsze. Zaskoczeni takim obrotem spraw są nawet deweloperzy.
Sukces Witchfire na Steam pomoże Adrianowi Chmielarzowi i spółce spełnić marzenia. „Od chwili debiutu w Epic Games Store wszyscy okazali się zwycięzcami”
wiadomość21 października 2024
Witchfire zagwarantowało przyszłość studiu The Astronauts i pod premiery w Epic Games Stores okazał się zwycięstwem dla wszystkich.
- Frostpunk 2 i Witchfire wreszcie rozgrzały polski rynek gier we wrześniu 2024.10.07
- Polskie Witchfire nie poległo na Steamie. „Wczesny dostęp bez budżetu marketingowego” zaliczył bardzo udany weekend 2024.09.30
- Mroczną polską strzelankę czeka jeszcze masa zmian przed oficjalną premierą. Twórcy Witchfire przedstawili ambitną „mapę drogową” 2024.09.23
- Polskie Witchfire jest o krok od debiutu na Steam. Ekskluzywność Epic Games Store wreszcie dobiega końca 2024.08.09
- Najlepsze polskie gry 2023 roku. Poznaliśmy tytuły nominowane w konkursie Digital Dragons 2024 2024.04.18
- Ogromny patch do Witchfire jest już dostępny. GGU wprowadza tysiące zmian do mrocznej polskiej strzelanki 2024.04.04
- Wyprzedaże to największy wróg dat premier. Twórca Witchfire ma pięć porad dla deweloperów 2024.03.15
11 polskich gier na 11 listopada. Rodzime gry, na które warto czekać
artykuł11 listopada 2020
Lubimy Wam przypominać o polskich grach, a 11 listopada, czyli dzień obchodów odzyskania niepodległości przez Polskę, wydaje się być idealną okazją do zrobienia tego po raz kolejny.
- Gry 2020 roku, na które najbardziej czekamy – wybór redakcji
- Graficzne petardy – gry, które usmażą pecety w 2020 roku
- Najciekawsze polskie gry, w które zagramy w 2020 roku – wybór redakcji
- Nie tylko Cyberpunk 2077 – polskie gry, na które warto czekać
- Najważniejsze polskie gry 2019 roku – czy znajdzie się eksportowy hit?
Jedyny minus, to brak spolszczenia. Moim skromnym zadaniem, Polska gra powinna zrobić ukłon w stonę Polaków i dać chociaż napisy PL. Już o dubbingu wspominał nie będę, choć bardzo by się zdał. P.S Angielski ,,ogarniam'' bardzo dobrze, ale większość rodaków ma dalej z tym problem.
Mi się gierka bardzo spodobała, nie czekałem na nią jakoś specjalnie, a póki co to moja ulubiona gra tego roku. Witchfire to jedyna gra typu extraction, w którą mam ochotę non stop grać, mimo że na początku wydawała się o wiele za trudna. Oczywiście tylko dwie dostępne lokacje robią złe wrażenie, do tego zdarzają się jakieś małe bugi, ale zdecydowanie nadrabia klimatem.
Polskie studio, czy oby napewno?
Bez polskich napisów?
DRAMAT! w tym kraju nie ma już ludzi którzy, to co POLSKIE, stawiają na 1 miejscu.
Wielu powie, a po co polski, na co to komu, angielskiego nie znasz...? Dla mnie to wy możecie grać nawet bez dźwięku, ale uważam że Polskie Studia. powinny dbać o rodaków i stawiać polski dubbing na pierwszym miejscu. W Polsce mamy 16mln polskich graczy czy to mało, wydaje mi się że nie. Studia twierdzą że to jest nieopłacalne, dopłacać do napisów czy dubbingu polskiego w grach, ale dla mnie około 100.000 zł/euro to niewielka suma jak na 100x zwrot z takiej gry.
Polskie studio, czy oby napewno?
Bez polskich napisów?
DRAMAT! w tym kraju nie ma już ludzi którzy, to co POLSKIE, stawiają na 1 miejscu.
Wielu powie, a po co polski, na co to komu, angielskiego nie znasz...? Dla mnie to wy możecie grać nawet bez dźwięku, ale uważam że Polskie Studia. powinny dbać o rodaków i stawiać polski dubbing na pierwszym miejscu. W Polsce mamy 16mln polskich graczy czy to mało, wydaje mi się że nie. Studia twierdzą że to jest nieopłacalne, dopłacać do napisów czy dubbingu polskiego w grach, ale dla mnie około 100.000 zł/euro +/- to niewielka suma jak na 100x zwrot z takiej gry.
Ta gra nadaje się tylko na cracka.
Szczerze? Stracili mój szacunek i chęci na zakup tej gry legalnie a 160 zł za taką grę to mało.
Dla mnie mogą teraz dubbingowac nawet samych siebie. Ja mam swoją godność a oni jako polskie studio starali nam się ja odebrać i z amerykanić wszystko.
Kupiłem i ma szanse, szczegolnie graficznie przy tym co ostanio widac na rynku, HUB wyglada z kosmosu w ultra 4 k i nawet na 3080 jest okolo 70 fps. Po prstu trzeba wiedzieć czego oczekiwać od tej gry. To jest Doom enternal troche skrzyzowany z RPG fantasy ala Piekara. I jak liyczysz na action-rpg to zły kierunek. To jest old-school w ciekawym wydaniu.
Screen ze nie gralem tylko na YouTube
Jeśli można ukończyć całą kampanię fabuilarną ze wszystkimi filmikami, to dla mnie to bez znaczenia
Trochę pograłem i przyznam, że dla mnie wielkie rozczarowanie. I nie chodzi o to, że sama w sobie gra jest zła, bo nawet całkiem fajnie się gra, tylko chodzi o czas, jaki to robili
Następny polski debilogniot,z którym przygodę rekordowo zakończyłem na początku 1wszego aktu.Debilny tutorial,debilny poziom trudności,obraz typu rozmazana kupa+wspomniana wyżej recenzja Brodatego z YT to wszystko co da się o tej grze powiedzieć. Polak jak zrobi grę,to musi ona być odbiciem życia w tym kraju: musi być nudno,trudno, przymulająco monochromatycznie i zasadniczo bez sensu.
Najlepszy shooter od lat, klimat 10 mechanika 9, grafika 9,9, dzwiek 10. To bardziej żre niż cyber punk oklepany zgrzany kotlet.
Widzę już zaczął się festiwal jojczenia na brak innych wersji językowych (niż angielska) w niedokończonym produkcie gdzie jeszcze sporo zawartości nie zostało udostępnionej.
Poleciłbym naukę języka, ale patrząc po komentarzach to raczej nic wam nie pomoże...
Patrząc po tych durnych tekstach o braku polskiego, to nie powinni wręcz robić polskiej wersji twórcy, bo absolutnie polscy gracze na to nie zasługują.
witam,
mam 18. poziom z chyba 20. dostępnego w EA i niestety gra jest mega trudna, moim zdaniem lekko przesadzili. pisze niestety bo wielu się od niej już odbiło. z każdym twoim poziomem świat także rośnie w siłę. mimo 18. poziomu nadal przemykam się po mapie bacząc na każdy krok unikając silniejszy wrogów i pułapek, a gdzie mi tam do bossa :)
ps. nikt w grze nie wypowiada ani słowa wiec po co płacz o dubbing PL ? :)
Na chwilę obecną w grze mamy:
- 2 lokacje do rozgrywki, pierwszą "łatwą", drugą trudniejszą. Trudniejsza staje się dostępna po pokonaniu bossa w łatwiejszej, do reszty na chwilę obecną nie ma dostępu.
- Losowe umiejscowienie przeciwników/skrzyń/wyzwań w każdym podejściu.
- Możliwość jednoczesnego wyekwipowania na ekspedycję tylko 3 broni (razem ze specjalną). Podczas ekspedycji nie ma żonglowania setką spluw, masz maks 3 i koniec.
- Skończoną liczbę amunicji. Na mapie widać miejsca gdzie są skrzynie z amunicją, dodatkowo trochę można wydropić z przeciwników. Amunicja standardowa uzupełnia za jednym zamachem wszystkie nasze bronie oprócz broni specjalnej - do niej jest "demoniczna".
- Podwójny skok postaci. Dzięki niemu można dostać się praktycznie wszędzie.
- "Witchfire" będący walutą, ale też boostem do staminy i chyba też statystyk.
- Losowe perki w każdym podejściu. Perki zdobywa się oczyszczając dany region z przeciwników. Wcześniej warto pootwierać nieco skrzyń aby zdobyć "piórka" dzięki którym można w razie potrzeby perki zmieniać.
- Możliwość odzyskania utraconej waluty po śmierci. Trzeba korzystać z MAPY i nie dać się zabić przed odzyskaniem - miejsce zgonu oznaczone jest nagrobkiem.
- Możliwość zbierania kryształów z walutą na mapie przygody (dropniętych przez przeciwników i nie tylko). Kryształów nie traci się po śmierci.
- Opcję zbierania ziela z którego można robić eliksiry leczące. Eliksiry waży się w bazie. Ziela ani eliksirów nie traci się po śmierci.
- Na oko po 4 różne bronie na długi i krótki dystans - każdą można ulepszyć do 3 poziomu. Każdy poziom dodaje unikalne właściwości do broni np. podpalanie/zamrażanie przeciwników, czar rozkładu, obrażenia obszarowe przy krytykach itp.
- Jedną broń specjalną (kuszę - na demoniczną amunicję).
- Na oko po 4 różne czary każdego rodzaju: ciężkie i lekkie - również można je ulepszać do 3 poziomu. Każde ulepszenie dodaje nowe bonusy do czaru i zwiększa jego skuteczność.
- Na oko po 4 różne talizmany, fetysze i pierścionki - również ulepszalne do 3 poziomu każdy. Każde ulepszenie dodaje nowe bonusy do przedmiotu i bardzo zwiększa jego skuteczność.
Każdy z w/w elementów ekwipunku - bronie, czary, fetysze/talizmany/pierścionki, niezbędne elementy do upgradeu ekwipunku, nowe umiejętności itp. można zdobyć/odblokować w bazie, przez nie wiem, "magiczne lusterko" po osiągnięciu levelu 3. Walutę do levelowania można farmić bez konieczności walki z bossem - wystarczy po udanych starciach ze słabszymi przeciwnikami udać się do któregoś z portali oznaczonych na mapie i jest się w bazie. Ogółem trzeba uważać z levelowaniem, bo z każdym naszym poziomem zwiększa się siła i rodzaj przeciwników na mapie przygody oraz dochodzą nowe losowe utrudniacze i elementy/wyzwania dostępne podczas ekspedycji. Walki z bossami są trudne, ale nie beznadziejnie trudne. Dają w kość, ale nie ma tego poczucia beznadziei jak w niektórych "soulsach".
Jak na wczesny dostęp to udostępniona treść jest spójna, kompletna i można się dobrze bawić mimo dostępnego tylko fragmentu zawartości. Dzięki ulepszeniom każdego elementu ekwipunku mamy "syndrom kolejnego podejścia" - chce się ponownie zagrać aby odblokować/ulepszyć jakieś itemki czy też nacieszyć się mocą odblokowanych broni/przedmiotów.
Gra polskiego studia bez polskiej lokalizacji. Lekceważenie polskich graczy, nie zamierzam wspierać gości którzy mają mnie w ..... Nie kupię dla zasady.
ps.
I żeby była jasność, nie mam problemów z angielskim.
Dobra wiadomość dla dzikich Polaków!!! Wszystko wskazuje na to że polski interfejs i napisy będą, coś jak z Tainted Grailem że nie było a jest ;) Także możecie się wypchać mądrodupne cebulaki ze swoimi wychowawczymi pouczeniami, sikam na was i wasze językoznawstwo . Wasze frajerskie argumenty są puste jak dzbany którymi jesteście, bo wiele zagranicznych studiów robi polskie wersje, więc tym bardziej robią je Polacy, mając w nosie zjebów którzy myślą że skoro coś dukają po angielsku to są fajni. Mogę sobie być najbardziej zaściankowym polaczkiem w Polsce, a i tak będę wyżej od was, o czym cały Wszechświat wam daje znać, bo coraz WIĘCEJ gier jest po polsku a NIE coraz mniej hehe... a wy grajcie se dalej choćby po chińsku, i tak macie mentalność Rumunów których jest 20 milionów i żadnej gry w ich języku, za to Czesi których jest 10 milionów coś czasem dostają, choć mniej niż my. Fuck you bitches.
Polski autor gry, polski wydawca, a spolszczenia brak. Totalne olanie polskich graczy. Delikatnie mówiąc- ŻENADA !!!
nie wiem jakoś bez rewelacji ot zwykła kolejna strzelanka choć ta jego broń wyprzedza epokę w której się znajdujemy , grafika również bez rewelacji jeżeli ktoś lubi sobie postrzelać do potworków to polecam ale na więcej niż 6,5 to raczej gra nie zasługuje.
To jest najlepszy FPS ze wszystkich, w które grałem w swoim życiu, a gram w gry od 36 lat. Gameplay, gunplay, grafika, dźwięk i regrywalność są na najwyższym poziomie. Mam już przegrane 280 godzin i poziom 304 więc nie są to raczej gołosłowne stwierdzenia. Poza tym gra jest trudna w porównaniu to wielu samograjów jakimi nas raczą deweloperzy od wielu lat., a ja lubię takie gry, które wchodzą mi na ambicję (czasami aż za bardzo wchodzą bo kilkunastu godzinach pogniewałem się na grę i odinstalowałem, lecz po paru dniach mi przeszło). Jedyne czego gra potrzebuje to większej ilości map i jeszcze lepszej optymalizacji (choć tą ostatnio mocno poprawili) Bez kitu, ale mam ochotę ulepszyć swój PC tylko dla tej gry, mimo iż 2 lata temu kupiłem nówkę.
Jeszcze dodam, że tą grę tworzy zespół ledwie kilkunastoosobowy. SIC!!! Mam nadzieję, że znajdą odpowiednią ilość kasy na ewentualne jego zwiększenie i marketing, by ten tytuł odbił się szerokim echem w światowym giereczkowie. Nie mogę się doczekać pełnej wersji.
Brawo Astronauci!!!
Brawo Astronauci!!!
Jeszcze zapomniałem o jednym aspekcie. AI przeciwników. Jest mocno wybijające się ponad obowiązującą normę. Czyli w większości gier przeciwnicy są głupi jak but. Idą pod lufę, nie umieją się kryć, strzelają niecelnie, blokują się itp. Tutaj jest zupełnie inaczej. Wrogowie zachowują się adekwatnie do sytuacji w jakiej się znajdują. Np. gracz znajduje się na strategiczny wzniesieniu, a oni nie mają broni dystansowej, więc czym prędzej się kryją (i to dobrze) i czekają na Ciebie a po nich pójdziesz. Strzelający z dystansu cały czas zmieniają pozycję, strzał i zwijka gdzie indziej. Jeśli Ci braknie staminy, podbiegają do Ciebie jak najszybciej, to samo jak przeładowujesz itp i walą w łeb., itd. Cały czas czuć presję.
Poziom trudności też jest bardzo fajnie zwiększany, bo nie tak prymitywnie jak w zasadzie w każdym innym FPSie czyli masz mniej zdrowia albo zwiększają obrażenia przeciwników czyli zwykła zabawa w cyferki. Tutaj dają nowych przeciwników, wyposażonych w nowe, potężniejsze mechaniki ataków i obrony , szybciej flankują, krócej czekają pomiędzy swoimi atakami specjalnymi, szybciej reagują na to co robisz, są bardziej zawzięci i bezwzględni. Po prosu czuć bardziej że wrogowie są z krwi i kości i "myślą", a nie jest to tylko zwiększenie ilość zabieranych HP, czyli najbardziej leniwy i prostacki sposób. Ostatnia strzelanka w której miałem podobne pozytywne odczucia do AI przeciwników to F.E.A.R. z przed prawie 20 lat. To bardzo źle świadczy o tym jak deweloperzy olewają ten aspekt swych gier.
No i na koniec rozwój broni (tu też nie poszli w tylko prostackie bonusiki i zwiększanie obrażeń) do których dochodzą bardzo fajne mechaniki, które jak zmasterujesz sprawiają wiele frajdy i mają bardzo duży wpływ na to w jak trudnych walkach dasz sobie radę. Mniam.
myślałem że będzie to gniot na miarę dokonań naszego ulubionego krytyka branży ale gra jest naprawdę świetna !
Czytam te komentarze i sobie tak myślę a może by tak politycy wypowiedzieli wojne i zresetowali to wszystko! Widzę tutaj więcej Anglików niż Polaków w komentarzach.
Jakiś Anglik piszący z translatora na Polski:
O nie, polaczek nie dostał polaczkowego od polaczków i płacze. Nie graj, nie zbawi ich jeden patus, co nie potrafi się nacieszyć grą, tylko chce mieć polski dubbing
Owszem chcemy mieć POLSKIE napisy w grach, BO ZA TO PŁACIMY! gry w innych państwach kosztują, czasem o połowe mniej, za brak właśnie ich języka!
zaginiecie ethana cartera bylo gownem ciekawe czy wypuszcza kolejny syf
Oby przypadkiem nie dodano polskiego języka. Ci narzekający idioci najlepiej pokazują, że nie ma sensu robić polskiej wersji.