Najciekawsze materiały do: DayZ
DayZ - poradnik do gry
poradnik do gry19 maja 2014
Poradnik DayZ w 10 prostych krokach zawiera wszystkie niezbędne informacje, które pomogą Ci przetrwać w postapokaliptycznym świecie Czarnorusi. Znajdziesz w nim wiele przydatnych porad, zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych graczy.
DayZ pod ostrzałem graczy zawiedzionych Frostline. Szef Bohemia Interactive odpowiada na krytykę Beatlesami
wiadomość27 listopada 2024
DayZ: Frostline nadal jest krytykowane miesiąc po premierze i znalazło się na celowniku rosyjskich graczy.
Pierwszego dnia na Steam sprzedali 174 egzemplarzy Arma 2. 15 lat później Czesi z Bohemia Interactive mówią o „potędze cyfrowej dystrybucji”
wiadomość21 października 2024
Prezes Bohemia Interactive ujawnił statystyki sprzedaży gier studia na Steamie. Zwrócił przy tym uwagę na to, jak silna jest cyfrowa dystrybucja.
DayZ ciągle przyciąga tłumy graczy. Popularny survival otrzymał dodatek ze skutą lodem mapą o powierzchni 83 km2
wiadomość15 października 2024
Dzisiaj zadebiutuje dodatek do gry DayZ o nazwie Frostline. Główną nowością jest zimowa mapa o imponujących rozmiarach, ale twórcy zadbali o większą ilość atrakcji.
- Jak nie naruszać praw autorskich, ale mieć w grze prawdziwe bronie? Deweloper hitu Steama tłumaczy proces 2024.08.30
- DayZ otrzyma lodową mapę, ale cena Frostline nie zachwyca fanów 2024.05.09
- Kupili DLC, które teraz stanie się darmowe. Forma rekompensaty podzieliła graczy DayZ 2024.05.02
- Plany DayZ na 2024 rok. Twórcy wspominają o „kolosalnym kamieniu milowym” 2024.02.22
- „10 lat i wciąż niepokonani", twórcy DayZ wbili szpilę deweloperom The Day Before 2023.12.12
- Pamiętacie DayZ? Gra jest w najlepszej formie w historii 2023.11.13
- Bohemia Interactive pracuje nad DayZ 2 2023.06.28
11 najlepszych modów, które stały się przebojami
artykuł23 kwietnia 2022
Wiele gier, którymi się tak zachwycamy i wsiąkamy w nie na wiele godzin, kryje za sobą nieoczywistą historię związaną ze sceną moderską. Oto jak wyglądała droga do sukcesu hitowych produkcji zaczynających jako modyfikacje.
2013 - Kupiłem grę.
2017 - Nadal czekam, aż będzie grywalna.
Silnik przestarzały do reszty, mieli go zmienić dawno temu i oczywiście nie zmienili. Nie wiem jak oni chcą tą grę wyprowadzić na prostą, ale chyba sami w to nie wierzą. Gra ma ogromny potencjał na bycie najlepszym survivalem, chciałbym dać ocenę 10 za możliwości, ale teraz nie zasługuje nawet na 5. Drewno, bugi, lagi, desynchronizacja, skopana optymalizacja, skopane zombie. Na dzień dzisiejszy niegrywalny chłam i wielkie rozczarowanie, szkoda.
Tak dokładnie za to nie cierpie wczesnego dostępu czy że gra nie jest jeszcze oficjalnie zapowiedziana dla mnie tak jak kolegę wyżej takie studia oszukują od 2013 do 2017 ludzie grali i nic a im kasa leciała ja zostałem oszukany na inwazjon surwalwal storis szicie jakich mało kupiłem i nie dało się w to grać widzę że DayZ ma to samo widziałem jak to wyglądało u mojego kolegi strimera grał w infestation DayZ i w Arme i wszystko się mu znudziło dlaczego ? bugi lagi desynki a wszyscy kupili i tak zostali oszukani szok co za ludzi żyją na tej planecie..
Tak prosto od serca powiem, co oferuje ta "gra". A więc tak: Tytuł firmy Bohemia Interactive to przede wszystkim gniot, który niedość, że kosztuje prawie 30 euro, co jest kolosalną kwotą, to jeszcze nie oferuje nic, co byłoby warte takie pieniądze. Kupujesz za 30euro DayZ i co? Gówno jak nie wiesz co... Otrzymujesz pustą grę, z masą bugów i glitchy. Zombiaki to padaka, zapierdalają szybciej niż samolot, nie wspominając o tym, że potrafią wam przejść przez drzwi. Czy na prawdę tak mało czasu do kur.y nędzy było, żeby zrobić tą grę? Fani zrobili bardziej rozbudowanego moda do Army 2 w kilka dni, niż twórcy DayZ przez 5 lat. Obiecują betę itp, itd, ale takiego wała będzie... a nie beta. Masz radość i satysfakcję z chodzenia przez 5 godzin i zbierania rzeczy tylko po to, aby jakiś pojebany typek wpakował Ci śruta w dupę w ułamek sekundy, bo jaki to on nie jest "PRO"? To ta gra jest dla Ciebie. Możesz zwiedzić 10 miast, a i tak pewnie nie dasz rady znaleźć 5 puszek jedzenia. Loot zajebisty, nawet te niby-serwery "high loot" to i tak zwykły tryb gdzie nie ma tego wspomnianego high loot bo tak czy siak musisz szukać godzinami jednej zasranej konserwy, ale zanim to zrobisz to wykitujesz 10 razy, bo od razu po wejściu na serwer jesteśmy głodni i spragnieni. Nie kupujcie tego gówna. Uwierzcie mi nie warto, żałuję i wolałem sobie kupić konto premium na pornhubie niż ten shit. ode mnie 2
Od kilku lat nie ma istotnych zmian.
Niby jakieś detale raz na kilka miesięcy wrzucą, ale nadal to nie jest to czego oczekują gracze.
Pieniądze wyrzucone w błoto. Lepiej było zostać przy modzie do Army.
Miałem wielkie oczekiwania co do tej produkcji, uważałem ją za coś niezwykłego w świecie rozgrywki.
A okazuje się, że mamy do czynienia z porzuconym projektem z ogromnym potencjałem.
Bo co można robić przez taki czas? Mieli już wiele elementów gotowych z moda i samej Army.
Gdyby chociaż te zombiaki i lagi poprawili, to już byłby ogromny postęp.
w sumie kilka lat temu dal bym 9/10 a teraz jak nic sie nie zmienilo bugow przybylo gra nie dostaje prawie zadnych updateow to dla mnie 6/10
8,7 gra barrrdzo dobra , HAHA
Bohemia Interactive Studio serio ???
A DayZ 'reboot' with major engine changes is coming soon, lead producer says (Updated)
By Andy Chalk April 06, 2018
5 lat od wczesnego dostępu i teraz zmiana silnika /wiec co kolejne 5 lat czekania ??
Jak wygląda obecna sprawa z DayZ? Cała Arma 2 jest zawalona modem,a nie można go pobrać
Ok po primerze pograłem chwilkę z godzinkę i jest tak
GRAFIKA 10 jest ładna +
WLKA 8 znacznie poprawiona , od wcześniejszej wersji +
ANIMACJA 8 tak samo jak powyżej +
LOOT hmmm ciężko cokolwiek zaleście ale może to i plus +(jeśli chodzi o bron)
Graczy mego mało +
Zommbie są i to w rozsądnych ilościach+
Aktywne miejsca (drabiny itp) - są ale nie można ich używać
Świat pustką trochę świeci -
Graczy jak kot napłakał -
Klimta na plus , ale jednak monotonia
INTERFEJS - zero wiersza poleceń nie wiadomo co z czym zrobić....
8 dam ale powinno być ciut mniej
Pograłem w 1.0 kilka godzinek
Graficznie gra wygląda bardzo dobrze ale reszta jest dalej niedopracowana.
Grałem na serwerach zaludnionych gdzie miałem najmniejszy ping (20), i lagi były straszne. Zombie jeszcze bardziej zepsuli, bo nawet mnie nie atakowały a hordy samymi pięściami mogłem zabić bez problemu. Opróżniłem na graczu magazynek w plecy z makarowa to miał czas się odwrócić i mnie zastrzelić nabojem. Moim zdaniem lepiej kupić Armę 2 albo 3 i grać na DayZ modach które do dzisiaj biją standalone.
Jeśli szukacie ekipy to zbierzmy się na dayzpro.pl, będzie trzeba postawić jakiś serwer :)
No to niezły darmowy weekend, czekałem całe 10 minut w kolejce, żeby po dostaniu się na server otworzyć drzwi do domku z 5 sekundowym lagiem, wejść do niego, podnieść jakieś ubranie z podłogi, i po chwili wrócić do głównego menu z komunikatem o braku odpowiedzi od servera xD widzę, że 7 lat pracy nad grą nie poszło na marne xD dłużej mi się pobierało niż mam ochotę w to grać, jedyna sensowna rzecz, jaką można zrobić z tą grą, to usunąć ją z dysku
<a href= [link] >escorts</a>
during the convention, manfred seemed envious that he needed to solution so many questions about the illegal
Podzielę z Wami opinią, gdybyście szukali serwera: Ambicją administracji serwera Pandemic jest określenie jako "hardcore", co realizuje się głównie poprzez zmiejszanie ilości przedmiotów do absurdu, dzięki czemu otrzymujemy symulator biegania++.
Na serwerze Pandemic z powodu małej ilości przedmiotów oraz ekwipunku, duża część graczy poluje na słabszych i okrada innych, bo tak łatwiej aniżeli samodzielnie stawiać czoła podczas wędrówki po mapie.
Gracze mylą pojęcia z gier typu Arma lub BattleField (symulujących realia działań militarnych, czy wojennych) z grą, której zamysłem było przetrwanie ocalałych jednostek w zniszczonym apokalipsą świecie opanowanym przez potwory.
Można odnieść wrażenie, że kierujący serwerem Pandemic świadomie przygotowali serwer pod grę zespołową, pisząc o ograniczeniu przedmiotów potrzebnych do budowy bazy cyt. "by ograniczyć szybkie osiągnięcie endgame’u – ograniczone zostały narzędzia budowlane a czas stawiania budowli oraz wykonywania innych czynności konstrukcyjnych".
Ponadto, ustalając zasady serwera administratorzy mają wiedzę o nowatorskich zmianach, dając swojemu zespołowi przewagę informacyjną, co przekłada się na poziom EGO kilku PANów żądzących na forum.
Jednostki przemierzające Czernoruś samodzielnie, nim zdążą odnaleść wszystkie potrzebne artefakty do budowy bazy oraz inne niezbędne do przeżycia przedmioty, najczęściej trafią na lepiej uzbrojonych, co często kończy ich żywot podyktowany łatwym łupieniem słabszych.
Rodzi się więc pytanie: jaki jest sens zbierania fantów przez kilka dni realnego życia, żeby następnie oddać go wirtualnym bandziorom?
Pandemic rządzi się własnymi zasadami.
Grę pokochałem od momentu moich pierwszych wielogodzinnych streamów oglądanych na yt. Długo musiałem czekać by samemu móc dostać się do Czarnorusi. Klimat gry niczym połączenie The Walking Dead & nieśmiertelnego S.T.A.L.K.E.R.A.
Polecam każdemu fanowi postapo
Kilka lat temu byłem strasznie narajany na tego typu survivale i potrafiłem bardzo wiele wybaczyć. Ale obecnie mi przeszło, więc potrafię spojrzeć trzeźwym okiem.
Twórcy gry chyba nigdy nie słyszeli o czymś takim jak UX (User Experience). Gra jest fatalnie zaprojektowana (polecam chociażby zestawić z heurystykami Nielsena). Interfejs jest mega nieintuicyjny i trudno się w nim połapać. W dodatku gra wielu ważnych informacji w ogóle nie komunikuje.
Raz szliśmy z kolegą ponad pół godziny, ale jemu niespodziewanie zaczęło spadać zdrowie. Po minucie zmarł. Dlaczego? Nie wiadomo.
Innym razem przymierałem głodem. Kolega miał jedzenie, ale nie mógł mi go przekazać. Dlaczego? Nie wiadomo.
A przypominam, że mówimy o grze, w której śmierć oznacza konieczność zabawy od początku. Przez to z całkiem fajnego pomysłu wyszedł wyjątkowo irytujący produkt.
Jeśli planujecie kupić tą grę - nie róbcie tego. Gra jest w makabrycznym stanie technicznym, bo twórcy wolą skupiać się na przekombinowanych mechanikach kaszlu, niż rozwiązywać realne problemy. W 8 na 10 przypadków ginę w grze dlatego, że podjąłem decyzję, która opierała się na mechanice gry, która postanowiła akurat nie działać lub się zbugować. Można wyrwać sobie włosy z głowy, gdy po 10 godzinach wędrówki i lootwania, zabije Cię ognisko, które nagle ma temperaturę czerwonego karła i śmiertelnie cię poparzy z 15m. Community i moderzy robią więcej niż twórcy, którzy społeczność mają gdzieś. Gra zepsuta u podstaw.
A ja zapytam przekornie... Zna ktoś z Was jakąś dobrą, dokończoną grę z Bohemia Interactive?
Gra kompletnie nie grywalna na ps4 pro, dopiero coś na ps5 hula, ale jak na 10 letnia grę optymalizacja jest poniżej 0 jeżeli chodzi o konsole. Jeżeli macie tylko ps5 lub ssd zakupiliscie do ps4 to wtedy grajcie. Mówi wam to gracz na ps4 z licznikiem 500h
Jeden z najlepszych survivali jakie grałem, jak ogarnie się mechaniki aby wiedzieć co robić by nie chorować, prawidłowo się odżywiać i nawadniać, nie wychładzac i odnajdywać się w terenie otwierają się przed nami możliwości niemal nieograniczone. Serwery oczywiście zmodowane, każdy znajdzie coś dla siebie. PvP, pve, rp, stalkery, RAID, no RAID, bushcraft first, builderowe jest tego masa
myślałem, że jak to kosztuje 190zl i jest tak popularne to będzie ogromna mapa i serwery na setki graczy i jakość gry duuużo lepsza
a tutaj nawet szafki nie da się otworzyć albo w szafie schować a na serwerach malutko ludzi i wywala z oficjalnych serwerów gdzie mam <30ping
ogólnie jakieś to toporne jakby 20lat stare, masakra
lepiej w rusta pograć bo jest duzo lepszy i połowę tańszy