Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Poza grami Komputery PC 18 lutego 2002, 10:56 Solnica

Test Bramki MILC Multiplayer

Bramka MultiPlayer jest usługą tranzytu IP dla osób zainteresowanych grami multiplayer, które poprzez własne łącze do internetu nie osiągają wystarczających parametrów transmisji przy korzystaniu z serwerów zagranicznych.

Czas na kilka informacji techniczno-organizacyjnych (posłużę się w tym celu tekstami zamieszczonymi na stronie firmy MILC [www.milc.pl])

PRZEZNACZENIE

Bramka MILC MultiPlayer jest usługą dla zainteresowanych grami multiplayer, które poprzez własne łącze do internetu (modem, SDI, dostęp kablowy itd.) nie osiągają wystarczających parametrów transmisji przy korzystaniu z serwerów zagranicznych. Długie czasy dostępu i duże straty pakietów w transmisji międzynarodowej utrudniają lub uniemożliwiają grę przez Internet, a koszty własnego łącza odpowiedniej jakości są zbyt wysokie.

TECHNOLOGIA

Opracowana technologia bramki OSB4 bazuje na standardowych rozwiązaniach kapsułkowania, tunelowania i routingu IP. Nowatorskie zastosowanie rozwiązań transmisyjnych pozwoliło na stworzenie jedynej w Polsce uniwersalnej bramki MILC MultiPlayer, niezależnej od stosowanych w grach protokołów transmisji, która w przeciwieństwie do innych obecnych na rynku bramek obsługuje również gry peer-to-peer takie jak Starcraft czy Diablo I.

ZASADY DOSTĘPU

Dostęp do bramki MILC MultiPlayer jest oferowany za opłatą abonamentową. Potencjalny użytkownik po wypełnieniu formularza zamówienia otrzymuje email z podanym numerem konta na który należy wpłacić opłatę abonamentową za pierwszy miesiąc użytkowania. Po potwierdzeniu wpłaty otrzymuje emailem swój indywidualny kod dostępu wraz z instrukcją konfiguracji bramki. Po dwóch tygodniach użytkownik potwierdza chęć korzystania z usługi w kolejnych miesiącach, po czym przesyłamy mu gotowe blankiety opłat abonamentowych na najbliższe pół roku. Korzystanie z bramki można w każdej chwili przerwać po prostu nie wnosząc kolejnych opłat abonamentowych. Użytkownik może korzystać z bramki z dowolnego komputera w Polsce, również z kafejki, jednak tylko z jednego stanowiska równolegle.

SZCZEGÓŁY TECHNICZNE

Wymagania dla klienta:

Komputer z dostępem do Internetu i zainstalowanym Windows 98/ME.

Obsługiwane technologie:

Stałe lub zmienne IP klienta, real IP lub NAT / ipMasquerading, dynamiczne i statyczne porty TCP / UDP.

Obsługiwane aplikacje:

Diablo I, Diablo II, Starcraft (również gamei), Warcraft II BNE, inne gry korzystające z battle.net, Quake III: Arena, Shattered Galaxy, Black And White, Bungie.net, Myth, Myth II, Dark Reign 2, Delta Force, Delta Force 2, Elite Force, F-16, Mig 29, F-22 Lightning 3, Half-Life, Counter Strike, Hexen II, KALI, Need For Speed: Porshe Challenge, Outlaws, Quake 2, Rainbow Six, Solider Of Fortune, SWAT 3, Ultima Online (w trakcie wdrożenia), Dark Age of Camelot, Anarchy Online, oraz teoretycznie każda inna aplikacja nie korzystająca z portów http, ftp i innych standardowych.

1 2 3 4