Sekrety w Zjednoczenie - Rozdział 1 Zjednoczenie | Sekrety Wolfenstein II Poradnik i solucja Wolfenstein II
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Podczas czwartej w kolejności misji w grze znajdziesz 27 przedmiotów - 1 mapę, 1 zestaw ulepszający, 8 grafik koncepcyjnych, 7 kart gwiazd i 10 tekstów.
- Mapa #1
- Karta gwiazd #5 - Peter Gully
- Tekst #23 - Max's Happy Birthday Card
- Karta gwiazd #2 - Izabelle Williams
- Tekst #27 - Set's Note
- Grafika koncepcyjna #3 - Ausmerzer
- Tekst #32 - Unknown Nazi Scientist's Note
- Tekst #25 - Set's Diary
- Tekst #24 - Caroline's Note
- Karta gwiazd #4 - Oskar Oathgrove
- Tekst #29 - Caroline's Journal
- Tekst #30 - Juna's Postcard
- Karta gwiazd #6 - Al Sanchez
- Grafika koncepcyjna #2 - Wheel Chair Ride
- Tekst #31 - Set's Note
- Grafika koncepcyjna #9 - Eva's Hammer Interior
- Grafika koncepcyjna #8 - Eva's Hammer
- Grafika koncepcyjna #6 - Section F Entrance and Pump Room
- Tekst #28 - Father Jacque's Letter
- Tekst #26 - General Engel Destroys American Terrorist Hideout
- Grafika koncepcyjna #7 - Section F
- Karta gwiazd #1 - Fred Start
- Karta gwiazd #3 - Tommy Death
- Zestaw ulepszający #1
- Grafika koncepcyjna #4 - The Ausmerzer
- Karta gwiazd #7 - Arcade
- Grafika koncepcyjna #5 - The Silberfisch
Mapa #1

Mapę tej lokacji znajdziesz w warsztacie Seta - leży ona na jednym ze stołów, tuż obok sterty kartek.
Karta gwiazd #5 - Peter Gully

Pierwszą kartę gwiazd znajdziesz na głównym poziomie łodzi, w jednym z pomieszczeń kwatery mieszkalnej.
Tekst #23 - Max's Happy Birthday Card

Pierwszy tekst znajdziesz w pokoju Maxa - oznaczony jest on literą M na mapie.
Karta gwiazd #2 - Izabelle Williams

Druga karta gwiazd znajduje się w centralnej części głównego poziomu łodzi - leży obok siedzącej na fotelu kobiety.
Tekst #27 - Set's Note

Drugi w tej misji tekst znajdziesz w warsztacie Seta.
Grafika koncepcyjna #3 - Ausmerzer

Pierwsza grafika koncepcyjna także znajduje się w warsztacie Seta - znajdziesz ją skrytą w zielonej szafce.
Tekst #32 - Unknown Nazi Scientist's Note

Kolejny tekst, który znaleźć możesz w warsztacie Seta. Jeśli spojrzysz na mapę lokacji, tekst znajdować będzie się praktycznie na równi z ikonką młotka, która reprezentuje wspomniany warsztat.
Tekst #25 - Set's Diary

Następny tekst znajdziesz tuż obok poprzedniego (#2), również w warsztacie Seta - pamiętnik, którego poszukujesz, leży na jednym z biurek.
Tekst #24 - Caroline's Note

Piąty w tej misji tekst znajdziesz po raz kolejny w warsztacie Seta - notka od Caroline leży tuż obok postaci (Set), do której udać musisz się w ramach głównego zadania.
Karta gwiazd #4 - Oskar Oathgrove

Trzecią kartę gwiazd znajdziesz na głównym piętrze łodzi, w sterowni - leżeć będzie na biurku, w rogu pomieszczenia.
Tekst #29 - Caroline's Journal

Szósty w tej misji tekst znajduje się w kwaterze Caroline - przedmiot, którego szukasz, ukryty jest przy łóżku, za czerwoną zasłoną.
Tekst #30 - Juna's Postcard

Kolejny tekst znajduje się obok poprzedniego (#29) - pocztówka leży na narożnym blacie, tuż obok łóżka.
Karta gwiazd #6 - Al Sanchez

Czwarta karta gwiazd znajduje się na najniższym poziomie statku (piętro niżej, niż poziom, na którym startujesz). Dostać tam można się po schodach. Przedmiot ukryty jest na końcu korytarza, wewnątrz jednej z szafek, obok siedzącego z bronią strażnika.
Grafika koncepcyjna #2 - Wheel Chair Ride

Druga w tej misji grafika koncepcyjna znajduje się w północnym krańcu głównego poziomu statku (tuż obok wejścia do tunelu, w którym jest dron związany z główną misją).
Tekst #31 - Set's Note

Ósmy tekst zlokalizowany jest nad warsztatem Seta - prowadzą do niego metalowe schody.
Grafika koncepcyjna #9 - Eva's Hammer Interior

Trzecia grafika koncepcyjna w tej misji znajduje się niedaleko tekstu #9 - także znajdziesz ją powyżej warsztatu Seta.
Grafika koncepcyjna #8 - Eva's Hammer

Kolejna grafika koncepcyjna zlokalizowana jest na pierwszym piętrze, w klubie Kreisau - przedmiot leży na głośniku stojącym przy stercie poduszek.
Grafika koncepcyjna #6 - Section F Entrance and Pump Room

Kolejna grafika koncepcyjna, którą znaleźć można w klubie Kreisau - przedmiot ten zlokalizowany jest przy południowo-zachodnim krańcu pomieszczenia.
Tekst #28 - Father Jacque's Letter

Dziewiąty tekst także znajdziesz w klubie Kreisau - przedmiot leży w jego północno-zachodnim krańcu, na biurku.
Tekst #26 - General Engel Destroys American Terrorist Hideout

Dziesiąty i zarazem ostatni tekst w tej misji znajdziesz na Sterze (Helm) - gazeta leżeć będzie na biurku, po lewej stronie pomieszczenia.
Grafika koncepcyjna #7 - Section F

Tą grafikę koncepcyjną znajdziesz niedaleko poprzedniego (#11) tekstu - wdrap się po drabinie na górę i zbierz przedmiot leżący na pudłach.
Karta gwiazd #1 - Fred Start
Tą kartę gwiazd znajdziesz w warsztacie Seta - leży ona w pudełko, na szczycie kupy książek.
Karta gwiazd #3 - Tommy Death

Przedostatnią w tej misji kartę gwiazd znajdziesz w tunelu wentylacyjnym - dostać możesz się do niego, między innymi, z miejsca, w którym była poprzednia (#6) grafika koncepcyjna.
Zestaw ulepszający #1

Na ten zestaw ulepszający trafisz podczas wykonywania głównego zadania. Gdy dotrzesz do miejsca, w którym pierwszy raz pojawia się dron (i który potem ucieka na strzelnicę), przeszukaj dokładnie pomieszczenie - na ziemi leżeć będzie skrzynka z częściami.
Grafika koncepcyjna #4 - The Ausmerzer

Na przedostatnią grafikę koncepcyjną trafisz podczas pościgu za dronem (w ramach zadania głównego). Gdy pierwszy raz trafisz na drona, ucieknie on do strzelnicy - zbiegnij na niższy poziom, oddaj kilka strzałów w robota i poczekaj, aż ponownie ucieknie. Udaj się za dronem i w połowie korytarza zwróć uwagę na skrzynki po lewej stronie - tam znajdziesz poszukiwaną grafikę.
Karta gwiazd #7 - Arcade

Ostatnią w tej misji kartę gwiazd znajdziesz na pierwszym piętrze okrętu, w klubie Kreisau - karta skryta jest pod blatem stołu, w północnej części pomieszczenia.
Grafika koncepcyjna #5 - The Silberfisch

Ostatnia grafika koncepcyjna, a zarazem jedyna, która została odpowiednio ukryta. Zlokalizuj schody prowadzące na drugie piętro okrętu (prowadzą do zablokowanych drzwi), lecz nie wbiegaj po nich na górę, tylko przeskocz przez barierkę i wskocz na rury po lewej stronie. Kontynuuj przemarsz po rurach, a na ich końcu znajdziesz poszukiwaną grafikę.