Misje überdowódców - Nowy Orlean | Wolfenstein II Poradnik i solucja Wolfenstein II
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
W tym rozdziale znajdziesz szczegółowy opis wszystkich misji überdowódców znajdujących się w dzielnicy Nowy Orlean
Lakeview
Podczas misji przyjdzie ci walczyć z wrogim Pancerhundem.
- Misja ta, podobnie jak spora część pozostałych powiązanych z überdowódcami, przebiega od końca, czyli od miejsca, w którym etap zakończył się podczas misji głównej.
- Rozpoczynasz w budynku hotelu, a tuż obok, na ulicy, kręci się kilku wrogów. Postaraj się likwidować ich po cichu, by nie zwrócić na siebie uwagi i nie aktywować alarmu.
- Gdy wyjdziesz na główną ulicę, trafisz na Pancerhunda patrolującego okolicę - możesz z nim walczyć, jeśli chcesz, lecz możesz też zwabić go bliżej siebie, a następnie przegonić go i uciec na drugi koniec ulicy, unikając konfrontacji.
- Kontynuuj wędrówkę w stronę znacznika misji, aż dotrzesz do dziury w ulicy - wbiegnij tam, a następnie przedrzyj się przez kanały, by po chwili wrócić na ulice.
- Trafisz tutaj na sporą grupę wroga, w skład której wchodzić będą Drony, psy bojowe (Kampfhund), żołnierze regularni i SuperSoldaci. Jeśli masz problem z ich wyeliminowaniem, zwab ich do kanału i ostrzeliwuj ich stamtąd.
- Gdy się z nimi już rozprawisz, kontynuuj w stronę znacznika na górze ekranu, by dotrzeć wreszcie do überdowódcy. Załatw wroga, zbierz jego Trupią kartę i się stąd ulotnij.
Mur
Musisz dostać się do wnętrza muru.
- Misja ta bardzo przypomina tą z głównej kampanii, gdzie dostać trzeba było się na mur. Tutaj cel jest taki sam, można wykorzystać nawet tą samą drogę. Można też zrobić użytek z usprawnień, na przykład kompresora, by przedostać się do wnętrza muru przez rurę, unikając niepotrzebnego starcia.
- Twoim celem jest tutaj dotarcie na drugie, najwyższe piętro muru, gdzie skrywał będzie się cel. W zależności od twojego stylu gry, możesz próbować przedrzeć się siłą, bądź przemknąć niezauważony do momentu, aż obaj Dowódcy leżeć będą martwi i wrogowie nie będą mogli aktywować alarmu.
- Miejsce to pełne jest wszelakich wrogów - regularnych żołnierzy, SuperSoldatów i Laserhundów.
- Dotrzyj na najwyższe piętro, kierując się w stronę znacznika Dowódcy (tego po prawej stronie - jeśli nie zabiłeś jeszcze "zwykłego" Dowódcy), by dotrzeć do überdowódcy. Załatw go i zbierz Trupią kartę.
Ulica Bienville
Czeka cię tutaj sporo przeciwników do wybicia.
- Misja ta rozpoczyna się w budynku, w którym dobiegła końca podczas kampanii (w tamtej misji podróżowałeś na grzbiecie Pancerhunda).
- Załatw wrogów znajdujących się w budynku, zbiegnij na sam dół i wejdź do kanałów. Do pokonania jest tutaj jeszcze kilku wrogów, a następnie trzeba będzie wykorzystać usprawnienie, Taran, by przebić się przez blokadę.
- Przejdź przez katakumby i wejdź do fabryki, gdzie czeka na ciebie pokaźna grupa wrogów, w skład której wchodzą SuperSoldaci i Laserhundy. W okolicy kręcić też będzie się wrogi Dowódca - jeśli uda ci się go zabić zanim aktywuje on alarm, ilość wrogów z którymi przyjdzie ci tu walczyć drastycznie spadnie.
- Gdy opuścisz teren fabryki, na ekranie pojawi się nowy znacznik Dowódcy - będzie on wskazywał na twój cel. Podążaj w jego kierunku, by wkrótce trafić na Pancerhunda patrolującego ulicę. Możesz go pokonać (aktywując alarm), bądź uniknąć, gdy ten nie będzie patrzył w twoją stronę (unikniesz tym samym alarmu).
- Od tego momentu do celu dzielić powinno cię już zaledwie kilkadziesiąt metrów i kilku wrogów - jeśli udało ci się pozostać w ukryciu, postaraj się załatwić ich po cichu. Dotrzyj do überdowódcy i go zabij, a następnie zbierz wyrzuconą przez niego Trupią kartę.
Getto
Na początku misji czeka cię walka z Zitadelle.
- Najtrudniejsza z misji związanych z Uberdowódcami. Już na początku misji czeka cię spotkanie z dużą grupą wrogów i Panzerhund - jeśli nie chcesz z nimi walczyć, wbiegnij do budynku po lewej stronie, zeskocz na niższe piętro i wpełznij do dziury zlokalizowanej w rogu pomieszczenia, by kontynuować.
Drzwi, przez które musisz się przebić.
- Gdy wypełzniesz po drugiej stronie, na ekranie pojawi się znacznik wrogiego Dowódcy, jednak jest to "zwykły" Dowódca, a nie twój główny cel. W tym miejscu czeka cię kolejne starcie z olbrzymią grupą wrogów, w tym SuperSoldatami i Zitadelle. Wybij wszystkich wrogów, a następnie skoncentruj ogień na Zitadelle, by go zniszczyć - pamiętaj, iż trzeba pozbawić go dwóch dowolnych kończyn.
- Po walce podążaj w stronę znacznika misji, by dotrzeć do pomieszczenia z wagonami kolejowymi. Zeskocz na dół, na jeden z wagonów, a potem na ziemię, a następnie kontynuuj przemarsz przez lokację.
- Wdrap się po schodach, załatw (najlepiej po cichu) pilnującego miejsca wroga i kontynuuj do momentu, aż dotrzesz do drzwi, które trzeba rozwalić, by przejść dalej.
Po długim marszu wreszcie trafisz na wrogiego überdowódcę.
- Zbliż się do wody, a na ekranie pojawi się znacznik Uberdowódcy. Wskocz do wody i przepłyń na drugą stronę.
- Przekradnij się przez tą strefę po cichu, nie wywołując alarmu. Po krótkim marszu dotrzesz do budynku, w którym jest wrogi überdowódca - wejdź do środka, załatw go i zbierz Trupią kartę, którą upuści.