Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry

Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misje überdowódców - Mahattan | Wolfenstein II Poradnik i solucja Wolfenstein II

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

W tym rozdziale znajdziesz szczegółowy opis wszystkich misji überdowódców znajdujących się w dzielnicy Manhattan

Bunkier

Cały etap w bunkrze rozgrywa się od tyłu. - Misje überdowódców - Mahattan | Wolfenstein II - Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry
Cały etap w bunkrze rozgrywa się "od tyłu".
  1. Podczas tej misji twoim zadaniem jest przedarcie się przez nuklearny bunkier na Manhattanie i dotarcie do celu. Przez lokację przedzierać będziesz się w odwrotną stronę w stosunku do głównej kampanii.
  2. Z miejsca startowego udaj się do pokoju kontrolnego. W okolicy kręcić będzie się trochę przeciwników, warto wybić ich po cichu, by nie zwracać na siebie zbytnio uwagi.
  3. Gdy dojdziesz do windy, aktywuj ją i wjedź na wyższe piętro. By przedostać się dalej, musisz wykorzystać jedno z usprawnień - taran by się przebić, ortezę, by przejść przez wnękę nad drzwiami, bądź kompresor, by przecisnąć się przez szczelinę przy podłodze.
  4. W następnej kolejności trafisz do pomieszczenia z ruchomymi łopatkami - podczas kampanii miejsce miało tutaj opcjonalne starcie z Panzerhundem. Lokację obstawiać będzie grupa SuperSoldatów i Dronów - przebij się przez nie i kontynuuj.
  5. Wkrótce dotrzesz do miejsca, w którym na ekranie pojawi się znacznik Dowódcy - będzie on wskazywał na twój cel, überdowódcę. Przeciwnik skrył się w "sekretnym" pomieszczeniu - udaj się w stronę znacznika na mapie, aktywuj kompresor i przeciśnij się przez dziurę przy podłodze. Po krótkim marszu trafisz do zamkniętej części kompleksu, gdzie skrywał będzie się cel.
  6. Zabij go i zbierz z niego Trupią kartę. Można teraz wrócić na pokład Młota Ewy.

Metro

Początek misji w metrze. - Misje überdowódców - Mahattan | Wolfenstein II - Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry
Początek misji w metrze.
  1. Mapa etapu w metro przypomina tą z głównej kampanii, różni się tylko miejscem startowym - poruszać będziesz się jednak w tym samym kierunku.
  2. Misję rozpoczynasz na dachu wagonu, a pod tobą jest kilku wrogów, w tym SuperSoldat. Możesz spróbować się przekraść, bądź wykorzystać element zaskoczenia i zasypać wrogów ogniem. Gdy się z nimi uporasz, dotrzyj do drugiej stacji metra - tak jak podczas kampanii.
  3. Kontynuuj marsz do miejsca, w którym podczas kampanii trzeba było przestawić dwa pociągi. Teraz za jednym z nich, tym zlokalizowanym we wschodniej części mapy, otworzyło się przejście do nowej lokacji - gdy tam wejdziesz, na ekranie pojawi się znacznik, który reprezentował będzie überdowódcę.
  4. Przedrzyj się przez obstawę przeciwników i dostań się na wyższe piętro, gdzie znajdziesz swój cel. Zabij überdowódcę i zbierz Trupią kartę - teraz można wrócić już na pokład Młota Ewy.

Nabrzeże

W tym budynku skrywa się poszukiwany cel. - Misje überdowódców - Mahattan | Wolfenstein II - Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry
W tym budynku skrywa się poszukiwany cel.
  1. Misja ta nie różni się niczym szczególnym od tej rozgrywanej podczas kampanii - zaczynasz w podobnym miejscu i musisz przemieszczać się tą samą trasą.
  2. W pierwszej kolejności załatw po cichu dwójkę pobliskich żołnierzy dostań się do ruin budynku hotelu - po drodze czeka cię walka z kilkoma dodatkowymi przeciwnikami, w tym SuperSoldatem.
  3. Musisz przedrzeć się na najwyższe piętro hotelu, likwidując po drodze przeciwników, a następnie zeskoczyć na ulicę po drugiej stronie konstrukcji.
  4. Teraz dostań się i przepraw przez ruiny posterunku policji - jeśli nie jesteś w stanie poradzić sobie z naporem wrogich sił, warto wykorzystać mnogość osłon terenowych, by ograniczyć otrzymywane obrażenia.
  5. Wkrótce na ekranie powinien pojawić się znacznik wrogiego überdowódcy. Dobiegnij do budynku na końcu ścieżki, zlikwiduj znajdującą się tutaj obstawę i rozpocznij wspinaczkę na wyższe piętra. Wrogi überdowódca czekał będzie na ciebie na schodach. Zbierz trupią kartę i opuść lokację.

Ruiny

Przejście przy podłodze - wymagane usprawnienie Kompresor. - Misje überdowódców - Mahattan | Wolfenstein II - Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry
Przejście przy podłodze - wymagane usprawnienie Kompresor.
  1. W tej misji rozpoczynasz od końca, od miejsca, w którym przez windę wchodziło się do State Building. Pokonaj pobliskich wrogów i Drony patrolujące okolicę i zeskocz na ulicę, by móc kontynuować.
  2. Trafisz do miejsca, w którym po raz pierwszy pojawił się Zitadelle. Podążaj cały czas na wschód i wbiegnij do małej alejki na końcu tej lokacji - tam znajdziesz szczelinę przy podłodze, przez którą przedostać można się z wykorzystaniem usprawnienia Kompresor.
  3. Kontynuując dalej, trafisz na Zitadelle, którego trzeba będzie pokonać. Warto w pierwszej kolejności zniszczyć jego prawą rękę - pozbawi go to dostępu do miotacza ognia, przez co będzie można zbliżyć się do niego i bezpiecznie go atakować.
  4. Gdy załatwisz robota i towarzyszących mu żołnierzy, kontynuuj przeprawę - na ekranie powinna już być ikona wskazująca odległość do twojego celu.
  5. Poszukiwany przez ciebie überdowódca znajdować może się na ulicy, przy schodach prowadzących do metra, bądź na dole samych schodów. Wybij jego obstawę, zabij samego dowódcę i zbierz jego Trupią kartę, po czym można będzie opuścić lokację.

Penthouse

Na starcie misji w Penthousie czeka na ciebie grupa wrogów. - Misje überdowódców - Mahattan | Wolfenstein II - Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry
Na starcie misji w Penthousie czeka na ciebie grupa wrogów.
  1. Ostatnie z pięciu dostępnych misji na Manhattanie rozgrywa się w budynku Penthouse'u, gdzie podczas kampanii trzeba było odpierać ataki wroga.
  2. Rozpoczynasz tuż obok kilku wrogów, pośród których jest Dowódca. Ich likwidacja zawsze zakończy się aktywacją alarmu - jeśli nie chcesz więc ściągać na siebie uwagi, omiń przeciwników i wskocz do jednego z dwóch szybów wind, by dostać się na niższy poziom.
  3. Twój cel, überdowódca znajduje się właśnie na tym piętrze. Okolice są bardzo ciemne, przez co ciężko jest cokolwiek dostrzec, a wrogów jest tutaj (szczególnie podczas alarmu) cała masa, musisz więc mieć się na baczności.
  4. Podążaj za wskaźnikiem wrogiego Dowódcy (tym z lewej strony - jeśli nie zabiłeś Dowódcy na piętrze), zabij przeciwnika, zbierz jego Trupią kartę i się stąd ulotnij.