Misje überdowódców - Mahattan | Wolfenstein II Poradnik i solucja Wolfenstein II
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
W tym rozdziale znajdziesz szczegółowy opis wszystkich misji überdowódców znajdujących się w dzielnicy Manhattan
Bunkier
Cały etap w bunkrze rozgrywa się "od tyłu".
- Podczas tej misji twoim zadaniem jest przedarcie się przez nuklearny bunkier na Manhattanie i dotarcie do celu. Przez lokację przedzierać będziesz się w odwrotną stronę w stosunku do głównej kampanii.
- Z miejsca startowego udaj się do pokoju kontrolnego. W okolicy kręcić będzie się trochę przeciwników, warto wybić ich po cichu, by nie zwracać na siebie zbytnio uwagi.
- Gdy dojdziesz do windy, aktywuj ją i wjedź na wyższe piętro. By przedostać się dalej, musisz wykorzystać jedno z usprawnień - taran by się przebić, ortezę, by przejść przez wnękę nad drzwiami, bądź kompresor, by przecisnąć się przez szczelinę przy podłodze.
- W następnej kolejności trafisz do pomieszczenia z ruchomymi łopatkami - podczas kampanii miejsce miało tutaj opcjonalne starcie z Panzerhundem. Lokację obstawiać będzie grupa SuperSoldatów i Dronów - przebij się przez nie i kontynuuj.
- Wkrótce dotrzesz do miejsca, w którym na ekranie pojawi się znacznik Dowódcy - będzie on wskazywał na twój cel, überdowódcę. Przeciwnik skrył się w "sekretnym" pomieszczeniu - udaj się w stronę znacznika na mapie, aktywuj kompresor i przeciśnij się przez dziurę przy podłodze. Po krótkim marszu trafisz do zamkniętej części kompleksu, gdzie skrywał będzie się cel.
- Zabij go i zbierz z niego Trupią kartę. Można teraz wrócić na pokład Młota Ewy.
Metro
Początek misji w metrze.
- Mapa etapu w metro przypomina tą z głównej kampanii, różni się tylko miejscem startowym - poruszać będziesz się jednak w tym samym kierunku.
- Misję rozpoczynasz na dachu wagonu, a pod tobą jest kilku wrogów, w tym SuperSoldat. Możesz spróbować się przekraść, bądź wykorzystać element zaskoczenia i zasypać wrogów ogniem. Gdy się z nimi uporasz, dotrzyj do drugiej stacji metra - tak jak podczas kampanii.
- Kontynuuj marsz do miejsca, w którym podczas kampanii trzeba było przestawić dwa pociągi. Teraz za jednym z nich, tym zlokalizowanym we wschodniej części mapy, otworzyło się przejście do nowej lokacji - gdy tam wejdziesz, na ekranie pojawi się znacznik, który reprezentował będzie überdowódcę.
- Przedrzyj się przez obstawę przeciwników i dostań się na wyższe piętro, gdzie znajdziesz swój cel. Zabij überdowódcę i zbierz Trupią kartę - teraz można wrócić już na pokład Młota Ewy.
Nabrzeże
W tym budynku skrywa się poszukiwany cel.
- Misja ta nie różni się niczym szczególnym od tej rozgrywanej podczas kampanii - zaczynasz w podobnym miejscu i musisz przemieszczać się tą samą trasą.
- W pierwszej kolejności załatw po cichu dwójkę pobliskich żołnierzy dostań się do ruin budynku hotelu - po drodze czeka cię walka z kilkoma dodatkowymi przeciwnikami, w tym SuperSoldatem.
- Musisz przedrzeć się na najwyższe piętro hotelu, likwidując po drodze przeciwników, a następnie zeskoczyć na ulicę po drugiej stronie konstrukcji.
- Teraz dostań się i przepraw przez ruiny posterunku policji - jeśli nie jesteś w stanie poradzić sobie z naporem wrogich sił, warto wykorzystać mnogość osłon terenowych, by ograniczyć otrzymywane obrażenia.
- Wkrótce na ekranie powinien pojawić się znacznik wrogiego überdowódcy. Dobiegnij do budynku na końcu ścieżki, zlikwiduj znajdującą się tutaj obstawę i rozpocznij wspinaczkę na wyższe piętra. Wrogi überdowódca czekał będzie na ciebie na schodach. Zbierz trupią kartę i opuść lokację.
Ruiny
Przejście przy podłodze - wymagane usprawnienie Kompresor.
- W tej misji rozpoczynasz od końca, od miejsca, w którym przez windę wchodziło się do State Building. Pokonaj pobliskich wrogów i Drony patrolujące okolicę i zeskocz na ulicę, by móc kontynuować.
- Trafisz do miejsca, w którym po raz pierwszy pojawił się Zitadelle. Podążaj cały czas na wschód i wbiegnij do małej alejki na końcu tej lokacji - tam znajdziesz szczelinę przy podłodze, przez którą przedostać można się z wykorzystaniem usprawnienia Kompresor.
- Kontynuując dalej, trafisz na Zitadelle, którego trzeba będzie pokonać. Warto w pierwszej kolejności zniszczyć jego prawą rękę - pozbawi go to dostępu do miotacza ognia, przez co będzie można zbliżyć się do niego i bezpiecznie go atakować.
- Gdy załatwisz robota i towarzyszących mu żołnierzy, kontynuuj przeprawę - na ekranie powinna już być ikona wskazująca odległość do twojego celu.
- Poszukiwany przez ciebie überdowódca znajdować może się na ulicy, przy schodach prowadzących do metra, bądź na dole samych schodów. Wybij jego obstawę, zabij samego dowódcę i zbierz jego Trupią kartę, po czym można będzie opuścić lokację.
Penthouse
Na starcie misji w Penthousie czeka na ciebie grupa wrogów.
- Ostatnie z pięciu dostępnych misji na Manhattanie rozgrywa się w budynku Penthouse'u, gdzie podczas kampanii trzeba było odpierać ataki wroga.
- Rozpoczynasz tuż obok kilku wrogów, pośród których jest Dowódca. Ich likwidacja zawsze zakończy się aktywacją alarmu - jeśli nie chcesz więc ściągać na siebie uwagi, omiń przeciwników i wskocz do jednego z dwóch szybów wind, by dostać się na niższy poziom.
- Twój cel, überdowódca znajduje się właśnie na tym piętrze. Okolice są bardzo ciemne, przez co ciężko jest cokolwiek dostrzec, a wrogów jest tutaj (szczególnie podczas alarmu) cała masa, musisz więc mieć się na baczności.
- Podążaj za wskaźnikiem wrogiego Dowódcy (tym z lewej strony - jeśli nie zabiłeś Dowódcy na piętrze), zabij przeciwnika, zbierz jego Trupią kartę i się stąd ulotnij.