Misje überdowódców - Nowy Jork | Wolfenstein II Poradnik i solucja Wolfenstein II
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
W Nowym Jorku dostępna jest jedna misja powiązana z Uberdowódcami. By ją jednak odblokować, trzeba ukończyć wszystkie 15 poprzednich (i zebrać Trupie karty). Dopiero wtedy będziesz mógł się jej podjąć.
W tej lokacji jedynym światłem będzie to z latarki zamocowanej na broni.
- Misja ta rozpoczyna się w tunelu metra. Podczas większości tej misji jedynym światłem będzie dla ciebie to pochodzące z latarki zamocowanej na broni - musisz więc szczególnie uważać na wrogów (i przedmioty), które bardzo łatwo można pominąć.
- Podążaj wzdłuż pierwszej stacji, gdzie rozpoczynasz i przejdź na tory po drugiej stronie. Przejdź przez drzwi po prawej stronie i przeciśnij się przez tunel wentylacyjny, by móc zeskoczyć na niższy poziom.
- Przejdź przez kolejny tunel wentylacyjny i zeskocz na niższy poziom. Tutaj trafisz na kilku wrogich UberSoldatów - przeciwników dość ciężko jest dostrzec w ciemności, a najlepszą bronią będą ataki wręcz, bądź strzelba (Schockhammer). Gdy się z nimi rozprawisz, wdrap się na górę po schodach.
- W kolejnym miejscu czeka cię walka z SuperSoldatami i UberSoldatami - tych pierwszych załatw przy użyciu ciężkiej broni, drugich przy pomocy strzelby. Wykorzystaj broń upuszczoną przez SuperSoldatów, a następnie zejdź schodami na niższy, a potem na jeszcze niższy poziom.
Zwab przeciwników do zamkniętych pomieszczeń, by ułatwić sobie walkę.
- Tutaj czeka kolejna grupa SuperSoldatów i UberSoldatów. Możesz ułatwić sobie zadanie, wabiąc ich i następnie uciekając z powrotem na schody - w ten sposób nie będą mogli cię otoczyć.
- Gdy ich pokonasz, kontynuuj marsz, by w końcu trafić do sporego pomieszczenia, w którym do SuperSoldatów i Ubersoldatów dołączą jeszcze żołnierze i psy bojowe (Kampfhund).
- Po walce kontynuuj marsz aż dotrzesz do drabiny - zanim się po niej wdrapiesz, uzupełnij amunicję z poległych wrogów, gdyż czeka cię trudne starcie.
- Gdy wyjdziesz na powierzchnię dotrzesz wreszcie do überdowódcy, jednak będzie on przebywał w towarzystwie Zersorera, robota, z którym walczyłeś na pokładzie Ausmerzera.
- By zniszczyć robota musisz pozbawić go dwóch dowolnych kończyn. Gdy już to uczynisz, zabij ostatniego w grze überdowódcę i zbierz ostatnią w grze Trupią kartę, zdobywając stosowne osiągnięcie / trofeum.