Przesłuchanie | Wenus | Solucja Wolfenstein II: The New Colossus Poradnik i solucja Wolfenstein II
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Podczas pierwszej części tego etapu bohater trafia na planetę Wenus, gdzie Naziści ukryli plany kwatery głównej dowództwa. Zadaniem gracza będzie wzięcie udziału w przesłuchaniu do roli Blazkowicza w Nazistowskim filmie propagandowym.
Udawaj pana Redfielda
Do zebrania jest tutaj kilka przedmiotów kolekcjonerskich.
- Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad postacią, zauważysz, iż nie masz dostępu do żadnej broni - spokojnie, nie przyjdzie ci tutaj z nikim walczyć.
- Wykorzystaj tą chwilę, by zebrać przedmioty kolekcjonerskie (jeśli ci na tym zależy) - po szczegóły zajrzyj jak zwykle do rozdziału "Sekrety".
- Gdy będziesz gotowy, zbliż się do krzesła z nazwiskiem "Redfield" i podnieś notes, by rozpocząć przesłuchanie.
Wybór kwestii dialogowych.
- Będziesz mieć do odegrania małą scenkę i musisz znać kwestie dialogowe. Gdy bohater podniesie do góry notes, wciśnij klawisz interakcji, by Blazkowicz zapisał sobie kwestie na ręce.
- Gdy scena z Adolfem Hitlerem dobiegnie końca, trzeba będzie wybrać odpowiednie kwestie dialogowe, które, niestety, rozmyły się na dłoni bohatera.
- Wymagane kwestie to: "A ty jesteś nazistowską dziwką." ("And you're a Nazi whore."), potem "Zgwałcę cię I zamorduję." ("I will rape you and murder you."), zakończone "Waszą śmierdzącą rasę też zamorduję." ("I will murder your dirty race too."
Możesz skopać Hitlera, by otrzymać jedno z osiągnięć / trofeów.
- Hitler niestety nie będzie zadowolony ze sposobu, w jaki bohater wypowiada te kwestie, jednak wkrótce przyjdzie czas na odkupienie.
- Poczekaj, aż przywódca Nazistów zastrzeli kolejnego aktora, a Blazkowicz wstanie z krzesła. Możesz teraz zbliżyć się do Hitlera i kopnąć go, zabijając przywódcę i zdobywając osiągnięcie / trofeum "Z buta" ("Kick it"). Zakończy się to śmiercią i głównego bohatera, jednak po załadowaniu zapisu gry osiągnięcie dalej będzie na twoim koncie.
- Wejdź do oszklonego pomieszczenia i wykonaj atak wręcz na wrogim żołnierzu. Aktywuje to scenę przerywnikową, która zakończy się w kajucie przydzielonej dla głównego bohatera.
Dotrzyj do Oberkommando
Nie przegap mapy lokacji!
- Po scenie przerywnikowej odzyskasz wreszcie dostęp do broni. Jeśli chcesz chwilowo podnieść stan zdrowia bohatera, pozbieraj całe jedzenie w kajucie, a następnie wyjdź na zewnątrz.
- Po okolicy kręcić się będzie dwóch Dowódców wroga. W miarę możliwości warto się do nich zakraść, nie wywołując alarmu, co znacznie zmniejszy ilość przeciwników, z którymi przyjdzie ci się zmierzyć.
- W tej lokacji do zebrania jest także mapa - znajdziesz ją w korytarzu biegnącym na północ, opartą o konsole stojące przy prawej ścianie.
Można oczyszczać korytarze po cichu, można też narobić rozróby.
- Gdy oczyścisz to piętro, wbiegnij na górę, gdzie czeka nowa partia przeciwników, w tym SuperSoldaci i Dowódcy. Pierwszy Dowódca kręci się zaraz przy schodach, drugi natomiast zlokalizowany jest w pokoju kontrolnym ulokowanym mniej więcej na środku piętra.
- Na całym tym piętrze jest sporo przedmiotów do zebrania, w tym jedzenia. Jedzenie przywraca niewiele punktów zdrowia (na ogół 5), jednak jest go na tyle dużo, iż konsumując je będziesz w stanie praktycznie cały czas trzymać poziom 150-200 punktów zdrowia.
- Przebijaj się przez kolejne korytarze aż dotrzesz do owalnego pomieszczenia przypominającego centrum dowodzenia. Zbierz znajdujące się tutaj przedmioty i wbiegnij w korytarz po drugiej stronie.
Wrogów w korytarzu można zlikwidować po cichu.
- Tutaj do wybicia będzie kilku wrogów. Nie będą oni mieli pojęcia o twoim istnieniu (nawet jeśli aktywowany został wcześniej alarm), można więc pozbyć się ich po cichu, przy pomocy wytłumionej broni bądź toporka.
- Udaj się teraz na koniec korytarza, wejdź do pomieszczenia z kapsułą ratunkową i ją aktywuj, co rozpocznie scenę przerywnikową, która zakończy ten etap.