Pokład Młota Ewy i powrót do Sekcji F | Stare sekrety | Solucja Wolfenstein II Poradnik i solucja Wolfenstein II
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Na początku tego rozdziału ponownie trafiasz na pokład Młota Ewy, gdzie będzie można zwiedzić nowe sekcje okrętu podwodnego i skąd ponownie dostaniesz się do sekcji F.
Młot Ewy
Wejście prowadzące do sekcji F.
- W pierwszej kolejności wykorzystaj okazje, iż znów jesteś na pokładzie okrętu i zbierz wszystkie przedmioty kolekcjonerskie, które są tu jeszcze do zebrania. Doszło kilka przedmiotów, z uwagi na odblokowane pomieszczenie w łodzi - szczegóły znajdziesz w rozdziale "Sekrety".
- W dalszej części gry będziesz regularnie wracać na pokład Młota Ewy - z każdym powrotem odblokowywać będzie się nowe pomieszczenie i dochodzić będą nowe misje poboczne. Rozdziały opisu przejścia w tym poradniku zawierając będą wzmianki o takich nowościach.
- Gdy ukończysz już tutaj wszystko, na czym ci zależy, udaj się na najniższy poziom okrętu i wykorzystaj tajne przejście, by wejść do Sekcji F.
Znajdź głowicę nuklearną
Wejście do kratki wentylacyjnej.
- Twoim pierwszym celem po powrocie do sekcji F jest znalezienie głowicy nuklearnej. Zanim udasz się w dalszą podróż, wykorzystaj pobliski terminal, by naładować swoją broń.
- Przejdź teraz przez kratkę wentylacyjną, wdrap się po rurach na górę i kontynuuj, aż dotrzesz do drabiny. Zeskocz na dół, by trafić do nowego pomieszczenia.
Widoczność jest tutaj zerowa, jednak nie da się zgubić.
- Dotrzyj do końca kolejnego korytarza i zanurkuj w wodzie. Musisz teraz przepłynąć kawałek pod wodą, by następnie się wynurzyć - choć widoczność jest praktycznie zerowa, wystarczy podążać przed siebie, a następnie wypłynąć pionowo do góry.
- Po chwili dotrzesz do końca ścieżki, gdzie znajdziesz przycisk. Przełącz go, odczekaj kilka sekund, by wirnik w wodzie przestał się kręcić i wskocz do wody, by przepłynąć na druga stronę.
- Na końcu ścieżki znajdziesz drabinę, po której trzeba się wdrapać. W rogu niewielkiego pomieszczenia, w którym aktualnie jesteś, leży mapa.
Nie przegap mapy!
- Gdy wyjdziesz z pomieszczenia z mapą, czeka cię pierwsze starcie, w tym wypadku z dronem. Rozwal go, zbierz przedmiot z drewnianej skrzyni i wdrap się na górę po kolejnej drabinie.
- Pozbieraj przedmioty znalezione w nowym pomieszczeniu i naładuj broń, a następnie kontynuuj marsz w stronę znacznika, by po przeprawie przez kanał wentylacyjny trafić do bardzo ciemnego pomieszczenia.
- Musisz tutaj przywrócić zasilanie przy pomocy pobliskiego przełącznika, jednak jest haczyk - gdy to zrobisz, w pomieszczeniu pojawi się kilku SuperSoldatów. Aktywuj przełącznik i szybko dobiegnij za ściankę po drugiej stronie pomieszczenia, by zyskać trochę dystansu do wrogów. Łącznie pojawi się 3 SuperSoldatów.
Przejście prowadzące do pokoju kontrolnego.
- Gdy rozprawisz się z przeciwnikami, pozbieraj wyrzucone przez nich bronie (przydadzą się niedługo) i pancerz, a następnie wskocz do jednej z dziur, z których wyszły roboty, by trafić na niższy poziom.
- W kolejnym pomieszczeniu aktywuje się jeden SuperSoldat, jednak z nowo nabytą bronią walka z nim to drobnostka. Gdy go pokonasz, dobiegnij do końca pomieszczenia, wdrap się po rurach i dojdź do pomieszczenia kontrolnego. Przełącz dźwignię, by odblokować nowe przejście, a następnie się tam udaj.
Kolejna walka z kolejnym SuperSoldatem.
- Wdrap się po drabinie na górę (trzeba będzie niestety zostawić broń SuperSoldatów), przejdź po kładce i zeskocz na dół, gdzie czeka para dronów. Gdy je załatwisz, pojawią się nowe SuperSoldaty - warto więc wbiec na górę po schodach, by uniemożliwić im wykonywanie szarży.
- Gdy załatwisz wrogów, zbierz ponownie ich broń, naładuj swoją przy terminalu i zbierz przedmioty ze skrzynek, a następnie udaj się do pokoju kontrolnego zlokalizowanego na górnym piętrze.
- Zbierz tekst leżący w szafce i aktywuj przełącznik, by otworzyć nowe drzwi i wpuścić do pomieszczenia trójkę SuperSoldatów. Wykorzystaj przewagę wysokości, by z łatwością się ich pozbyć, a następnie przebiegnij przez nowo otwarte drzwi. Zbierz znajdującą się tam głowicę, by zakończyć misję.