Rewolucja | Nowy Orlean | Solucja Wolfenstein II: The New Colossus Poradnik i solucja Wolfenstein II
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Podczas drugiej części etapu w Nowym Orleanie, główny bohater podróżować będzie na grzbiecie oswojonego Pancerhunda, a celem gracza będzie odwrócenie uwagi Nazistów od uciekających członków ruchu oporu.
Odwróć uwagę Nazistów
Misję rozpoczynasz na grzbiecie opancerzonego Pancerhunda.
- Misję rozpoczynasz na grzbiecie Pancerhunda, opancerzonego "psa", z którym przyszło ci już walczyć kilkakrotnie. Robot ten znacznie przewyższa wrogów pod względem siły - posiada aż 800 punktów pancerza, a jego broń, miotacz ognia, niszczy każdego w ciągu ułamka sekundy (jedynie SuperSoldaci wytrzymają dłuższy ostrzał).
- Twoim celem jest odwrócenie uwagi Nazistów, czyli narobienie hałasu w ich bazie - musisz po prostu przedrzeć się z jednego końca mapy, na drugi.
- Podczas walki z wrogiem staraj się unikać ataków SuperSoldatów i zbierać wszelki pancerz, który ci się uda - zregeneruje to opancerzenie robota, zwiększając jego żywotność.
- Jeśli Pancerhund zostanie zniszczony, misja nie zakończy się porażką - trzeba będzie po prostu rozegrać jej resztę na piechotę.
- Z Pancerhunda możesz swobodnie schodzić i ponownie go dosiadać - zejście z niego to jedyny sposób, by zebrać przedmioty inne, niż pancerz.
- Gdy tylko rozpocznie się misja, zejdź z robota i zbierz mapę leżącą w bagażniku pobliskiego samochodu.
Pancerhund dysponuje potężnym miotaczem płomieni.
- Wejdź z powrotem na grzbiet robota i wbiegnij na główną ulicę, by rozpocząć demolkę.
- Gdy przedrzesz się przez pierwsze jednostki wroga, zlokalizuj budynek, przed którym ustawione są lampy - wewnątrz znajdziesz Dowódcę. Zlikwiduj go, by uniemożliwić wrogom przywoływanie posiłków.
- Pozbieraj przedmioty w okolicy i kontynuuj marsz, dobijając niedobitki armii wroga.
Ucieknij przez fabrykę
Nawet SuperSoldat nie ma szans z ogniem Pancerhunda.
- Po chwili dotrzesz do placu, na którym stoi sporo kontenerów. Pomiędzy nimi kręcą się wrogowie, w tym i SuperSoldat.
- Załatw przeciwników i skieruj się do budynku fabryki. Tutaj załatwiać musisz wrogów znajdujących się na ziemi, jak i tych na wzniesieniu - nie przejmuj się jednak, miotacz ognia dosięgnie wszystkich.
- Kontynuuj marsz na grzbiecie mechanicznego psa, by wkrótce wbiec pod ziemie i trafić do nowej lokacji.
Przejdź przez katakumby
Broń Pancerhunda nie ma limitu amunicji - możesz więc cały czas prowadzić "ogień".
- Walka tutaj wygląda nieco inaczej ze względu na niewielką szerokość korytarza - pamiętaj, by nie zostawić nikogo przy życiu zanim wyruszysz dalej, gdyż atakujący w plecy przeciwnik może znacząco uszczuplić pancerz robota.
- Musisz tutaj szczególnie uważać na wszędobylskie wybuchowe beczki - mogą one posłużyć do zlikwidowania grupy przeciwników, jednak zdetonowane zbyt blisko robota zadadzą mu dotkliwe obrażenia.
Walka z wrogim Zitadelle potrwa zaledwie kilka sekund.
- W dalszej części pomieszczenia pojawi się znacznik wrogiego Dowódcy - kryje się on na drugim końcu kanału, przez co dotarcie do niego może być problematyczne. Warto jednak to zrobić, by powstrzymać wroga od przysyłania posiłków.
- W kanale trafisz także na Zitadelle, robota, na którego wpadłeś już kilka razy. Na twoje szczęścia broń Panzerhunda jest na tyle silna, iż rozprawi się z robotem w kilka sekund.
- Gdy wybijesz wszystkich przeciwników, oczyść okolicę z przedmiotów i udaj się w stronę znacznika na mapie. Tam znajdziesz dziurę w podłodze - musisz teraz zejść z Pancerhunda, wskoczyć do wody i przepłynąć na drugi koniec.
Jeszcze kilka pięter i misja dobiegnie końca.
- Trafisz do wąskich kanałów. Poruszaj się wzdłuż jedynej dostępnej ścieżki, likwidując po drodze wrogów i zbierając przedmioty.
- Gdy dojdziesz do końca kanałów, wdrap się po drabinie na górę, by dotrzeć do nowego budynku.
- Tutaj do pokonania zostało jeszcze kilku przeciwników. Gdy się z nimi uporasz, wejdź na najwyższe piętro i wejdź w interakcję z drzwiami, by aktywować scenę przerywnikową. Zakończy to jednocześnie ten etap.