Orki (cz.2) | Rasy | Warhammer 40,000 Dawn of War - Soulstorm poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Banda Pancerwałów (Tankbusta) - ciężcy strzelcy. Skuteczni przeciwko pojazdom naziemnym oraz latającym. Liczebność od 3 do 5 osób. Dobra wytrzymałość.
Megapancerni Burszuje (Mega Armored Nobz) - superciężka piechota przeznaczona do walki wręcz. Dobra wytrzymałość oraz bardzo dobre obrażenia. Liczebność od 3 do 5 "ludzi".
Gadżeciarze (Flash Gitz) - typowy oddział do walki dystansowej. Skuteczny przeciwko pojazdom naziemnym/latającym. Powinien być wykorzystywany jako piechota wsparcia. Należy unikać nim walki wręcz.
Bojowóz (Wartrukk) - orczy transporter opancerzony. Potrafi skutecznie wesprzeć ogniem walczące oddziały. Posiada napęd turbo.
Pancerfura (Wartrak) - orczy lekki wóz bojowy. Jak na tego typu jednostkę posiada znakomitą wytrzymałość oraz obrażenia z broni strzeleckiej. Posiada napęd turbo oraz możliwość dozbrojenia.
Rzeziblacha (Killa Kan) - zabójcza puszka, orczy mech o bardzo dobrych obrażeniach. Dobra wytrzymałość pozwala mu prowadzić skuteczną walkę wręcz z najmocniejszym przeciwnikiem. Możliwość dozbrojenia oraz ulepszeń.
Bumbowiec (Fighta-Bomma) - orczy bombowiec. Bardzo dobry zasięg strzału, wytrzymałość oraz obrażenia. Latająca jednostka wsparcia podatna na ataki wrogich myśliwców i wszelki ostrzał z ziemi. Skuteczna przeciwko budynkom oraz wszystkiemu, co porusza się po ziemi.
Szaber Czołg (Looten Tank) - orczy czołg, przypominający ten pojazd wyłącznie wytrzymałością i wyglądem. Skuteczny przeciwko wrogim pojazdom oraz budynkom. Niezalecane stosowanie w trybie multiplayer.
Rożgniatacz (Squiggoth) - orcze monstrum. Wykorzystywane jako jednostka szturmowo-transportowa. Bardzo dobra ofensywna umiejętność specjalna. Duża siła ognia oraz niewiarygodne obrażenia podczas walki wręcz. Jest to chodząca żywa twierdza.