Marines Kosmosu (cz.1) | Rasy | Warhammer 40,000 Dawn of War - Soulstorm poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Marines Kosmosu
Kolejny odłam Imperium, armia regularna, która bazuje na zdyscyplinowanej piechocie. Każda jednostka piechoty, każdy człowiek służący w Space Marines ma wszczepy mechaniczne/cybernetyczne. Armia ta skupia w sobie to co najlepsze w Imperium (sprzęt ciężki) oraz w przeciwieństwie do Imperium - ceni wartość jednostki/człowieka, a co za tym idzie, może wystawić dobrze wyposażoną/opancerzoną i zróżnicowaną piechotę.
Brat-Kapitan Indrick Boreale (Comander Space Marines) - Dowódca (główny) Space Marines. Typowa dla tego typu jednostek wytrzymałość, obrażenia (szczególnie podczas walki wręcz) oraz przyzwoite zdolności specjalne. Poprawia stabilność morale u walczących przy jego boku formacji. Dostępne ulepszenia pancerza oraz broni (obrażeń). Może dołączyć do większości oddziałów piechoty.
Grupa Zwiadowcza Marines (Scout Marine Squad) - liczebność 2-4 żołnierzy. Możliwość zakupu umiejętności "ukrycia", możliwość wykrycia ukrytych wrogich jednostek. Możliwość ulepszeń pancerza, obrażeń. Możliwość dodania bohatera. Możliwość zakupu broni:
- FLAMER (miotacz ognia), skutecznie obniża morale wrogich formacji.
- PLASMA GUN (broń plazmowa), skuteczna przeciwko ciężkiej piechocie.
- SNIPER RIFLE (broń snajperska), skuteczna przeciwko piechocie + wpływa na morale wroga.
Drużyna Marines (Space Marines Squad) - standardowa piechota Space Marines o uniwersalnym przeznaczeniu. Dobra siła ognia, skuteczna przeciwko każdej piechocie wroga z odpowiednimi ulepszeniami/wyposażeniem. Skład osobowy: 4-9 osób + możliwość dodania bohatera. Możliwość ulepszeń pancerza/obrażeń. Możliwość zakupu:
- FLAMER (miotacz ognia), skutecznie obniża morale wrogich formacji.
- HEAVY BOLTER, skuteczny przeciwko piechocie wroga, znacznie poprawia obrażenia.
- MISSILE LAUNCHER (wyrzutnia rakiet), skuteczna przeciwko pojazdom/budynkom.
Drużyna Szturmowych Marines (Assault Marine Squad) - dobre obrażenia podczas walki wręcz, bardzo dobra wytrzymałość oraz morale. Jest to typowa formacja szturmowa przeznaczona do walk na bliski dystans. Możliwe ulepszenia obrażeń. Skład osobowy: 4-9 osób. Posiada JetPack, co umożliwia przelot na niewielką odległość.
Szarzy Rycerze (Grey Knights) - formacja przeznaczona do walki wręcz (bardzo dobre obrażenia/wytrzymałość), brak morale, przyzwoita umiejętność specjalna. Jest to formacja, która powinna służyć w ofensywie na pierwszej linii. Skład osobowy: 4-6.
Ścigacz Landa (Land Speeder Tempest) - jednostka latająca, typowy dla pojazdów/jednostek latających brak morale. Skuteczna przeciwko piechocie. Możliwość dozbrojenia.
Transporter Rhino (Rhino Transport) - transporter opancerzony, bezbronny, o średniej wytrzymałości. Totalnie nieprzydatny tak w single jak i w multiplayerze.
Drednot (Dreadnought) - mech, wspaniała jednostka szturmowa, odpowiednio dozbrojona skuteczna przeciwko budynkom, ciężkiej piechocie oraz pojazdom. Znakomite obrażenia pod każdym względem.
Drednot Wsparcia (Hellfire Dreadnought) - wersja mecha przeznaczona do walki przeciwko każdej piechocie (w tym przeciwko bohaterom przeciwnika). Zalecane jest, by nie zakupywać tej właśnie jednostki, tylko jej wersję podstawową.