Mroczni Eldarzy (cz.1) | Rasy | Warhammer 40,000 Dawn of War - Soulstorm poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Mroczni Eldarzy
Upadła elfia nacja - buntownicy, szaleńcy, sadyści czerpiący przyjemność z cierpień innych. Spaczeni Eldarzy uzależnili się od esencji dusz, którą pozyskują z ciał zabitych. Jest to dla nich dodatkowy trzeci surowiec, który muszą zdobywać. Ich wojska specjalizują się w walce wręcz, unikatowych mocach specjalnych oraz w ciekawych pojazdach latających (ślizgaczach).
Archont Tahril (Archont) - Dowódca (główny). Posiada ciekawe zdolności specjalne (głównie po ulepszeniach). Podatny na ulepszenia broni. Niska wytrzymałość, przyzwoite obrażenia podczas walki wręcz. Możliwość zakupu dwu Eldarów straży przybocznej. Nie może zostać dołączony do składów piechoty. Powinien unikać walki bezpośredniej.
Archont wygląda potężnie, jednak jego wytrzymałość jest niewiele większa od zwykłego piechociarza.
Mandrejk (Mandrejk Squad) - bardzo dobra wytrzymałość jak na formację podstawową, odpowiedzialną głównie za przejmowanie punktów kontrolnych na mapie. Skuteczna przeciwko każdej piechocie wroga, w trybie multiplayer często wykorzystywana do rushów (ataków zaraz na początku rozgrywki w celu eliminacji danego gracza). Można zakupić umiejętność ukrycia. Liczebność od 4 do 6 ludzi. Podatna na ulepszenia broni/pancerza.
Drużyna Helionów (Helion Squad) - drużyna Eldarów na deskach odrzutowych. Skuteczna podczas walki wręcz przeciwko każdej piechocie wroga. Potrafi dokonywać przelotów na niewielką odległość. Drużyna liczebny od 3 do 6 osób. Podatna na ulepszenia broni.
Drużyna Wojowników (Warrior Squad) - standardowa piechota Eldarów. Niska wytrzymałość oraz poziom morale. Podatna na ulepszenia broni oraz pancerza. Liczba od 4 do 7 osób. Niewarta stosowania w trybie multiplayer.