Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania singleplayer | Kampania | Warhammer 40,000 Dawn of War - Soulstorm poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Kampania singleplayer

Jak w każdej poprzedniej części Warhammera 40 000 - kampania na poziomie standardowym jest zwykle prosta. Autorzy stworzyli wzór galaktyki, po której będziemy mogli przemieszczać naszą główną armię uderzeniową i zdobywać nowe prowincje na nowych planetach czy księżycach. Ze zdobyciem każdej nowej prowincji/terytorium na danej planecie zwiększają się nasze przychody, za które możemy zakupić budynki/ulepszenia lub jednostki specjalne straży przybocznej bohatera naszej frakcji. Każdą zajętą prowincję możemy wyposażyć w jednostki/budynki, które w razie obrony będą dostępne od razu na początku bitwy. Każda prowincja posiada właściwość specjalną (udogodnienia lub odblokowywanie jednostek straży przybocznej naszego Dowódcy). By dowiedzieć się, jaką właściwość specjalną ma dana prowincja - wystarczy ją wybrać i najechać kursorem na ikonkę bonusu.

Dodatkowo Twój główny bohater za osiągnięcia w kampanii otrzymuje dostęp do unikatowych ulepszeń (zbroi oraz broni mających specjalne właściwości), czynnych do końca rozgrywki. Ulepszenia te przyznawane są (na przykład) za :

- 5 podbojów

- 3 obrony

- 1000/5000 zabitych/zniszczonych jednostek wroga

- stosunek zabitych 3:1

I za kilka dodatkowych warunków, które będą wypisane w liście wymogów po odbytej bitwie wraz ze spełnieniem pierwszego wymaganego warunku do odblokowania specjalnych przedmiotów.

W galaktyce ulokowana jest każda z dostępnych w Soulstorm ras, posiadających własne stolice. Po zdobyciu stolicy danej frakcji/rasy - eliminuje się je z rozgrywki. Celem głównym kampanii jest zdobycie wszystkich dostępnych stolic. Bitwy o stolicę danej frakcji/rasy odbywają się zgodnie ze scenariuszem przypisanym danej lokacji. Wszystkie cele takiego scenariusza zostają oznaczone na mapie i opisane w zakładce "Cele" (OBJ). Pełna lista znajduje się poniżej, niestety, nie da się dokładnie wskazać najlepszych ruchów i rozwiązań dla każdego ze scenariuszy dla każdej rasy.

Należy być świadomym, że poniższy zbiór informacji o kampanii single player zawiera podstawy, które można nazwać wytycznymi bądź uniwersalnymi celami. Nie można wskazać jednoznacznie najlepszych metod na zaliczenie danych misji/scenariuszy. To, jak rozpoczniesz każdą misję/scenariusz, zależy od rasy, którą grasz oraz od jednostek straży przybocznej Dowódcy, które dobrałeś/zebrałeś podczas kampanii. Nie należy ignorować artefaktów/ulepszeń, jakie wybrałeś po awansach dla swojego Dowódcy. Taki np. ekwipunek umożliwiający teleportację (o ile Twój bohater nie posiadał jej od początku) znacząco ułatwia poczynania w scenariuszach.

Poniższy screenshot przedstawia mapę kampanii z oznaczeniem kluczowych pozycji oraz opisem celów dla każdego scenariusza.

1 - Kaurava I - Kampania singleplayer | Kampania | Warhammer 40,000 Dawn of War - Soulstorm - Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - poradnik do gry

1 - Kaurava I

1A - Sama District - Sisters of Battle capital province

1B - Dussala Precint - Empire Guards capital province

K1 - Kaurava I Moon

2 - Kaurava II

2A - Lands of Solitude - Space Marines capital province

2B - Rockclaw Mountains - Orcs capital province

K2 - Nan Yanoi - Kaurava II Moon - Tau Empire capital province

3 - Kaurava III

3A - Upper Wastes - Eldars capital province

3B - Coastal Imossa - Necrons capital province

4 - Kaurava IV

4A - Peninsula of Iseult - Chaos capital province

K3 - Lacunae - Kaurava IV Moon - Dark Eldars capital province