Chaos (cz.2) | Rasy | Warhammer 40,000 Dawn of War - Soulstorm poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Transporter Rhino Chaosu (Chaos Rhino Transport) - bezbronna/bezużyteczna jednostka transportowa. Tak w trybie single jak i w multiplayer.
Piekielny Szpon (Hell Talon) - jedna z lepszych jednostek lotnictwa, jakie dodano w Soulstorm. Skuteczna przeciwko pojazdom, budynkom oraz przyzwoita jako broń dodatkowa.
Przerażacze (Horror Squad) - demony, przyzwane z innych wymiarów. Skuteczne przeciwko pojazdom/jednostkom latającym wroga. Jest to formacja wsparcia, może być przywołana w dowolne widoczne miejsce na mapie.
Opętani (Possessed Squad) - lub jak ktoś woli - zmutowani Chaos Marines. Bardzo dobra wytrzymałość jak i obrażenia. Potrafią walczyć wyłącznie wręcz. Formacja pierwszego uderzenia. Skuteczna przeciwko każdej piechocie nieprzyjaciela. Podatna na ulepszenia.
Predator Chaosu (Chaos Predator) - jak sama nazwa wskazuje odpowiednik Predatora z armii Space Marines. Typowy pojazd szturmowy wyposażony w mocne działka oraz pancerz.
Czarnoksiężnik Chaosu (Chaos Sorcerer) - Dowódca (dodatkowy) ze wszystkimi ulepszeniami, posiada bogaty asortyment ofensywnych mocy specjalnych. Poza puszczaniem "zaklęć", dobrze sprawdza się podczas walki wręcz. Może być dołączany do składów piechoty.
Plugawiciel (Defiler) - duma Chaosu, potężny czworonożny mech o dobrej wytrzymałości i bardzo dobrych obrażeniach. Skuteczny przeciwko budynkom, pojazdom oraz ciężkiej piechocie.
Defiler mógłby właściwie zmiażdżyć Predatora.
Krwiopijec - Większy Demon Khorna. Może przejąć ciało Czarnoksiężnika Chaosu lub dowolnego Czempiona. Niezwykle potężna jednostka. Traci wytrzymałość, jeżeli nie walczy.