Orki (cz.1) | Rasy | Warhammer 40,000 Dawn of War - Soulstorm poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Orki
Barbarzyńcy kosmosu. Ich siła polega głównie na liczebności oraz na przyzwoitych statystykach nawet najgorszych jednostek. Niektóry nazwy nie wynikają z mojej nieznajomości ortografii, tylko są przejawem "orczego" humoru autorów gry.
Gorgutz Wyrwiczerep (Warboss) - Dowódca (główny) armii orczej. Duża wytrzymałość oraz bardzo duże obrażenia. Skuteczny przeciwko każdej jednostce wroga. Może dołączyć do składu piechoty, zwiększając tym samym poziom morale całego oddziału. Bardzo dobra wzmacniająca zdolność specjalna.
Mekaniak (Big Mek) - Dowódca (dodatkowy). Żywotny o przyzwoitych statystykach. Może dołączyć do składu piechoty, podnosząc tym samym morale oddziału. Posiada możliwość teleportacji na niewielką odległość.
Banda Szczelców (Shoota Boy Squad) - orczy strzelcy. Drużyna w liczbie od 4 do 8 ludzi. Możliwość ulepszenia pancerza, broni lub dozbrojenia w:
- Big Shoota, broń o poprawionych obrażeniach.
Banda Rębaczy (Slugga Boy Squad) - standardowa orcza piechota. Zastosowanie uniwersalne, bardzo liczebna: od 4 do 16 ludzi. Podatność na ulepszanie pancerza/broni oraz możliwość dozbrojenia w:
- Burnass (płoń-tyłek w dosłownym zabawnym tłumaczeniu) - miotacz ognia skutecznie zmniejszający morale wroga.
Banda Szturmiarzy (Stormboyz Squad) - oddział szturmowy, wyposażony w "rocketpacki" umożliwiające przelot na niewielką odległość. Liczebność od 4 do 16 ludzi. Jego potężną zaletą jest bardzo duża wytrzymałość jednostek.
Banda Burszujów (Nob Squad) - piechota elitarna. Liczebność od 3 do 11 ludzi (istot). Podatna na ulepszanie wytrzymałości oraz broni. Można dozbroić w:
- Power Claw, skuteczny przeciwko lekkiej/ciężkiej piechocie.
Konował (Mad Dok) - sanitariusz/medyk w armii orczej. Może dołączyć do składów piechoty, podczas użycia umiejętności leczenia - leczy wszystkich w zasięgu/składzie oddziału.