KAURAVA II (2A) LANDS OF SOLITUDE | Kampania poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
2. KAURAVA 2 - Planeta, której pola bitew porasta gęsta dżungla, występuje tu również teren podmokły. Na powierzchni znajdują się stolice Space Marines oraz Orków.
K1 - Księżyc stanowiący główny szlak zaopatrzeniowy pomiędzy planetami 1 oraz 2. Przeważnie znajduje się pod kontrolą Space Marines.
2A - LANDS OF SOLITUDE

Stolica Space Marines:
- Eliminacja radarów lokacyjnych (drop Bacon/9 anten).
- Eliminacja kwatery głównej.
Zalecane jest zniszczenie ośrodków produkcyjnych we wschodnim oraz zachodnim narożniku mapy. Nieprzyjaciel będzie wypuszczał zrzuty desantowe, dopóki wszystkie anteny nie zostaną zniszczone.

1 - Punkt startowy
2 - Ośrodki produkcyjne wroga
3 - Cel główny
Punkty - położenie anten

W tym scenariuszu nie można ignorować standardowej piechoty Space Marines. Jest liczna oraz (ze swymi podstawowymi statystykami) niezwykle groźna.

To właśnie te anteny należy zniszczyć, by powstrzymać wciąż zrzucane barki desantowe Space Marines.

Cel główny tego scenariusza widoczny jest na powyższym zdjęciu.