Rozdział 22 Gompa (2) | Opis przejścia Uncharted 2 Among Thieves poradnik Uncharted 2: Among Thieves
Ostatnia aktualizacja: 30 grudnia 2019
Ta strona poradnika zawiera drugą część opisu przejścia rozdziału 22 gry Uncharted 2: Pośród złodziei zatytułowanego Gompa. Główny bohater musi kontynuować prowadzenie walk w zrujnowanym klasztorze. Drake'a czeka także kilka nowych sekcji wspinaczkowych.
Sam skorzystaj z dobrodziejstwa działa maszynowego [sekret 3] . Przeciwnicy pojawią się po drugiej stronie rzeki w miejscu, gdzie jeszcze przed momentem sam toczyłeś bój. Otwórz do nich ogień, w pierwszej kolejności eliminując snajperów. Od czasu do czasu oberwiesz granatem, gdy do tego dojdzie porzuć broń na moment, oddal się, a po wybuchu znów usiądź za sterami. Gdy wszyscy napastnicy zginą, wejdź do budynku za plecami i otwórz znajdującą się tam bramę.
Po drugiej stronie rozpocznie się zręcznościowy moment rozgrywki. Rozejrzyj się po okolicy, a dostrzeżesz fragment muru z mocno czerwonymi cegłami - to właśnie po nich zejdź na dół.
Po zeskoczeniu na platformę, skocz w kierunku kolejnych, wykonanych ludzką ręką, półek. Znajdziesz tam linę, rzuć ją Elenie wciskając trójkąt i przejdź po belce nad przepaścią.
Mijając tunel w skałach dotrzesz do miejsca, gdzie po przeciwnej stronie urwiska będzie fragment muru z żółtymi cegłami. Skocz w jego kierunku, podciągnij się na cegłach i przeskocz na skalna półkę. Następnie przesuń znajdujący się tam posąg i wejdź po nim na górę.
Kontynuując drogę dotrzesz do żółtych ścian klasztoru z wąskim, brązowym daszkiem. Przejdź nim do końca i wespnij się po znajdującej się tam linie.
Następnie pobiegnij za Eleną, przeskakując nad wyrwa w murowanym moście [sekret 4] . Podążając za współtowarzyszką dotrzesz do zamkniętych drzwi, które powinny zostać otwarte w subtelny sposób (jak wyniknie z rozmowy pomiędzy bohaterami).
W okolicy dostrzeżesz kamienny słup z drewniana krokwią, przymocowaną do jego górnej części. Skocz w jego kierunku ponad wyrwą w podłodze i złap się wystających cegieł. Następnie wyjdź na dach, a z niego przeskocz na sąsiednią, zrujnowaną konstrukcje, lądując na drewnianych krokwiach.
Teraz bez przeszkód doskoczysz do cegieł wystających z wieży, której drzwi chcesz otworzyć. Przejdź nimi na górę [sekret 5] , aż zmienią kolor na czerwony. Następnie uchwyć się belek tego samego koloru.
Przejdź nimi do samego końca, za winkiel budynku i przechodząc ponad przeciwnikami, dotrzesz do najwyżej położonej, drewnianej kładki. Koło krawędzi stacjonować będzie przeciwnik, jednak zabij go, gdy wejdzie do środka budynku. Podnieś jego broń, jak i pozostałe zlokalizowane w pobliżu i przygotuj się na walkę.
Podczas schodzenia na sam dół wieży, niemal na każdym piętrze czekać będą na Ciebie oponenci. Zabijaj ich jednak przed tym, jak dotrzesz na ich piętro. Będąc wyżej jest zdecydowanie łatwiej prowadzić eksterminację.