Rozdział 22 Gompa (1) | Opis przejścia Uncharted 2 Among Thieves poradnik Uncharted 2: Among Thieves
Ostatnia aktualizacja: 30 grudnia 2019
Ta strona poradnika zawiera pierwszą część opisu przejścia rozdziału 22 gry Uncharted 2: Among Thieves zatytułowanego Gompa. W początkowej części tego rozdziału do zaliczenia jest sekcja wspinaczkowa. Kłopoty rozpoczną się po dotarciu do klasztoru - Drake będzie musiał pokonywać licznie pojawiających się wrogów i znajdą się wśród nich także "elitarni" przeciwnicy.
Po dotarciu do klasztoru, przygotuj się na prawdziwa wojnę. Będzie to najtrudniejszy etap, w dotychczasowej rozgrywce. Ilość przeciwników liczona będzie w dziesiątkach. Podczas niektórych starć, staniesz w szranki niemal z każdym typem oponenta w tym samym czasie. Wymusi to na Tobie szybkość, elastyczność i przede wszystkim skuteczność. Headshoty w cenie. Natkniesz się również na pokaźną liczbę skarbów, do skolekcjonowania będzie aż osiem. Zlokalizowanie ich położenia, wymagać będzie za każdym razem odrobiny wysiłku. Poziom trudności: wysoki Ilość przeciwników: duża Typ rozdziału: walka |
Grę rozpoczynasz od drobnej wspinaczki. Wejdź po skalnych uchwytach, podziwiając widoki, a następnie przejdź "gzymsem" w stronę kolejnych uchwytów.
Wchodząc nimi na górę odczekaj moment, aż jeden ze stojących na górze oponentów odejdzie. Wówczas bez problemu strącisz drugiego w przepaść, nadal pozostając w ukryciu. Nim staniesz na prostych nogach odczekaj moment, przeciwnik na wprost, obok ciężarówki, odwróci się do ciebie plecami. W ten sposób kolejny napastnik odejdzie w niebyt, nie wszczynając alarmu. Podnieś jego broń i w klasyczny sposób przeprowadź eksterminacji pozostałych śmiałków [sekret 1] .
Dalsza droga prowadzić będzie w górę, po zrujnowanych schodach. |
Tuż za zakrętem dostrzeżesz pierwsze zabudowania i kolejnych przeciwników. Po raz kolejny będziesz mógł rozpocząć walkę z ukrycia. Zmierzając w ich stronę, przechodząc po zniszczonym moście, zawiśnij na nim i kontynuuj drogę trzymając się krawędzi urwiska, w prawą stronę [sekret 2] .
W ten sposób dotrzesz do budynku z czerwonymi cegłami. Wejdź po nich na górę i podejdź do drewnianej kładki z oponentem. Strąć go w przepaść i stań na nogi. |
Wewnątrz budynku znajdować się będzie ostatni nieprzyjaciel, którego pokonasz z zaskoczenia. Zaatakuj go i bądź przygotowany na zmasowany atak wroga. Gdy wymiana ognia rozpocznie się na dobre, biegaj po całej pobliskiej arenie, by unikać ataków, bliskich kontaktów, oraz aby zbierać amunicję. Od tego momentu ilość atakujących Cię przeciwników będzie zawsze pokaźna, a ich różnorodność szeroka. Nie zawsze poinformuję o każdym typie - bądź przygotowany na wszystko, szczególnie opancerzonych ze strzelbami.
W oddali, tuż za rzeczką, stacjonować będzie przeciwnik z ciężkim karabinem maszynowym. Aby się go pozbyć, musisz go obejść. Pokonując most, schowaj się za znajdującym się tam wózkiem i popychając go, przedostań się na drugą stronę.
Następnie zeskocz na kładkę poniżej, podnieś amunicje i przygotuj się na nadbiegających nieprzyjaciół. Nie wychodząc na górę, przejdź kładką do jej końca i wespnij się po znajdujących się tam kamieniach na górę.
Tam zaatakują Cię kolejni napastnicy, a część z nich posiadać będzie strzelby. Załatw ich z daleka, jeszcze nie wchodząc po pierwszym odcinku kamiennych schodów. Dopiero gdy ci padną, wbiegnij po schodach i skręć w lewo, obok kolejnych schodów (zdjęcie lewe). Dotrzesz w ten sposób do budynku, znajdującego się tuż za działem maszynowym. Wyeliminuj kilku znajdujących się tam śmiałków.