Rozdział 19 Oblężenie | Opis przejścia Uncharted 2 Among Thieves poradnik Uncharted 2: Among Thieves
Ostatnia aktualizacja: 30 grudnia 2019
Na tej stronie poradnika znajduje się opis przejścia rozdziału 19 gry Uncharted 2: Pośród złodziei zatytułowanego Oblężenie. Rozdział ten rozgrywa się w wiosce w górach i wymusza staczanie walk z najemnikami. Wrogowie będą dysponowali ogromną przewagą liczebną, a także korzystali z cięższego sprzętu i okupowali dachy budynków i inne trudno dostępne miejsca.
Po dłuższej przerwie wracamy do walki z nieprzyjaciółmi. W trakcie pokonywania rozdziału dziewiętnastego, natkniesz się na pokaźną liczbę oponentów. Niemal przez cały etap, prowadzić będziesz nieustanny ostrzał. Natkniesz się również na trzy skarby, których położenie nie jest specjalnie ukryte, ale podczas chaosu walki, łatwo je przeoczyć. Poziom trudności: średni Ilość przeciwników: duża Typ rozdziału: walka |
Etap rozpoczniesz w budynku. Opuść go będąc świadomym czyhających na zewnątrz przeciwników. |
Najlepiej jest podczas pokonywania tego rozdziału nie śpieszyć się, i powoli eliminować wszystkich nadbiegających oponentów. W okolicy natkniesz się na nieprzyjaciół stacjonujących na dachach, jak również nadbiegających z dołu łagodnego wzniesienia. Zabijaj ich po kolei, nie szarżując. W okolicy zjawi się również napastnik nieco lepiej opancerzony ze strzelba, lepiej na niego nie wpadnij - wyeliminuj go z daleka.
Gdy wszyscy zginą, pozbieraj amunicje i granaty, poczym skieruj się w dół wzniesienia, w stronę murowanego łuku. |
Zdjęcia załączone powyżej, wykonane zostały podczas wychylania się za wspomnianego łuku. Będzie to najlepsza pozycja do początkowej eksterminacji, gdyż przed Tobą pokaźna liczba oponentów. Zdjęcie lewe przedstawia lewą część placu, z działem maszynowym na jednym z dachów. Zdjęcie prawe, budynek na wprost [sekret 1] z kilkoma oponentami wewnątrz. To właśnie tam udaj się w pierwszej kolejności, wcześniej zabijając kilku śmiałków (dobrym pomysłem jest wrzucenie granaty do wnętrza).
Z wnętrza budynku, będziesz mieć świetny wypad na przeciwnika z działem maszynowym. Podczas gdy ten zajmie się którymś z mieszkańców wioski, szybko opuść budynek i pobiegnij w jego kierunku, w górę wzniesienia. Gdy do niego dotrzesz, załatw go ręcznie (grając na wyższym poziomie trudności, będziesz musiał chować się za zasłonami, nim do niego dotrzesz). |
Po załatwieniu operatora działa, sam wciel się w piastowana przez niego funkcje i pozbądź się nadbiegających opryszków. Ci pojawią się na dole ulicy, oraz na sąsiednim dachu po lewej stronie.
Dalsza droga prowadzić będzie przez otwartą bramę, z której przed momentem wybiegali oponenci. Kierując się tam, dojdzie do ataku z wyrzutni rakiet, odcinając Ci drogę ucieczki. Drake automatycznie wyląduje za fragmentem betonowej konstrukcji i od razu dojdzie do zmasowanego ataku. W pierwszej kolejności pozbądź się przeciwnika z rakietnicą. Stacjonować będzie w dalszej części "areny", na jednym z dachów. W trakcie walki bądź również przygotowany na mocniej opancerzonego śmiałka ze strzelba, który spróbuje się do Ciebie zbliżyć.
Po zażegnaniu niebezpieczeństwa podążaj w gorę wzniesienia za swoim współtowarzyszem do momentu, w którym...
... dotrzesz do budynku. Po jego otwarciu przygotuj się na nieprzyjaciela wewnątrz. Będzie on o tyle niebezpieczny, że posiadać będzie strzelbę, a pomieszczenie do którego trafisz będzie stosunkowo małe. Najlepiej załatwić go z drzwi. Pamiętaj również, że zbliżając się do pierwszej drabiny, jeden z oponentów czekających na górze, rzuci w Twoim kierunku granat - gdy do tego dojdzie, oddal się na moment.
Po pokonaniu dwóch drabin dostaniesz się na dach. Będzie to również początek ostatniej i największej walki [sekret 1] [sekret 2] . Ów starcie nie należy do najtrudniejszych, ale pamiętać musisz o kilku ważnych aspektach. Po pierwsze, przeciwnicy atakować będą niemal ze wszystkich stron. Po drugie, nigdy nie opuszczaj dachów, zawsze to ty atakuj z góry. Po trzecie, bądź świadom, iż przeciwnicy będą mogli Cię zajść, wspinając się do Ciebie i atakując pięściami.
Załatwiaj ich najlepiej nie stojąc długo w jednym miejscu, przeskakuj z dachu na dach. Po prawej stronie, daleko w dole stacjonować będzie przeciwnik z granatnikiem. Gdy ten otworzy do Ciebie ogień, potraktuj go priorytetowo.
Wewnątrz budynku, na dach którego trafisz niedługo po wyjściu z pomieszczenia, które Tenzin zamknie za Tobą (sąsiedni budynek z niebieska klapą), znajdować się będzie działo maszynowe. Skorzystaj z niego, by ułatwić proces eksterminacji. |
Po załatwieniu wszystkich, zejdź na sam dół areny, w okolice miejsca skąd atakował przeciwnik z granatnikiem. Znajdować się tam będzie dom Tenzina. Wejdź do wnętrza i zakończ rozdział. |