Rozdział 20 Kotek i mysz (2) | Opis przejścia Uncharted 2 Among Thieves poradnik Uncharted 2: Among Thieves
Ostatnia aktualizacja: 30 grudnia 2019
Ta strona poradnika ma do zaoferowania drugą część opisu przejścia rozdziału 20 gry Uncharted 2: Pośród Złodziei zatytułowanego Kotek i mysz. Główny bohater w dalszym ciągu musi unikać ataków sterowanego przez wrogów czołgu. Dopiero w samej końcówce rozdziału pojawi się okazja do zniszczenia czołgu i konfrontację tę można przyrównać do walki z bossem.
W ten sposób wyląduje w miejscu, gdzie o mały włos czołg nie najedzie na Nate. Na szczęście nasz protagonista wyjdzie z tego cało, niestety Tenzin gdzieś zaginie. Przez najbliższy moment rozgrywki będziesz sam. Dalsza droga prowadzić będzie wzdłuż klifu. Po pokonaniu dosłownie kilkudziesięciu metrów [sekret 2] , tuż za rogiem pojawią się dwaj śmiałkowie.
Kolejna prosta, to kolejni przeciwnicy. Ci jednak nie będą stanowić największego zagrożenia. Na końcu prostej - o ile się nie pośpieszysz - pojawi się czołg. Będziesz musiał biec w jego kierunku i dopiero na kilka metrów przed nim, skręcić w prawo. |
Tam czeka Cię będzie przechadzka pomiędzy murowanymi domami (natkniesz się na dwóch najemników) odbijając cały czas w prawo i trzymając się z dala od drogi, do momentu aż dotrzesz do urwiska.
Wówczas zeskocz na dół i przemieszczaj się wzdłuż ośnieżonej półki skalnej, by na końcu "przykleić" się do ściany i przejść po wąskim, skalnym wypuście (w trakcie przemierzania tego odcinka, pojawi się nad Tobą czołg).
Chwile później znajdziesz się na dachach domów [sekret 3] . Przeskakując po nich, znów przedostań się na ziemie. |
Gdy do tego dojdzie, kamera obuci się tak, by pokazać jak pojawi się za Tobą czołg 9przebijając przez ścianę). Możesz wówczas odnieść wrażenie, że będzie to fragment rozgrywki podobny do tego, przed paroma minutami, gdzie uciekałeś przed pojazdem - nic bardziej mylnego. Musisz ręcznie obrócić kamerę i szybko wbiec na pobliskie schody, na których czekać będzie znajomy Tybetańczyk.
Na ich szczycie znajdować się będzie dom. Wbiegnij do jego wnętrza, pozbądź się znajdujących tam oponentów i wbiegnij na dach. Od tego momentu rozpoczyna się proces niszczenia "kotka" (czyli czołgu).
Na wspomnianym dachu stacjonować będzie oponent z wyrzutnia rakiet, zabij go (uważając, by nie zrobił tego samego z Tobą) i podnieś jego broń. Następnie wyceluj w pojazd i odpal pocisk. Dalsza droga prowadzić będzie po dachach, wzdłuż drogi. Powinieneś dostrzec w oddali kolejnego napastnika z wyrzutnią rakiet (jeśli tego nie uczynisz, nie martw się, on dostrzeże Ciebie). Załatw go podnosząc leżący nieopodal (również na tym samym dachu) FAL - potraktuj tę broń priorytetowo, gdyż łatwiej jest załatwiać napastników z wyrzutniami jak są jeszcze daleko, a wspomniana spluwa ma niezły celownik.
Aby się dostać do miejsca, gdzie stacjonował, zeskocz na ziemie i szybko podbiegnij do kolejnego budynku. Załatw we wnętrzu dwóch napastników i kolejnego na tyłach, następnie wejdź po schodach na dach i podnieś rakietnicę. Strzel w czołg i skieruj się w stronę kolejnych budynków (znów, za pomocą FAL, załatw oddalonego napastnika). Po drodze będziesz zmuszony przeskoczyć po kilku dachach [sekret 4] .
Po dotarciu do miejsca, gdzie stacjonował ostatni najemnik z wyrzutnią rakiet, podnieś jego broń i poczęstuj czołg. Jeśli dotychczas trafiłeś go za każdym razem, wymagany będzie jeszcze jeden atak. Skład z niezłą amunicją znajduje się po przeciwnej stronie ulicy. Dostaniesz się tam korzystając z liny zawieszonej ponad ulicą. Nim jednak tam zjedziesz, pozbądź się czekających na Ciebie oponentów.
Zdobędziesz tam wystarczającą ilość pocisków, aby wyeliminować prześladujący Cię pojazd. Jeśli wcześniej chybiłeś, traw go więcej, niż jeden raz. Czwarte, celne uderzenie, kończy jego żywot, jak również ten rozdział. |