Evil | Charakterystyki frakcji w Twierdza Legendy poradnik Twierdza Legendy
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Count Vlad Dracul (Evil)
Hrabia Drakula i jego piekielne zastępy we własnej osobie. Grając tą frakcją przenosisz się w mroczne i posępne scenerie, gdzie masz możliwość korzystania z wielu oryginalnych jednostek.
Sorcerer's Tower (Wieża Czarnoksiężnika) Wieża, z której możesz wezwać do pomocy następujące jednostki: Sorcerer, Demon, Hell Hound, Vampiric Creeper, Werewolf, Giant Demonic Bat, Saxon Warrior, Black Dragon | |
Fire Drake (Ognisty Jaszczur) Element obrony murów. Jest małych rozmiarów, lecz jego ogniste zionięcie jest zabójcze. Jeśli w pobliżu znajdują się doły ze smołą, zostają podpalone. | |
Man Trap (Pułapka na ludzi) Niewidoczne dla jednostek wroga. Po wejściu na nie zostają uruchomione i ofiary są przebijana przez metalowe kolce. | |
Sorcerer (Czarnoksiężnik) Zły odpowiednik Merlina, rażący przeciwników śmiercionośnymi kulami ognia. Jego czar Meteor Storm potrafi wyrządzić olbrzymie szkody. Podobnie jak Merlin jest wolny, a w bezpośrednim starciu praktycznie bezbronny. | |
Demon Te małe diabliki są bardzo szybkie i zwinne, ale dość słabe. Pozostawiają za sobą ogniste ślady, które płoną przez chwilę, podpalając wszystko dookoła (nawet własne jednostki!). Świetnie się nadają do samobójczych ataków na większe grupy słabszych jednostek wroga (Men at Arms, Archers). | |
Hell Hound (Piekielny Pies) Odpowiednik Białego Wilka (White Wolf) z frakcji Dietricha. Bardzo szybki, idealny do zwiadu, patrolowania i błyskawicznych akcji ofensywnych. | |
Vampire Creeper Najoryginalniejsza jednostka w całej grze. Te wampiryczne bestie potrafią wdrapywać się na mury i przy pomocy swych mocy przekabacać obce jednostki na swoją stronę! (zwłaszcza Men at Arms, Archer i Crossbowmen). Poruszają się ze średnią prędkością, ale są bardzo wytrzymałe na strzały. W bezpośredniej konfrontacji ze Swordsman'em nie mają szans, ale dzięki swym umiejętnościom są rewelacyjne do podstępnych ataków na silnie obsadzone mury i wieże wroga. | |
Werewolf (Wilkołak) Wilkołaki są bardzo szybkie i silne, przy użyciu specjalnych katapult (Werewolf Launcher) mogą być przerzucane przez mury wroga, aby potem kontynuować walkę. Świetna jednostka, bardzo wszechstronna. | |
Giant Demonic Bat (Olbrzymi Nietoperz) Są szybkie i potrafią dolecieć wszędzie, ale nie walczą jak zwykłe jednostki. Są to grupy samobójcze, które po nadleceniu nad cel rzucają się na niego, powodując śmiercionośny wybuch. Należy ich używać w grupach po 4-5, ponieważ są bezbronne wobec strzałów i zawsze kilka z nich ginie przed dotarciem do celu. Idealne do ataków na mury i wieże oraz na większe oddziały wroga. | |
Saxon Warrior (Saksoński Wojownik) Niezwykle silne i wytrzymałe jednostki. Są powolne (szybsze jednak od Swordsman), ale w większej grupie stanowią siłę trudną do powstrzymania. | |
Black Dragon (Czarny Smok) Odpowiednik Zielonego Smoka (Green Dragon). Jak każdy smok musi się wykluć z jaja i pojawia się na krótki czas. Bardzo silny i szybki, ognistym oddechem może wybić cały oddział wroga. Idealny do ataków na mury i wieże w celu ich oczyszczenia z wrogich jednostek. | |
Stake Hurler (Miotacz Kołków) Diabelska machina wyrzucająca deszcz zaostrzonych kołków osikowych na wroga. Bardzo skuteczna broń na większe grupy, idealna do ataku na załogi wież i murów. | |
Burning Cart (Płonący Wóz) Samobójcza jednostka. Umożliwia skierowanie jej na określony obiekt. Po osiągnięciu celu siano znajdujące się na wozie zostaje podpalone, powodując pożar i raniąc dotkliwie znajdujące się w pobliżu jednostki. | |
Werewolf Launcher Wyrzutnia wilkołaków, pozwalająca na szybkie przerzucanie tych jednostek przez mury wroga. |