Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza Legendy - poradnik do gry

Twierdza Legendy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy poradnik Twierdza Legendy

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Green Dragon (Zielony Smok) - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Green Dragon (Zielony Smok)

Dostępny tylko dla frakcji Arthura. Najpotężniejsza jednostka dostępna dla tej frakcji. Jak każdy smok jest bardzo kosztowny i wymaga czasu do wyklucia. Po wykluciu masz ograniczony czas użytkowania smoka, po czym znika. Jest szybki, silny i swoim ognistym wydechem potrafi za jednym razem zabić znaczące ilości wrogich jednostek. Smoki są idealne do ataków na zamki w celu zniszczenia najsilniejszych punktów obronnych. Wymaga Round Table.

Ice Queen (Królowa Lodu) - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Ice Queen (Królowa Lodu)

Dostępna tylko dla frakcji Dietricha. Odpowiednik Merlina. Jest wolna i słaba w bezpośredniej konfrontacji, ale na odległość lodowy promień z jej różdżki jest groźny i przydatny (zamraża na moment), a jej umiejętność (Power of Winter) potrafi zabić wszystkie wrogie jednostki na danym terenie. Wymaga Ice Tower.

Shield Maiden - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Shield Maiden

Dostępne tylko dla frakcji Dietricha. Żeńskie jednostki na usługach Dietricha. Są szybkie, średnio wytrzymałe i silne, przez co stanowią świetny materiał do szybkich ataków. Jako jedyne mogą bezpiecznie przechodzić w pobliżu Różanych Ogrodów (Rose Garden), które zabijają każdego przedstawiciela płci męskiej. Wymaga Ice Tower.

Polar Bear (Niedźwiedź Polarny) - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Polar Bear (Niedźwiedź Polarny)

Dostępne tylko dla frakcji Dietricha. Te ciężkozbrojne niedźwiedzie są prawdziwymi czołgami. Powolne i wytrzymałe na strzały, potrafią wygryzać mury. Idealne do niszczenia murów wroga, zamiast używania powolnych maszyn oblężniczych (Battering Ram). W bezpośredniej konfrontacji słabe. Wymaga Ice Tower.

Frost Giant - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Frost Giant

Dostępne tylko dla frakcji Dietricha. Prawdziwe olbrzymy, największa jednostka w grze. Mogą się szybko poruszać i potrafią skutecznie niszczyć budynki i mury przy pomocy swojej maczugi. Świetnie nadają się do niszczenia wież strażniczych i murów wypełnionych po brzegi łucznikami lub kusznikami. W większej grupie stanowią potężną broń. Wymaga Ice Tower.

White Witch (Biała Wiedźma) - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

White Witch (Biała Wiedźma)

Dostępne tylko dla frakcji Dietricha. Te latające czarownice są jednymi z najszybciej przemieszczających się jednostek w grze. Są jednak słabe i jedynie w większej grupie nadają się do atakowania pozycji wroga, szczególnie miejsc niedostępnych dla innych jednostek (wieże, mury). Wymaga Ice Tower.

White Wolf (Biały Wilk) - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

White Wolf (Biały Wilk)

Dostępne tylko dla frakcji Dietricha. Te czworonożne bestie są bardzo szybkie i idealnie nadają się do szybkich wypadów na tereny wroga lub ochrony terenów. Wymaga Ice Tower.

Dwarf (Krasnolud) - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Dwarf (Krasnolud)

Dostępne tylko dla frakcji Dietricha. Niscy, ale wytrzymali i silni. Jak na tego typu jednostkę poruszają się dość szybko (szybsi od Swordsman). Potrafią niszczyć mury, dzięki czemu są świetnymi jednostkami ofensywnymi, po zniszczeniu muru mogą dalej skutecznie atakować w głąb zamku. Wymaga Ice Tower.

Ice Dragon (Lodowy Smok) - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Ice Dragon (Lodowy Smok)

Dostępny tylko dla frakcji Dietricha. Podobnie jak w przypadku innych smoków musi się wykluć i można z niego korzystać przez krótki czas. Zamiast ognistego wydechu (jak inne smoki) posiada lodowy oddech, dzięki czemu potrafi zamrozić na moment duże oddziały wroga, zadając im przy tym spore obrażenia. Wymaga Ice Tower.

Sorcerer (Czarnoksiężnik) - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Sorcerer (Czarnoksiężnik)

Dostępny tylko dla frakcji Vlada. Zły odpowiednik Merlina, potrafiący razić przeciwników śmiercionośnymi kulami ognia. Jego czar Meteor Storm potrafi wyrządzić olbrzymie szkody. Podobnie jak Merlin jest wolny, a w bezpośrednim starciu praktycznie bezbronny. Wymaga Sorcerer's Tower.

Demon - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Demon

Dostępne tylko dla frakcji Vlada. Te małe diabliki są bardzo szybkie i zwinne, ale dość słabe. Pozostawiają za sobą ogniste ślady, które płoną przez chwilę, podpalając wszystko dookoła (nawet własne jednostki!). Świetnie się nadają do samobójczych ataków na większe grupy słabszych jednostek wroga (Men at Arms, Archers). Wymaga Sorcerer's Tower.

Hell Hound (Piekielny Pies) - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Hell Hound (Piekielny Pies)

Dostępne tylko dla frakcji Vlada. Odpowiednik Białego Wilka (White Wolf) z frakcji Dietricha. Bardzo szybki, idealny do zwiadu, patrolowania i błyskawicznych akcji ofensywnych. Wymaga Sorcerer's Tower.

Vampire Creeper - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Vampire Creeper

Dostępne tylko dla frakcji Vlada. Najoryginalniejsza jednostka w całej grze. Te wampiryczne bestie potrafią wdrapywać się na mury i przy pomocy swych mocy werbować obce jednostki na swoją stronę! (zwłaszcza Men at Arms, Archer i Crossbowmen). Poruszają się ze średnią prędkością, ale są bardzo wytrzymałe na strzały. W bezpośredniej konfrontacji ze Swordsman'em nie mają szans, ale dzięki swym umiejętnościom są rewelacyjne do podstępnych ataków na silnie obsadzone mury i wieże wroga. Wymaga Sorcerer's Tower.

Werewolf (Wilkołak) - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Werewolf (Wilkołak)

Dostępne tylko dla frakcji Vlada. Wilkołaki są bardzo szybkie i silne, przy użyciu specjalnych katapult (Werewolf Launcher) mogą być przerzucane przez mury wroga, gdzie następnie mogą normalnie walczyć. Świetna jednostka, bardzo wszechstronna. Wymaga Sorcerer's Tower.

Giant Demonic Bat (Olbrzymi Nietoperz) - Część 2 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Giant Demonic Bat (Olbrzymi Nietoperz)

Dostępne tylko dla frakcji Vlada. Są szybkie i potrafią dolecieć wszędzie, ale nie walczą jak zwykłe jednostki. Są to samobójcze jednostki, które po nadleceniu nad cel rzucają się na niego, powodując śmiercionośny wybuch. Należy ich używać w grupach po 4-5, ponieważ są bezbronne przeciwko strzałom i zawsze kilka z nich ginie przed dotarciem do celu. Idealne do ataków na mury i wieże oraz na większe oddziały wroga. Wymaga Sorcerer's Tower.