Część 1 | Jednostki w Twierdza Legendy poradnik Twierdza Legendy
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Jednostki
Men at Arms (Piechurzy) Żołnierze wyposażeni jedynie we włócznie. Są słabi, ale bardzo szybcy i tani. W większych grupach dość skuteczni. Dodatkowo potrafią rzucać włóczniami na krótki dystans, dzięki czemu nadają się do obrony murów i bramy. Wymaga Poleturner's Workshop do produkcji włóczni. | |
Archer (Łucznik) Porusza się bardzo szybko i ma duży zasięg ataku, ale w bezpośredniej walce jest bezbronny. Łucznicy to podstawa każdej armii, idealni do obrony zamku na murach i wieżach. W czasie ataku najlepiej się sprawdzają w drugiej linii, skąd zasypują przeciwnika gradem strzał. Wymaga Fletcher's Workshop do produkcji łuków. | |
Crossbowmen (Kusznik) Uzbrojony w kuszę i skórzaną zbroję. Jest wytrzymalszy i silniejszy od łucznika, ale wolniejszy i potrafiący atakować na krótszy zasięg. Wymaga Fletcher's Workshop do produkcji kusz. Wymaga Tanner's Workshop do produkcji zbroi. | |
Maceman Prawdziwi zabijacy. Bardzo szybka jednostka uzbrojona w buławy i skórzane zbroje. Idealni do szybkich ataków i patrolowania. Wymaga Blacksmith's Workshop do produkcji buław. Wymaga Tanner's Workshop do produkcji zbroi. | |
Pikeman (Halabardnicy) Jednostka uzbrojona w ciężką zbroję i halabardę. Bardzo wytrzymali, ale powolni. Idealni do obrony lub jako eskorta pod ostrzał łuczników. Wymaga Poleturner's Workshop do produkcji halabard. Wymaga Amourer's Workshop do produkcji zbroi. | |
Swordsman (Rycerz) Ciężkozbrojna jednostka, niezwykle silna i powolna. W bezpośredniej walce trudna do pokonania. Bardzo odporna na strzały. Wymaga Blacksmith's Workshop do produkcji mieczy. Wymaga Amourer's Workshop do produkcji zbroi. |
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie