Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy poradnik Twierdza Legendy
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Saxon Warrior (Saksoński Wojownik) Dostępny tylko dla frakcji Vlada. Niezwykle silna i wytrzymała jednostka. Są powolni (szybsi jednak od Swordsman), ale w większej grupie stanowią siłę trudną do powstrzymania. Wymaga Sorcerer's Tower. | |
Black Dragon (Czarny Smok) Dostępny tylko dla frakcji Vlada. Odpowiednik Zielonego Smoka (Green Dragon). Jak każdy smok musi się wykluć z jaja i pojawia się na krótki okres. Bardzo silny i szybki, ognistym oddechem może wybić cały oddział wroga. Idealne do ataków na mury i wieże w celu ich oczyszczenia z wrogich jednostek. Wymaga Sorcerer's Tower. | |
Ladder Man Jednostka nosząca drabiny do ataku na mury wroga. Są bardzo szybcy, ale za to niezwykle słabi. Wymaga Siege Camp. | |
Battering Ram Powolna machina do niszczenia bram wroga. Wymaga Siege Camp. | |
Burning Cart Dostępne tylko dla frakcji Vlada. Wóz wypełniony sianem. Gdy dotrze do wskazanego miejsca, jeden z pchających wóz ludzi podpala siano, przez co powstaje duży pożar niszczący pobliskie budynki i jednostki. Jednorazowego użytku. Wymaga Siege Camp. | |
Catapult Standardowa katapulta. Idealna do niszczenia murów i wież. Bardzo powolna. Można nią także atakować jednostki wroga. Wymaga Siege Camp. | |
Enchanted Orb Dostępne jedynie dla frakcji Arthura. Urządzenie wypuszczające olbrzymią kulę na zbliżającego się przeciwnika. Mobilna wersja Burning Logs. Wymaga Siege Camp. | |
Fire Ballista (Ognista Wyrzutnia) Dostępna jedynie dla frakcji Dietriecha. Machina wystrzeliwująca pociski w jednostki wroga. Powolna i mało skuteczna (nie działa przeciwko budynkom i murom). Wymaga Siege Camp. | |
Mantlets Osłony chroniące jednostki przed strzałami. Dość powolne, ale skuteczne. W większej ilości można nimi chronić np. katapulty. Wymaga Siege Camp. | |
Siege Tower Wieża oblężnicza. Umożliwia jednostkom bezpośredni atak na mury wroga bez konieczności ich niszczenia lub używania drabin. Wymaga Siege Camp. | |
Stake Hurler (Miotacz Kołków) Dostępne jedynie dla frakcji Vlada. Diabelska machina wyrzucająca deszcz zaostrzonych kołków osikowych na wroga. Bardzo skuteczna broń na większe grupy jednostek wroga, idealna do ataku na załogi wież i murów. Wymaga Siege Camp. | |
The Cat Większa i wytrzymalsza wersja Mantlet. Idealna do ochrony większego sprzętu jak Catapults, Stake Hurler. Wymaga Siege Camp. | |
Trebuchets Dostępne jedynie dla frakcji Arthura. Najpotężniejsza machina oblężnicza w grze. Jej potężne gabaryty umożliwiają wystrzeliwanie pocisków na znacznie większą odległość niż z katapulty, musi jednak być specjalnie rozstawiona, co uniemożliwia jej ruch. Gdy zostaje z powrotem złożona w celu jej przemieszczenia, nie może miotać pocisków. Wymaga Siege Camp. | |
Werewolf Launcher Dostępna jedynie dla frakcji Vlada. Wyrzutnia wilkołaków, pozwalająca na szybkie przerzucanie tych jednostek przez mury wroga. Wymaga Siege Camp. |