Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tropico 4 - poradnik do gry

Tropico 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

17 - Wybaczenie | Opis przejścia - Tropico 4 Tropico 4 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Misja siedemnasta: Wybaczenie

Miejsce: St - 17 - Wybaczenie | Opis przejścia - Tropico 4 - Tropico 4 - poradnik do gry

Miejsce: St. Maria Magnifica (Puerto Angelico)

Cel: Postarać się, aby Tropico powróciło do dawnej chwały

Poziom Trudności: 121%

Misję zaczynamy z dość rozwiniętą wyspą: dwiema farmami, jedną czynszówką, Szkołą średnią i trzema domami. Mamy na początku również 70 mieszkańców zamiast 50.

Misja nie jest problematyczna. Ma jasno określone cele a my musimy tylko je wypełnić, nie ma żadnych pokrętnych problemów. Nieco trudniejsze może jest ostatnie zadanie, w którym trzeba uzbierać trochę kasy na koncie szwajcarskim.

Niedogodnością jest spadek cen niektórych towarów, które eksportujemy/chcemy eksportować.

Poważnym problemem będzie to, że ktoś chce cię zamordować, ale robi to dość nieudolnie. Mamy na koncie zatrute jedzenie (chwała Bogu, że masz degustatorów), wybuchające cygara i inne ciekawe przypadki. W każdym z nich musisz zdecydować kogo obwinisz.

Na wyspie nie ma wulkanu. Zdarzają się jednak Tornada.

Zadania główne

Rozwijający się kraj. Penultimo ma mały problem. Nikt nie chce się zainteresować Tropico, bo w Miesięczniku dyktatorskim nie respektują krajów o małej populacji. Zwiększ ja do 120, aby ukończyć zadanie. Zadanie wykonuje się samo - i tak potrzebujemy imigrantów by rozwinąć wyspę.

Kwitnąca gospodarka. Mamy już ludzi, ale nie mają gdzie pracować (żart). Mamy już pewnie dużo farm i może jakiś zakład. Trzeba tylko poczekać aż wyeksportujesz 5000 jednostek jakichkolwiek towarów eksportowych. Zadanie robi się, tak jak powyższe, samo.

To nie przypadek. Penultimo twierdzi, że ostatnie zamachy i wypadki nie są spowodowane zbiegiem okoliczności. Potrzebna jest gruntowna inwigilacja wszystkich obywateli. Wydaj taki dekret (Inwigilacja). Do tego jest potrzebnych kilka inwestycji: potrzebujesz przede wszystkim Ministerstwa. Potem musisz zatrudnić ministra spraw wewnętrznych, który jest policjantem lub tajniakiem. Czyli musisz postawić posterunek policji lub zatrudnić go z zewnątrz. Trzecim krokiem jest postawieni budynku w którym może się mieści Tajna policja (np. Pubu) i wydanie takiego dekretu. Dopiero teraz możesz zacząć inwigilować obywateli.

Informator. El diablo ma informacje na temat gości, który może stać za zamachami na twoje życie. Możesz znaleźć go samemu (prawdopodobnie farmer, jest nad nim wykrzyknik; praktycznie niewykonalne) albo opłacić diabelskie komando, które dostarczy ci ładną, niezbyt obitą paczkę, gotową do rozmowy. Opłata to 25.000 dolarów. Nie jest to jakaś kwota poza naszym zasięgiem.

Z niewielką pomocą moich przyjaciół. Po opłaceniu komanda lub znalezieniu gościa odezwie się do nas... Santana. Twierdzi, że doskonale wie, kto jest geniuszem zbrodni i wykorzystał wszystkich przeciwko tobie. Jednak Santana nie odda tej informacji za darmo. Chce dwustu trzydziestu tysięcy dolarów (230.000$) przelanych na jego konto w Szwajcarii, ale nie ze skarbu państwa, tylko z twojego osobistego konta. Musisz uzbierać na wyspie taką kwotę. W tej chwili powinieneś mieć na wyspie Muzeum dzieciństwa przestawione w tryb funduszu emerytalnego - daje nam w trakcie gry jakieś 10 tysięcy. Potrzeba wybudować Bank (grząska lokata) i Urząd celny (uchylanie się od opłat). Można, a nawet trzeba się posiłkować zadaniami pobocznymi. W nagrodę zakończymy misję na tej wyspie.

Zadania poboczne

Stale rosnące inwestycje. Lopez ma kupców na towary ekologiczne. Zainwestuj w trzy farmy (dowolne) a koszty zwrócą się w postaci 10.000 dolarów, które można przelać do skarbu państwa lub na swoje osobiste konto. Zadanie można wykonać wielokrotnie.

Rozrywki dla bogatych. Lopez ma jeszcze inny pomysł - popraw zadowolenie z rozrywek. Zadanie można wykonywać kilka razy za każdym razem poprawa jest wyższa. Żeby je kończyć trzeba postawić różne rodzaje rozrywek - restauracje, kina, puby, kabarety itp. Za każde z nich dostaniem 5000$/10.000$, które możemy przelać w lewo(Tropico) lub w prawo (Szwajcaria).

Chleb dla ludu. Vasquez chce abyś poprawił zadowolenie z żywności. Tutaj liczy się jej różnorodność - kukurydza, papaja, ananas, ser, wołowina, ryby - im więcej tym lepiej. Można także wydać dekret Program dożywiania. To zadanie również będzie kilkakrotnie do ukończenia. Jak wyżej, także dostaniemy za każde wykonanie 5000$/10.000$, z którymi możemy zrobić co chcemy.

Bóg kocha służbę zdrowia. Esteban tym razem miał wizję nie na temat rumu ale na temat zdrowia. Popraw jakość służby zdrowia na wyspie. Można je wykonać kilka razy. Tutaj wystarczy wybudować na wyspie kilka przychodni i ze dwa szpitale. Za wykonanie dostaniemy 5000$/10.000$.

Interes górniczy. Keith Preston chce abyś rozbudował dla niego przemysł górniczy na wyspie. Wystarczy mu 10 kopalni. Za zbudowanie tych obiektów dostaniesz 70.000 dolarów na szwajcarskie konto. W pobliżu jest sporo złóż surowców. Musisz zbudować nowe kopalnie - te już wybudowane się nie liczą.

Niskie pensje, szczęśliwi dyktatorzy. Santana ma dla ciebie propozycję - jeśli przez dwa lata utrzymasz pensję wszystkich mieszkańców na poziomie 1 dolara, on da ci 70.000 dolarów. Pensje zostają ustawione na 1 zaraz po zaakceptowaniu zadania! W trakcie jego trwania trzeba wydać dekret Mieszkania socjalne, bo natychmiast pojawią się miasteczka slumsów.

Wolność dla wszystkich. Marco Moreno, w swojej rewolucyjnej zapalczywości chce wolności dla wszystkich. Przynajmniej wolności słowa. Zwiększ swobody obywatelskie na wyspie do poziomu 75 punktów. Możesz to osiągnąć stawiając na przykład gazetę i telewizję w mieście. Zadanie ma nagrodę - jest to 70.000 dolarów.

1 - 17 - Wybaczenie | Opis przejścia - Tropico 4 - Tropico 4 - poradnik do gry