Misja 9 - Posiadłość Ibelinów | Opis przejścia The First Templar The First Templar poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Misja 9 - Posiadłość Ibelinów
Skieruj się na schody z lewej [1] i zejdź nimi na dół, po czym kontynuuj marsz po ścieżce. W pewnej chwili będziesz musiał zmierzyć się z dwoma przeciwnikami [2].
Kontynuuj swoją podróż, aż dotrzesz do zabudowań. Między nimi zauważysz miejsca, które są namierzane przez łuczników, omijaj je za wszelką cenę. W pewnej chwili dotrzesz do kilku skrzyń stojących w narożniku [1]. Przyjrzyj się im, a na mapie zostanie zaznaczony skarb. Idąc dalej dotrzesz do kładki prowadzącej na dach. Skieruj się od niej w zaułek z prawej, gdzie znajdziesz skrzynię #53 [2].
Teraz udaj się na drewnianą kładkę [1] i wejdź po niej na dach. Zakradnij się do dwóch łuczników stojących do ciebie tyłem i wyeliminuj ich po cichu [2].
Zacznij biec przez dach eliminując po drodze napotkanych łuczników [1]. Kiedy rozprawisz się ze wszystkimi zejdź po schodach na dół i skręć w zaułek z lewej, gdzie na ziemi stoi skrzynia #54 [2].
Wróć na główną ścieżkę i ruszaj przed siebie rozprawiając się z kolejnymi wrogami [1]. W końcu dotrzesz do schodów. U ich podnóża dwóch strażników będzie rozmawiać o więźniach [2]. Kiedy zakończą rozmową zejdź na dół i zabij ich.
Następnie skieruj się w lewo, rozpraw się z kilkoma wartownikami i otwórz drzwi do celi [1], co umożliwi więźniom ucieczkę. Po uczynieniu tego zacznij biec po kamiennej ścieżce i przejdź przez wąskie, łukowate przejście [2].
Za znajdującymi się tutaj pojemnikami znajdziesz skrzynię #55 [1]. Po zabraniu jej zawartości udaj się w stronę fontanny. Poczekaj, aż dwóch pilnujących ją Saracenów minie schody, po czym rozpraw się z nimi po cichu [2].
Następnie udaj się do labiryntu w ogrodzie, który znajdziesz za przejściem na prawo od fontanny [1]. Udaj się w jego lewą odnogę i dojdź do ściany pod którą jest kronika templariuszy #14 [2].
Wróć do głównej części ogrodu i skieruj się w prawą odnogę labiryntu. Idź cały czas przed siebie, a w końcu dotrzesz do kroniki templariuszy #15 [1]. Rozejrzyj się jeszcze trochę po ogrodzie, a wkrótce znajdziesz wiszącą na ścianie dźwignię [2]. Skorzystaj z niej, aby otworzyć bramę.
Zacznij opuszczać ogród eliminując po drodze oddziały wrogów [1]. Kiedy dotrzesz do fontanny będziesz musiał stawić czoła kolejnym wrogom [2].
Kiedy wszyscy będą leżeć trupem przejdź przez bramę z dwoma głowami [1]. Skieruj się w stronę zapasów saraceńskich i załatw pilnujących je wartowników [2].
Następnie spójrz na drzwi z lewej [1]. Kiedy to uczynisz na mapie pojawi się lokalizacja skarbu. Skieruj się wtedy w lewo i idź do końca kamienną ścieżką. Za rogiem budynku z prawej znajdziesz zaułek i stojącą na ziemi skrzynię #56 [2].
Z lewej strony między budynkami znajdziesz pochodnię oraz podpaloną misę. Odpal od niej pochodnię i podłóż ogień pod trzy stosy zapasów [1]. Następnie opuść tą część ogrodu i skieruj się do bramy z uniesioną kratą [2].
Przejdź przez nią i przyjrzyj się skrzyniom z lewej [1], dzięki czemu na mapie pojawi się lokalizacja skarbu. Idź wzdłuż muru z prawej, a po chwili trafisz na skrzynię #57 [2].
Następnym celem będzie odwrócenie uwagi strażników. Aby tego dokonać podpal znajdującą się przy wejściu pochodnię i przy jej pomocy podłóż ogień pod stojącego z prawej strony placu trebusza [1]. Kiedy zaczną w twoją stronę biec wartownicy omiń ich kierując się w stronę bramy wejściowej idąc przy murze. Wejdź na górę po schodach z lewej i rozpraw się z wartownikami pilnującymi wejścia do biblioteki [2].
Kiedy padną trupem użyj drewnianej dźwigni [1], aby otworzyć drzwi i wejdź do środka. Skręć we wnękę z lewej, gdzie przy drzwiach znajdziesz skrzynię #58 [2].
Następnie udaj się do biblioteki znajdującej się po drugiej stronie korytarza i weź i z regału dokument [1]. Potem wystarczy już tylko iść cały czas ścieżką przed siebie [2].
Po animacji będziesz musiał stawić czoła saraceńskiemu dowódcy w bezpośrednim pojedynku. Wygląda on jak normalna walka, ale wróg jest silniejszy. Przede wszystkim blokuj wszystkie jego ciosy, kiedy pojawią się nad nim czerwone topory [1]. Czasami będziesz też musiał szybko wcisnąć jakiś klawisz wskazany przed komputer [2].
Oprócz wyprowadzania zwykłych uderzeń warto też skorzystać na przykład z silnego ciosu (dłuższe przytrzymanie lewego klawisza myszy), co umożliwi chwilowe ogłuszenie rywala [1]. Kiedy dowódca straci nieco kul zdrowia zacznie atakować z większą siłą. Wtedy nie wystarczą już tylko bloki, lepiej robić uniki. Może się też zdarzyć, że przeciwnik powali cię na ziemię i spróbuje wbić w ciebie ostrza. Przetaczaj się wtedy przy pomocy klawiszy kierunkowych [2] i jak najszybciej wstawaj na nogi klikając lewy klawisz myszy.