Misja 12 - Bagna (2) | Opis przejścia The First Templar The First Templar poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Kiedy żołnierze zobaczą klęskę dowódcy wezmą nogi za pas. Zacznij biec w ich kierunku, a po drodze porozmawiaj z człowiekiem uwięzionym w klatce z lewej [1]. Opowie ci on o pewnym skarbie i da wskazówkę, jak rozpocząć poszukiwania. Kontynuuj swój marsz przez bagna uważając na celowniki łuczników oraz żołnierzy przeciwnika. Po pokonaniu trudności trafisz na teren z fragmentami muru. Obejdź go, dzięki czemu znajdziesz kronikę templariuszy #22 [2].
Odeprzyj atak wrogich wojsk [1], a potem spójrz na ścianę zniszczonego fortu [2]. Podejdź do niej, zniszcz ją kopniakiem, a po wejściu do środka spójrz na wiszącego na ścianie trupa.
Będzie na nim napisane, że dalsze wskazówki są na pękniętej głowie. Wróć na mokradła, gdzie namierzali cię łucznicy i dokładnie przypatrz się głowie zniszczonego posągu [1]. Okaże się, że dalszych śladów trzeba szukać w opuszczonym forcie. Wróć na plac z fragmentami muru i wejdź na górę po ścieżce z prawej. Zabij po cichu łucznika stojącego na skale, a potem otwórz skrzynię #78 [2] stojącą na zniszczonym moście.
Zacznij iść ścieżką w lewo. Zejdź na mokradła i po cichu zabij strażników przy gongu [1], a przynajmniej nie dopuść, aby z niego skorzystali. Następnie wejdź do opuszczonego fortu i spójrz w lewo. Na ziemi znajdziesz skrzynię #79 [2].
Zbadaj również kamienną studnię [1], dzięki czemu dowiesz się, że skarb jest na cmentarzu. Zacznij iść uważnie po mokradłach. Po chwili stwierdzisz, że jest przed tobą spora armia. Cofnij się do gongu przy forcie i skorzystaj z niego. W ten sposób przywołasz do siebie część sił wroga [2]. Ukryj się gdzieś z boku, aby cię nie zauważyli, po czym zacznij wykańczać od tyłu albo po prostu obejdź ich i kontynuuj marsz po mokradłach. Spodziewaj się jednak, że będziesz musiał jeszcze stawić czoła kilku łucznikom.
Po rozprawieniu się ze wszystkimi idź cały czas prosto, a po chwili trafisz na cmentarz [1]. Spójrz na grób z lewej, gdzie znajdziesz Królewską tarczę (2/2 królewskiego oręża). Po jej zabraniu przeskocz przez powalone drzewo z prawej [2].
Spotkasz tutaj podejrzanego templariusza. Kiedy dotrzesz za nim na polanę okaże się, że to zdrajca. Zabij go, a potem odeprzyj atak przeciwników [1] (uważaj, ponieważ wśród nich będą również psy). Po zabiciu wszystkich zejdź na dół, skręć w lewo i przejdź przez kolejne powalone drzewo [2].
Wejdź na mokradła i idź przed siebie. Po chwili dotrzesz do drewnianego domku. Wejdź na jego górę i porozmawiaj z mieszkającym tu dziwakiem [1]. Okaże się, że poszukuje on jakiegoś przedmiotu, który nazywa "dinks". Zejdź na dół i naciśnij ctrl, dzięki czemu wypatrzysz białe ślady [2].
Skieruj się nieco w lewo, a za zniszczonym drzewem ujrzysz skład zaopatrzenia [1]. Weź z niego pochodnię i podpal ją w misie znajdującej się przy domu pustelnika [2].
Następnie trzymając się lewej strony (patrząc od składu zaopatrzenia) idź przed siebie. Po chwili trafisz na drewniane rupiecie [1]. Spal je, a potem wejdź do środka i podnieś poszukiwanego "dinksa". Wróć z nim do pustelnika, który podaruje ci skrzynię #80 [2].
Po wykonaniu tego zadania wróć na mokradła i zacznij iść w kierunku, jaki wskazuje żółta strzałka. Po wyjściu na ląd rozpraw się ze strażnikami [1], a następnie wejdź na teren portu i stocz walkę z przeważającymi siłami przeciwnika [2]. Aby ułatwić sobie zadanie możesz wyciągać ich stopniowo, dzięki czemu nie będziesz musiał walczyć ze wszystkimi naraz.
Po walce przypatrz się drewnianej tabliczce [1], która wskaże ci miejsce położenia ostatniego skarbu. Następnie zejdź na plażę i zacznij iść wzdłuż brzegu. Skrzynię #81 [2] znajdziesz tuż przy dziobie stojącej u brzegu łodzi.
Po zabraniu jej zawartości przystąp do walki z armią przeciwnika [1]. Wybij wszystkich, po czym udaj się na przystań, gdzie czeka na was Marie. Opowie wam o statku, który nadpłynie lada chwila. W tym czasie będziesz musiał jednak odpierać ataki wrogów [2].
W jednym ze szturmów weźmie udział de Chivney [1]. Najpierw rozpraw się z jego świtą, a dopiero potem zajmij się baronem. Po położeniu go trupem będziesz musiał stawić czoła jeszcze jednemu oddziałowi. Po pokonaniu go udaj się na przystań i kiedy nadpłynie statek [2] wsiądź na niego.