Misja 1 - Cypr (2) | Opis przejścia The First Templar The First Templar poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Udaj się w stronę rannego rycerza leżącego przy ścianie [1]. Po krótkiej rozmowie przejdź przez tunel i jak najszybciej wyeliminuj wszystkich rywali [2]. Musisz się spieszyć i załatwić ich, zanim zdążą oni zabić sojusznicze oddziały.
Po walce i rozmowie ze szlachcicem możesz otworzyć skrzynię #4 [1], która znajduje się tuż przy uratowanym człowieku. Wróć teraz piaszczystą ścieżką na górę [2].
Przebiegnij przez tunel [1], a po znalezieniu się na otwartej przestrzeni udaj się w lewo, w stronę palącego się domu [2].
Omiń płomienie [1], które mogą cię poparzyć i otwórz drzwi wejściowe [2]. Uratujesz w ten sposób dwóch ludzi.
Wyjdź przez bramę z tyłu domu i skieruj się na otwarty plac z lewej, gdzie znajdziesz drugą kamienną tablicę [1]. Po odczytaniu skieruj się w stronę kamiennych ruin z prawej [2].
W lewym górnym rogu placu znajdziesz skrzynię #5 [1]. Po zabraniu jej zawartości opuść ruiny i zacznij schodzić na dół w kierunku amfiteatru [2].
Czeka cię tutaj kolejny pojedynek z przeciwnikami [1]. Tym razem będą oni wyposażeni w tarcze, żeby ją przełamać musisz wyprowadzić silny cios wciskają i przytrzymując lewy klawisz myszki. Po walce skieruj się w prawo i przeczytaj ostatnią tablicę kamienną [2], która będzie jednocześnie kronikami templariuszy #2.
Przeskocz przez przeszkodę na drodze [1] i kontynuuj marsz przed siebie. Po chwili czeka cię następny pojedynek [2].
Idąc po ścieżce będziesz musiał co chwila stawać do walki z rywalami [1]. Na końcu drogi czeka cię walka z dowódcą bandytów [2]. Przede wszystkim w pierwszej kolejności wyeliminuj ostrzeliwujących cię łuczników, a następnie rozpraw się ze słabszymi rywalami.
Po uczynieniu tego zacznij walkę z dowódcą, uważając na zaznaczone na czerwono ataki specjalne [1]. Kiedy rywal będzie próbował takowy wyprowadzić, to koniecznie zrób unik, albo zablokuj cios tarczą i dopiero wtedy przystępuj do ataku. W międzyczasie na polu bitwy mogą pojawić się dodatkowe oddziały, więc zachowaj czujność. Po walce otwórz drewniane drzwi prowadzące do kamiennego budynku [2].