Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The First Templar - poradnik do gry

The First Templar - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 8 - Cytadela Aszkelonu (5) | Skrzynie The First Templar The First Templar poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Misja 8 - Cytadela Aszkelonu (5)

S48 - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu (5) | Skrzynie The First Templar - The First Templar - poradnik do gry

S48

Kiedy przebrniesz przez pierwszą pułapkę z ogniem trafisz w korytarzu na ślepy zaułek, a wracając z powrotem na oddział asasynów, którzy wyważą drzwi. Przejdź przez nie i wejdź do pomieszczenia na końcu korytarza na wprost ciebie.

Zawartość: Przyspieszenie.

S49 - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu (5) | Skrzynie The First Templar - The First Templar - poradnik do gry

S49

W sali z pułapkami, gdzie bohaterowie muszą nawzajem blokować kolejne z nich przy pomocy drewnianych dźwigni. Skrzynię znajdziesz po uporaniu się z ostatnią, stoi pod ścianą z lewej. Uważaj, ponieważ pole tuż koło niej również stanowi pułapkę.

Zawartość: Wzmocnienie zdrowia.

S50 - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu (5) | Skrzynie The First Templar - The First Templar - poradnik do gry

S50

W kolejnej lokacji (patrząc od poprzedniej skrzyni), wystarczy spojrzeć w narożnik z lewej.

Zawartość: Jedwabna błękitna bluzka (1/3 stroju arystokratki).

S51 - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu (5) | Skrzynie The First Templar - The First Templar - poradnik do gry

S51

W trakcie próby ciała dotrzesz do podłogi z wysuwanymi kolcami. Obok tej pułapki znajduje się pomieszczenie z kręcącymi się wałami naszpikowanymi szpikulcami. Omiń je, a dotrzesz do skrzyni.

Zawartość: 1000 PD.

S52 - Misja 8 - Cytadela Aszkelonu (5) | Skrzynie The First Templar - The First Templar - poradnik do gry

S52

Po zaliczeniu próby ciała dotrzesz do lokacji, gdzie zaatakują cię asasyni. Rozpraw się z nimi, zejdź do najniżej położonego pomieszczenia i spójrz w lewo, gdzie na podłodze stoi skrzynia. Kiedy aktywuje się pułapka po prostu zniszcz ścianę, aby się wydostać.

Zawartość: Buty myśliwskie (2/3 stroju arystokratki).