Misja 6 - Oblężenie Akki | Opis przejścia The First Templar The First Templar poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Misja 6 - Oblężenie Akki
Rusz przed siebie, zakradnij się po cichu do dwóch stojących tyłem do ciebie strażników [1] i wyeliminuj ich dyskretnie. Zejdź na dół, przywrzyj do muru [2] i poczekaj, aż minie cię patrol żołnierzy.
Następnie obejdź mur i przemknij do pierwszego składu zaopatrzenia. Rozpraw się ze strażnikami [1], a potem otwórz skrzynię #35 [2] stojącą przy ścianie naprzeciw wejścia.
Następnie podnieś pochodnię, zapal ją i podpal zmagazynowane w pobliżu zapasy [1]. Opuść spichlerz i skieruj się w lewo. Kiedy zbliżysz się do stojących tyłem strażników uderzy w nich kula. Po tym fakcie rozpraw się z niedobitkami [2].
Przejdź przez plac i skieruj się w stronę schodów [1]. Wejdź po nich na górę, poczekaj, aż przejdzie patrol z lewej, a potem trzymając się prawej ściany i uważając na pole rażenia łuczników skieruj się do wejścia prowadzącego na szczyt wieży [2].
Kiedy dotrzesz na górę rozpraw się z łucznikiem [1], a potem otwórz skrzynię #36 [2].
Zejdź na dół i zacznij skradać się do dwóch stojących na placu wartowników [1]. W pewnej chwili jeden zostanie zabity przez pocisk, doskocz szybko do drugiego i wyeliminuj go po cichu, po czym zacznij wchodzić na górę po schodach z prawej [2].
Załatw stojącego na półpiętrze łucznika [1], a potem wyeliminuj tych znajdujących się na wieży. Wróć na dół i skieruj się w stronę schodów z bramą [2].
Po animacji podejdź do skrzyń i rzuć zza nich jeden ze stojących w pobliżu garnków [1]. Kiedy strażnicy pójdą zobaczyć, co to takiego było, podkradnij się do nich z prawej i wyeliminuj po cichu [2].
Następnie zapal pochodnię i przy jej pomocy zacznij podpalać trebusza [1]. Aby machina spłonęła musisz podłożyć ogień w sumie w trzech miejscach. Po tym małym akcie sabotażu rozpraw się z wrogami, którzy wbiegną na plac [2].
Potem udaj się do małego przejścia z prawej, które zostanie odblokowane i spal znajdujące się tutaj zapasy [1], po czym odeprzyj kolejny atak nieprzyjaciół [2].
Wróć na plac ze spalonym trebuszem i zejdź na dół do kolejnej lokacji. Szybko przeskocz do narożnika z prawej, obejdź schody i otwórz skrzynię #37 [1]. Potem idź przy ścianie tego samego budynku uważając, aby nie wejść w zasięg łuczników [2].
Po obejściu budynku wejdź przez przejście w ruiny, gdzie znajdziesz skrzynię #38 [1]. Wróć na główny plac i skieruj się w stronę murów między którymi jest kilku żołnierzy [2].
Rozpraw się z nimi, a potem udaj się w lewo, gdzie w cieniu znajdziesz Księgę Templariuszy #10 [1]. Następnie przejdź przez mury na prawą stronę, dzięki czemu dotrzesz do placu z gongiem alarmowym. Zakradnij się z lewej strony do pilnującego go wartownika [2] i wyeliminuj go cichaczem, po czym rozpraw się z pozostałą dwójką żołnierzy.
Przejdź przez plac, dotrzesz do następnego również z gongiem alarmowym. Podejdź do garnków przy murze i rzuć je przed siebie [1]. Kiedy wartownicy pójdą sprawdzić co to było, rozpraw się z tym, który stoi przy alarmie [2], a potem z pozostałymi.
Kiedy plac będzie pusty udaj się między mury z lewej. Za kuframi znajdziesz skrzynię #39 [1]. Po zabraniu jej zawartości przejdź na drugą stronę placu, wejdź do magazynu [2] i po zabiciu wartowników podpal zapasy.
Opuść magazyn i udaj się na schody [1]. Po animacji rozpraw się z dwoma strażnikami na dole [2].
Następnie wkrocz do wrogiego obozu i odeprzyj trzy ataki nieprzyjaciół [1]. Kiedy wszyscy będą leżeć trupem (dzięki czemu jednocześnie zrealizujesz zadanie drugorzędne) przejdź za ostatni namiot z prawej, gdzie znajdziesz skrzynię #40 [2].
Opuść obóz i udaj się po schodach z prawej [1] na plac. Wykonując uniki od razu wdrap się na prawy lub lewy podest i wyeliminuj łuczników [2].
Kiedy wszyscy będą martwi skieruj się w stronę stojących na podeście trebuszów. Skorzystaj z jednego z nich, aby uporać się z wrogą armią prowadzącą atak na Akkę [1] (system strzelania jest identyczny, jak dwie misje temu). Po zniszczeniu wszystkich wojsk przeciwnika podłóż pod maszyny ogień [2] (każdą podpal w trzech miejscach).
Po zniszczeniu trebuszów odeprzyj atak piechoty [1] i udaj się do obozu, gdzie przetrzymywany jest duchowny. Zabij strażników [2] i wypuść go z klatki.
Na prawo od drewnianej kładki znajdziesz pod murem skrzynię #41 [1]. Wyjmij jej zawartość i zacznij prowadzić kaznodzieję po drewnianym pomoście, odpierając jednocześnie ataki wrogów [2].
Zachowaj czujność, ponieważ wróg będzie atakował zarówno z przodu, jak i z tyłu [1], dlatego staraj się cały czas być przy duchownym i leczyć się spotkanymi po drodze garnkami z wodą. Po doprowadzeniu kaznodziei na koniec kładki zaprowadź go do tunelu i otwórz klapę [2]. Po animacji misja zakończy się.