Arena | Opis przejścia The First Templar The First Templar poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Arena
![]() | ![]() |
Arena to specjalna misja, do której możesz się dostać wybierając opcję Zawartość dodatkowa znajdującą się w menu wyboru rozdziałów. Znajdują się tutaj dwie skrzynie, ale istnieje też możliwość odblokowania specjalnych osiągnięć. Zacznij od rozmowy ze strażnikiem z lewej [1]. Opowie ci on trochę o arenie, rozpoczynając tym samym zadanie dodatkowe (w sumie musisz zebrać o tym obiekcie 5 informacji). Wejdź na schody i porozmawiaj z Rolandem [2]. Jeśli chcesz możesz zastąpić nim Marie.
![]() | ![]() |
Następnie skieruj się w prawo [1], zejdź po schodach i omiń filar przed tobą. Znajdziesz za nim drugą część informacji o arenie zapisaną na kamiennej płycie [2].
![]() | ![]() |
Wróć po schodach na górę i przejdź przez środkowe przejścia. Spotkasz tutaj trzech wojowników [1]. Wyzwij ich na pojedynek i pokonaj w walce na arenie [2], dzięki czemu zrealizujesz cel dodatkowy.
![]() | ![]() |
Następnie wbiegnij po schodach z lewej na górę [1], przejdź przez bramę i rozpocznij pierwszy pojedynek. Twoim zadaniem będzie odparcie kilku fal przeciwników [2]. Z czasem na arenie będą pojawiać się coraz silniejsi rywale. W trakcie walk warto wspomagać się atakiem obrotowym. Jeśli przy jego pomocy powalisz 15 rywali to osiągniesz cel dodatkowy.
![]() | ![]() |
Po pokonaniu wszystkich Bizantyjczyk każe udać ci się do celi. Jeśli odmówisz będziesz musiał stawić czoła jeszcze kilku oddziałom wroga [1], ale ich pokonanie spowoduje, że zaliczysz cel dodatkowy. Po walce skieruj się na dół, gdzie znalazłeś kamienną tablicę z historią areny i porozmawiaj z kucharzem [2], który uleczy twoje rany.
![]() | ![]() |
Ponownie udaj się na schody i podejmij się drugiego wyzwania. Tym razem będziesz musiał przebrnąć przez tor przeszkód [1]. Kiedy go zaliczysz ulecz rany i staw się po raz trzeci na arenie. Ponownie będziesz musiał odpierać ataki kolejnych grup wrogów, ale tym razem będą to już poważni przeciwnicy pokroju elitarnych rycerzy [2].
![]() | ![]() |
Po walce rozpraw się z wartownikami [1] i wbiegnij do komnaty z lewej. Przeczytaj księgę znajdującą się przy łóżku [2], a otrzymasz trzecią część informacji o arenie.
![]() | ![]() |
Opuść komnatę i wejdź na półpiętro schodów naprzeciwko. Wciśnij ctrl, aby zobaczyć ślady stóp [1], które zaprowadzą cię do ściany na dole. Ponownie się rozejrzyj (ctrl), dzięki czemu główny bohater zobaczy dźwignię z prawej [2]. Pociągnij ją.
![]() | ![]() |
W tajnym pomieszczeniu otwórz skrzynię #128 [1], a potem przeczytaj kolejne informacje o arenie [2].
![]() | ![]() |
Opuść komnatę i wejdź na szczyt wysokich schodów. Otwórz bramę przy pomocy wajchy [1], a potem rozpraw się z przeciwnikami [2].
![]() | ![]() |
Przestaw kolejną dźwignię [1] i rozpraw się z następną partią przeciwników [2].
![]() | ![]() |
Kiedy się z nimi uporasz przesuń dźwignię z lewej [1], która otworzy dwie bramy. Przejdź przez tą z prawej i pokonaj następnych rywali [2].
![]() | ![]() |
Następnie przyjrzyj się kamiennej tablicy z prawej [1], dzięki czemu zbierzesz wszystkie informacje o arenie i zaliczysz cel dodatkowy. Udaj się teraz w lewo i zabij wszystkich wrogów po drodze [2].
![]() | ![]() |
Po chwili dotrzesz do placu z kolejną grupą oponentów [1]. Załatw ich, a potem otwórz skrzynię #129 [2] stojącą z prawej strony.
![]() | ![]() |
Następnie skorzystaj z koła stojącego przy ścianie [1], aby otworzyć bramę. Przejdź przez nią, dojdź do końca ścieżki i stocz z wrogami ostatni pojedynek w tej misji [2].