Arena | Opis przejścia The First Templar The First Templar poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Arena
Arena to specjalna misja, do której możesz się dostać wybierając opcję Zawartość dodatkowa znajdującą się w menu wyboru rozdziałów. Znajdują się tutaj dwie skrzynie, ale istnieje też możliwość odblokowania specjalnych osiągnięć. Zacznij od rozmowy ze strażnikiem z lewej [1]. Opowie ci on trochę o arenie, rozpoczynając tym samym zadanie dodatkowe (w sumie musisz zebrać o tym obiekcie 5 informacji). Wejdź na schody i porozmawiaj z Rolandem [2]. Jeśli chcesz możesz zastąpić nim Marie.
Następnie skieruj się w prawo [1], zejdź po schodach i omiń filar przed tobą. Znajdziesz za nim drugą część informacji o arenie zapisaną na kamiennej płycie [2].
Wróć po schodach na górę i przejdź przez środkowe przejścia. Spotkasz tutaj trzech wojowników [1]. Wyzwij ich na pojedynek i pokonaj w walce na arenie [2], dzięki czemu zrealizujesz cel dodatkowy.
Następnie wbiegnij po schodach z lewej na górę [1], przejdź przez bramę i rozpocznij pierwszy pojedynek. Twoim zadaniem będzie odparcie kilku fal przeciwników [2]. Z czasem na arenie będą pojawiać się coraz silniejsi rywale. W trakcie walk warto wspomagać się atakiem obrotowym. Jeśli przy jego pomocy powalisz 15 rywali to osiągniesz cel dodatkowy.
Po pokonaniu wszystkich Bizantyjczyk każe udać ci się do celi. Jeśli odmówisz będziesz musiał stawić czoła jeszcze kilku oddziałom wroga [1], ale ich pokonanie spowoduje, że zaliczysz cel dodatkowy. Po walce skieruj się na dół, gdzie znalazłeś kamienną tablicę z historią areny i porozmawiaj z kucharzem [2], który uleczy twoje rany.
Ponownie udaj się na schody i podejmij się drugiego wyzwania. Tym razem będziesz musiał przebrnąć przez tor przeszkód [1]. Kiedy go zaliczysz ulecz rany i staw się po raz trzeci na arenie. Ponownie będziesz musiał odpierać ataki kolejnych grup wrogów, ale tym razem będą to już poważni przeciwnicy pokroju elitarnych rycerzy [2].
Po walce rozpraw się z wartownikami [1] i wbiegnij do komnaty z lewej. Przeczytaj księgę znajdującą się przy łóżku [2], a otrzymasz trzecią część informacji o arenie.
Opuść komnatę i wejdź na półpiętro schodów naprzeciwko. Wciśnij ctrl, aby zobaczyć ślady stóp [1], które zaprowadzą cię do ściany na dole. Ponownie się rozejrzyj (ctrl), dzięki czemu główny bohater zobaczy dźwignię z prawej [2]. Pociągnij ją.
W tajnym pomieszczeniu otwórz skrzynię #128 [1], a potem przeczytaj kolejne informacje o arenie [2].
Opuść komnatę i wejdź na szczyt wysokich schodów. Otwórz bramę przy pomocy wajchy [1], a potem rozpraw się z przeciwnikami [2].
Przestaw kolejną dźwignię [1] i rozpraw się z następną partią przeciwników [2].
Kiedy się z nimi uporasz przesuń dźwignię z lewej [1], która otworzy dwie bramy. Przejdź przez tą z prawej i pokonaj następnych rywali [2].
Następnie przyjrzyj się kamiennej tablicy z prawej [1], dzięki czemu zbierzesz wszystkie informacje o arenie i zaliczysz cel dodatkowy. Udaj się teraz w lewo i zabij wszystkich wrogów po drodze [2].
Po chwili dotrzesz do placu z kolejną grupą oponentów [1]. Załatw ich, a potem otwórz skrzynię #129 [2] stojącą z prawej strony.
Następnie skorzystaj z koła stojącego przy ścianie [1], aby otworzyć bramę. Przejdź przez nią, dojdź do końca ścieżki i stocz z wrogami ostatni pojedynek w tej misji [2].