Misja 16 - Kryjówka templariuszy | Opis przejścia The First Templar The First Templar poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Misja 16 - Kryjówka templariuszy
Udaj się na łąkę patrolowanej przez łuczników. Zakradnij się do pierwszego, który zacznie iść w lewą stronę i zabij go po cichu [1]. Poczekaj chwilę, a z góry zaczną schodzić mnisi. Odwrócą oni uwagę strzelców na podwyższeniu, dzięki czemu będziesz mógł bez przeszkód wykończyć pozostałych żołnierzy. Następnie wbiegnij na wzgórze i rozpraw się ze strzelcami [2].
Wejdź na szczyt góry, gdzie koło głazu znajdziesz skrzynię #104 [1]. Weź jej zawartość i zacznij kierować się po ścieżce przed siebie [2]. Po drodze rozpraw się z kilkoma przeciwnikami.
Wkrótce trafisz na polanę z chatką. Wybij na niej wszystkich wrogów [1], a potem rozejrzyj się i zacznij iść po śladach w głąb lasu z lewej [2].
Trzymaj się prawej strony po drodze rozprawiając się z wrogami [1]. Wkrótce dotrzesz do skał, a przy niej znajdziesz skrzynię #105 [2].
Jeśli przejdziesz jeszcze kilka kroków przed siebie, trzymając się prawej krawędzi, to trafisz na skrzynię #106 [1]. Teraz przejdź na drugą stronę ulicy, omiń krzaki i skieruj się do skrzyni #107 [2].
Wróć na drogę i idź nią w głąb lasu tak długo, aż ujrzysz przed sobą białą skałę. W krzakach z lewej znajdziesz skrzynię #108 [1]. Możesz teraz opuścić las, przejść przez polanę z chatą i kontynuować marsz po ścieżce [2].
Wkrótce natkniesz się na patrol podchodzący pod wzgórze z prawej [1]. Zaatakuj żołnierzy i wybij wszystkich do nogi. Następnie wejdź na wzgórze, gdzie przy martwym templariuszu znajdziesz kronikę templariuszy #30 [2].
Kontynuuj marsz ścieżką z lewej. Po chwili dotrzesz do chłopa, któremu grożą żołnierze [1]. Rozpraw się z nimi, a następnie udaj się w lewo [2].
Idź cały czas przed siebie, w dole z lewej będziesz widział walkę bandytów z rycerzami, ale nie musisz się w nią wdawać. Na końcu ścieżki znajdziesz skrzynię #109 [1]. Wróć do miejsca, gdzie uratowałeś chłopa i zacznij iść po ścieżce. Po drodze możesz spodziewać się kilku przeciwników, w tym między innymi psów [2].
Po chwili dotrzesz do silnie bronionej barykady. Żeby nie stawać do otwartej walki z przeważającymi siłami odbij drogą w lewo, która zaprowadzi cię do gospodarstwa. Możesz tutaj po cichu wyeliminować łucznika pod drzewem [1], a potem rycerza przy ogniu [2].
Następnie załatw dwóch pozostałych żołnierzy i zbadaj trupa leżącego na prawo od zabudowań [1], dzięki czemu otrzymasz informacje o kolejnej kamiennej tablicy. Rusz w głąb lasu za ciałem. Ścieżka zaprowadzi cię wprost do zarośniętej kroniki templariuszy #31 [2].
Wróć do gospodarstwa, podpal pochodnię, a potem podłóż ogień po dwa stosy z materiałami [1]. Kiedy zbiegną się wrogowie omiń ich lub wybij, ponieważ będą rozproszeni. Następnie wróć do barykady [2] i zabij wszystkich żołnierzy wroga.
Po przejściu przez barykadę czeka cię jeszcze jeden pojedynek z wrogimi żołnierzami [1]. Po ich pokonaniu rusz wzdłuż brzegu w prawo. Po chwili natkniesz się na zwłoki [2], które zbadaj. Otrzymasz informacje o kolejnej kamiennej tablicy.
Kontynuuj marsz wzdłuż brzegu, aż dotrzesz do kroniki templariuszy #32 [1]. Wróć na główną ścieżkę i idź nią, aż do murów. Rozejrzyj się przed nimi, a zobaczysz na ziemi ślady prowadzące do zwłok przy drzewie [2]. Jeśli im się przyjrzysz, to na mapie zostanie zaznaczona kolejna kamienna tablica.
Wejdź między mury i po odparciu ataku psów skieruj się w prawo, gdzie zbadaj kolejne zwłoki [1]. Po wyjściu z pierwszej części "zabudowań" skręć w lewo i wejdź w uliczkę [2].
Na jej końcu, za murem z prawej, znajdziesz kronikę templariuszy #33 [1]. Rozpraw się ze wszystkimi przeciwnikami i opuść mury, po czym od razu spójrz w prawo, ponieważ przy ścianie stoi skrzynia #110 [2].
Idź cały czas po ścieżce pnącej się w górę. Po drodze będziesz musiał rozprawić się z kilkoma psami. Wkrótce przejdziesz pod wodospadem i trafisz do tunelu. Skręć w nim w lewo do małej komnatki, gdzie znajdziesz kronikę templariuszy #34 [1]. Teraz kontynuuj marsz wprost do kryjówki. Przy wejściu spotkasz rycerza [2], któremu możesz rzucić wyzwanie (jest to zadanie dodatkowe).
Jeśli weźmiesz udział w pojedynku, to uważaj przede wszystkim na silne ataki wroga [1], które mogą cię powalić. Dlatego zamiast tarczy korzystaj z uników. Najważniejsze jest, aby przeciwnikowi szybko rozbić tarczę mocnym ciosem, a potem można go już atakować, aż pojedynek nie zostanie przerwany. Ruszaj do środka kryjówki. Po animacji od razu odeprzyj atak przeciwników [2].
Po uczynieniu tego zacznij uciekać z twierdzy, kierując się w stronę żółtej strzałki. Po drodze rozprawiaj się ze wszystkimi przeciwnikami, którzy będą próbowali cię zabić [1] (będzie ich sporo). Na końcu drogi dotrzesz do bramy. Otwórz ją przy pomocy dwóch dźwigni [2], a misja zakończy się.