Misja 8 - Cytadela Aszkelonu | Opis przejścia The First Templar The First Templar poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Misja 8 - Cytadela Aszkelonu
Przejdź do sąsiedniej komnaty, gdzie zostaniesz zaatakowany przez przeciwników [1]. Rozpraw się z nimi i przestaw jednocześnie dwie dźwignie, co zablokuje bramę. Następnie rusz przed siebie i idź tak długo, aż dotrzesz do zamkniętej bramy. Aby ją otworzyć musisz ponownie skorzystać z dwóch dźwigni naraz [2].
Idź korytarzem. Po chwili dotrzesz do pierwszej z trzech czekających cię prób. Twoim zadaniem jest przebrnięcie przez komnatę wypełnioną ogniem [1]. Nie jest to zadanie trudne, jeśli nie będziesz się spieszył i cierpliwie czekał, aż kolejne palniki przestaną ziać ogniem. Przebiegaj wtedy na bezpieczne pola posuwając się do przodu. Na końcu drogi będziesz znów musiał przestawić naraz dwie wajchy [2].
Po uczynieniu tego do komnaty wpadną asasyni [1], rozpraw się z nimi i wróć na główny korytarz (większość palników zostanie wyłączona, będziesz musiał przebrnąć tylko przez jedną ścianę ognia). Idź cały czas korytarzem, który będzie kończył się ślepym zaułkiem. Kiedy do niego dotrzesz zacznij wracać z powrotem. Po chwili pobliskie drzwi zostaną wyważone i wysypie się z nich kilku wrogów [2].
Po zakończeniu walki przejdź przez wyważone drzwi i przejdź do komnaty na końcu korytarza. Znajdziesz tutaj skrzynię #48 [1]. Po zabraniu jej zawartości kontynuuj marsz korytarzem, aż do kolejnej lokacji, gdzie rusz drewnianą dźwignię [2].
Zmień bohatera i przejdź nim przez bramę, która otworzy się z prawej. Następnie będziesz musiał przebrnąć przez pułapkę z kolcami [1]. Kiedy kolce znajdą się na początku pola zacznij się za nimi posuwać miarowym krokiem, a bez przeszkód przebrniesz przez tą próbę. Po jej zakończeniu przesuń drewnianą dźwignię. Zablokujesz w ten sposób pułapki dla drugiej postaci. Przełącz się na drugą postać i wejdź na pole z lewej [2], gdzie dotąd były kolce.
Dobrnij bohaterem do wajchy, przestaw ją, po czym znów zmień postać i przejdź przez pułapkę składającą się z dwóch ruchomych wałów z kolcami [1]. Przestaw następną dźwignię, zmień postać i zacznij kierować się w stronę pierwszego bohatera. Po drodze uważaj na jeden z fragmentów podłogi, ponieważ jest to pułapka. Tuż za nią stoi natomiast skrzynia #49 [2].
Przejdź do kolejnej lokacji i od razu spójrz w narożnik z lewej, gdzie stoi skrzynia #50 [1]. Po zabraniu jej zwartości ruszaj dalej rozprawiając się z przeciwnikami [2].
W tej sali czeka cię kolejna próba. Naciśnij ctrl i podejdź do białych śladów stóp z lewej [1]. Cały myk polega na tym, aby cały czas trzymać się drogi, którą wskazują ślady, co spowoduje, że kolce przed tobą będą zapadać się w podłogę. Wkrótce dotrzesz do drewnianej dźwigni [2]. Aktywuj ją, a otworzysz jedną z bram.
Kontynuuj marsz po białych śladach do końca pomieszczenia, a konkretnie do murowanej ściany [1], którą zniszcz kopniakiem. Wejdź do małego pomieszczenia i podnieś kronikę templariuszy #12 [2].
Zacznij wracać po białych śladach z powrotem, po czym skieruj się na drugą stronę sali, gdzie również idź po wytyczonej ścieżce [1]. Tutaj również przestaw wajchę w ścianie [2].
Następnie dojdź do końca drogi i wejdź po schodach na górę. Skręć w prawo i przy pomocy obydwu bohaterów przemieść jednocześnie dwie dźwignie [1], po czym odeprzyj atak nieprzyjaciół [2].
Wróć na główny korytarz i posuwaj się do przodu omijając po drodze napotkane pułapki [1]. Wkrótce dotrzesz do ostatniej próby. Aby ją rozpocząć przejdź przez wąskie przejście [2].
Teraz musisz po prostu omijać kolejne topory i kolce [1]. W środkowej części korytarza przestaw drewnianą wajchę [2], dzięki czemu zablokujesz tarcze z kolcami.
I będziesz mógł przejść do kolejnej części korytarza, gdzie czekają kolejne pułapki [1]. Na końcu sali trafisz na pole z otworami na kolce [2]. Rozejrzyj się przy pomocy klawisz ctrl, aby zobaczyć na które pola nie możesz wchodzić (będą podświetlone).
Następnie wejdź do małej komnaty z prawej i omiń trzy wirujące wały z kolcami [1]. Za nimi natkniesz się na skrzynię #51 [2].
Wróć do głównej sali i skieruj się do kolejnego korytarza, gdzie czekają na ciebie następne topory [1] oraz kolce w podłodze [2].
Po minięciu wszystkich wejdź na górę po schodach z prawej, omiń pułapki na podłodze (ctrl) [1] i przestaw dwie dźwignie naraz. Wróć na główny korytarz, skręć w prawo, a potem przejdź przez przejście do pomieszczenia, gdzie zaatakują cię kolejni rywale [2].
Po ich zabiciu skieruj się w kierunku pomieszczenia ze zniszczonymi regałami [1]. Omiń kilka z nich, a w narożniku z prawej znajdziesz Księgę Templariuszy #14 [2].
Następnie przejdź do kolejnego pomieszczenia, gdzie na lewo od wejścia znajdziesz skrzynię #52 [1]. Kiedy się do niej zbliżysz zostaną zamknięte dwie bramy. Nie przejmuj się tym i zniszcz mur z prawej. Po wydostaniu się na wolność udaj się w lewo i idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz na otwarty teren, gdzie staw czoła asasynom [2].
Po ich pokonaniu przestaw trzy drewniane dźwignie [1] znajdujące się na środku placu i pokonaj wszystkich wrogów, którzy będą próbowali cię zabić [2].