Wybór postaci - JP Dumond | Vendettas | The Darkness II The Darkness II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
JP Dumond
JP Dumond różni się od pozostałych postaci przede wszystkim tym, że jego moc Ciemności jest o wiele bardziej przydatna od jego unikalnej broni. Mowa tu o ataku Black Hole, czyli czarnej dziurze, która pochłania wszystkie obiekty (wliczając w to przeciwników) z otoczenia. Co ciekawe, w przeciwieństwie do gry w ciele Jackiego czarną dziurą wytwarza się od razu, a nie dopiero gdy odnajdzie się jej "mniejszą wersję" przy ciele przeciwnika. Ponadto nawet w swojej podstawowej formie jest ona bardzo silna, a na tym jej możliwości się nie kończą, bo można ją jeszcze wzmocnić stosownymi mocami Ciemności. Niestety, nie jest to atak, z którego możesz na bieżąco korzystać, bo czas regeneracji czarnej dziury jest długi.
Jeśli natomiast chodzi o unikalną broń Dumonda, jest nią kij voodoo Midnight Stick. Broń ta sama w sobie nie zadaje żadnych obrażeń (nie licząc jednego z ulepszeń), bo jej funkcją jest zawieszenie namierzonego przeciwnika na kilka sekund w powietrzu. Wykonanie tej akcji wiąże się oczywiście z możliwością uczynienia danej postaci łatwym celem do dalszych ataków. Dumond jest ponadto bardziej skuteczny od reszty w leczeniu sojuszników, tak więc polecam zainteresować się tą postacią tylko jeśli masz zamiar grać w kooperacji i skupiać się na wspieraniu innych graczy z drużyny.
Pełna lista mocy Ciemności:
KATEGORIA | NAZWA MOCY | WYMAGANIA | OPIS DZIAŁANIA I UWAGI |
Demoniczne moce | Dark Aura | 200 punktów esencji | Podwyższenie przebywającym w pobliżu graczom limitu punktów zdrowia. Moc ta jest przydatna tylko w multiplayerze i zdecydowanie warto ją odblokować, albowiem zwiększona ona szanse drużyny na przetrwanie. |
Demoniczne moce | Dark Endurance Aura | 400 punktów esencji + Dark Aura | Sprawienie, że gracze przebywający w pobliżu stają się bardziej wytrzymali. To jedna z najcenniejszych mocy Dumonda, tak więc radzę ją w miarę szybko odblokować, tym bardziej, że nie kosztuje zbyt dużo. |
Demoniczne moce | Lifegiver | 800 punktów esencji + Dark Aura | Szybsze wskrzeszanie pozostałych graczy. Z oczywistych względów moc ta dotyczy wyłącznie zabawy w multiplayerze i polecam ją wcześnie zakupić, szczególnie jeśli Twoja postać ma dążyć do wspierania reszty drużyny. |
Demoniczne moce | Midnight Stick Master | 600 punktów esencji + Dark Aura | Możliwość powalenia na ziemię przeciwników stojących w pobliżu osoby zaatakowanej z użyciem kija voodoo. Zakup tej mocy jest czymś oczywistym jeśli masz w planach regularne korzystania z unikalnej broni Dumonda. |
Demoniczne moce | Demonic Endurance Aura | 800 punktów esencji + Dark Endurance Aura | Sprawienie, że gracze przebywający w pobliżu stają się znacznie bardziej wytrzymali. Podobnie jak w przypadku umiejętności Dark Endurance Aura, moc ta przydaje się wyłącznie w multiplayerze. |
Demoniczne moce | Midnight Stick's Gift | 1600 punktów egzekucji + Lifegiver | Stanie się nieśmiertelnym na kilka chwil po zniszczeniu serca. Moc ta jest o wiele lepsza od jej odpowiedników związanych z innymi postaciami, bo nie wymusza wykonywania egzekucji. Radzę pomimo konieczności wydania dużej ilości punktów esencji w miarę wcześnie się nią zainteresować. |
Demoniczne moce | Midnight Stick's Power | 1200 punktów esencji + Midnight Stick Master | Możliwość przyśpieszenia regeneracji ataku Black Hole poprzez zabijanie wrogów z pomocą kija voodoo i/lub niszczenie ich serc. Polecam odblokować tę moc, albowiem czarne dziury są ekstremalnie przydatne i warto zapewnić sobie możliwość częstszego ich wytwarzania. |
Broń palna | Infidel Darkness Mod | 300 punktów esencji | Zwiększenie magazynka pistoletów (zwykłych i maszynowych). Godne odnotowania jest to, że moc ta działa tylko gdy Dumond znajduje się w nieoświetlonym miejscu. Polecam jak najszybciej odblokować tę moc, bo jest ona tania i świetnie współgra z modelem zabawy polegającym na jednoczesnym używaniu kija voodoo i pistoletu. |
Broń palna | Active Pump | 600 punktów esencji + Infidel Darkness Mod | Wciśnięcie prawego przycisku myszy po wystrzeleniu pocisku ze strzelby zwiększa celność kolejnego trafienia. Nie jest to priorytetowy zakup, bo zamiast strzelby o wiele lepiej jest używać kija voodoo i trzymanej w drugiej ręce broni palnej. |
Broń palna | Warlord Darkness Mod | 600 punktów esencji + Infidel Darkness Mod | Zwiększenie magazynka strzelb i karabinów szturmowych. Godne odnotowania jest to, że moc ta działa tylko gdy Dumond znajduje się w nieoświetlonym miejscu. Warto rozważyć zakup tej mocy, przy czym głównie z myślą o karabinach szturmowych, a nie strzelbach. |
Moc Black Hole | Black Hole | - | Wytworzenie czarnej dziury, która przyciąga do siebie wszystkie obiekty z okolicy (w tym przeciwników). Mocy tej nie musisz kupować i warto oczywiście używać jej od samego początku gry. Godne odnotowania jest to, że w przeciwieństwie do kampanii singleplayer czarną dziurę od razu wytwarza się, a nie po odnalezieniu jej mniejszej wersji przy ciele wroga. |
Moc Black Hole | Infinite Darkness | 750 punktów esencji | Wydłużenie czasu działania czarnej dziury. Zakup tej mocy nie jest sprawą priorytetową i o wiele lepiej jest najpierw zainteresować się opisaną poniżej zdolnością. |
Moc Black Hole | Caustic Black Hole | 500 punktów esencji | Zwiększenie rozmiarów wytworzonej czarnej dziury. To bardzo przydatna moc, albowiem z jej pomocą możliwe jest zwiększenie skuteczności czarnej dziury i tym samym zagwarantowanie sobie pozbycia się także bardziej oddalonych wrogów. |
Moc Black Hole | Murderous Black Hole | 1500 punktów esencji + Infinite Darkness | Czarna dziura może wessać większą liczbę przeciwników. Zdecydowanie radzę zainteresować się tym ulepszeniem, gdyż znacząco podnosi ono użyteczność czarnych dziur. |
Moc Black Hole | Soul-Destroying Black Hole | 1000 punktów esencji + Caustic Black Hole | Znaczne zwiększenie rozmiarów wytworzonej czarnej dziury. To oczywiście ulepszona wersja mocy Caustic Black Hole i także i tą pozycją warto się zainteresować, bo dzięki niej czarne dziury stają się jeszcze bardziej przydatne. |