Wybór postaci - Inugami | Vendettas The Darkness II The Darkness II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Inugami
Inugami jest doskonałą postacią do walki wręcz, a to dlatego, że jego unikalną bronią jest katana Kusanagi. Postać ta dysponuje także premią do sprintu, w rezultacie czego może sprawnie przemieszczać się po polu bitwy, czy uciekać w bezpieczne miejsce w sytuacji zagrożenia życia. Warto w tym miejscu dodać, że katana wykazuje pewne pokrewieństwo do prawej macki Jackiego z kampanii singleplayer. Możesz bowiem wyprowadzać zwykłe ataki lub bardziej precyzyjne cięcia (są one szybsze, ale i zadają przez to mniejsze obrażenia).
Udostępniona Inugamiemu moc Ciemności to Swarm, czyli rój. Atak ten idealnie współgra z eliminowaniem przeciwników kataną, albowiem bardzo łatwo jest się ich pozbywać już po tym jak zostaną unieruchomieni. Moc Swarm polecam odpalać w szczególności w tych lokacjach, w których przebywa co najmniej kilka osób, szczególnie, że wymaga ona stosunkowo długiej regeneracji.
Pełna lista mocy Ciemności:
KATEGORIA | NAZWA MOCY | WYMAGANIA | OPIS DZIAŁANIA I UWAGI |
Demoniczne moce | Dark Aura | 200 punktów esencji | Podwyższenie przebywającym w pobliżu graczom limitu punktów zdrowia. Moc ta jest przydatna tylko w multiplayerze i zdecydowanie warto ją odblokować, albowiem zwiększona ona szanse drużyny na przetrwanie. |
Demoniczne moce | Demon's Rush | 800 punktów esencji + Dark Aura | Otrzymywanie mniejszych obrażeń podczas sprintu. To jedna z najważniejszych mocy dla postaci Inugamiego, albowiem używanie sprintu jest najskuteczniejszą metodą zbliżania się do wrogów z zamiarem zaatakowania ich kataną. |
Demoniczne moce | Dark Melee Aura | 400 punktów esencji + Dark Aura | Sprawienie, że gracze przebywający w pobliżu otrzymują premię do ataków wręcz. Nie jest to jakoś szczególnie pomocna umiejętność, zwłaszcza że pozostałe postacie nie dążą w tak dużym stopniu jak Inugami do wyprowadzania ataków wręcz. |
Demoniczne moce | Kusanagi Master | 600 punktów esencji + Dark Aura | Zadawanie większych obrażeń kataną i możliwość jednoczesnego atakowania tą bronią kilku celów. Zakup tej mocy jest bardzo ważny, nawet jeśli z katany korzystasz jedynie sporadycznie. |
Demoniczne moce | Kusanagi's Wrath | 1500 punktów esencji + Demon's Rush | Stanie się nieśmiertelnym na kilka chwil po wykonaniu egzekucji. To bardzo pomocna moc, przy czym musisz pamiętać o tym, że omawiana premia nie obejmuje zwykłych cięć z użyciem katany. |
Demoniczne moce | Demonic Melee Aura | 800 punktów esencji + Dark Melee Aura | Sprawienie, że gracze przebywający w pobliżu otrzymują dużą premię do ataków wręcz. Podobnie jak w przypadku umiejętności Dark Melee Aura, moc ta przydaje się wyłącznie w multiplayerze. |
Demoniczne moce | Kusanagi's Power | 1200 punktów esencji + Kusanagi Master | Możliwość przyśpieszenia regeneracji ataku Swarm poprzez zabijanie wrogów mieczem i/lub niszczenie ich serc. Polecam odblokować tę moc, albowiem atak Swarm jest bardzo przydatny i warto zapewnić sobie możliwość częstszego jego używania. |
Broń palna | Infidel Darkness Mod | 300 punktów esencji | Zwiększenie magazynka pistoletów (zwykłych i maszynowych). Godne odnotowania jest to, że moc ta działa tylko gdy Inugami znajduje się w nieoświetlonym miejscu. Polecam jak najszybciej odblokować tę moc, bo jest ona tania i świetnie współgra z modelem zabawy polegającym na jednoczesnym używaniu katany i pistoletu. |
Broń palna | Active Pump | 600 punktów esencji + Infidel Darkness Mod | Wciśnięcie prawego przycisku myszy po wystrzeleniu pocisku ze strzelby zwiększa celność kolejnego trafienia. Nie jest to priorytetowy zakup, bo zamiast strzelby o wiele lepiej jest używać katany i trzymanej w drugiej ręce broni palnej. |
Broń palna | Warlord Darkness Mod | 600 punktów esencji + Infidel Darkness Mod | Zwiększenie magazynka strzelb i karabinów szturmowych. Godne odnotowania jest to, że moc ta działa tylko gdy Inugami znajduje się w nieoświetlonym miejscu. Warto rozważyć zakup tej mocy, przy czym głównie z myślą o karabinach szturmowych, a nie strzelbach. |
Moc Swarm | Swarm | - | Możliwość nasłania na przeciwników roju, dzięki czemu stają się bezbronni na kilka sekund. Mocy tej nie musisz kupować i warto oczywiście używać jej od samego początku gry. |
Moc Swarm | Black Swarm | 500 punktów esencji | Wydłużenie czasu działania mocy Swarm. Ulepszenie to przydaje się głównie w dalszych poziomach kampanii oraz podczas zabawy na wyższym poziomie trudności. |
Moc Swarm | Swarms from Limbo | 750 punktów esencji | Możliwość jednoczesnego atakowania większej liczby przeciwników przez rój (moc Swarm). Radzę zainteresować się tym ulepszeniem, szczególnie jeśli rój wykorzystujesz głównie w trakcie walk z grupami przeciwników, a nie do pozbywania się pojedynczych silnych wrogów. |
Moc Swarm | Killer Swarm | 1000 punktów esencji + Black Swarm | Zwiększenie obrażeń zadawanych przeciwnikom atakowanym przez rój (moc Swarm). To bardzo pomocne ulepszenie, w które zdecydowanie polecam zainwestować. |
Moc Swarm | Swarms from Hell | 1500 punktów esencji + Swarms from Limbo | Możliwość jednoczesnego atakowania bardzo dużej liczby przeciwników przez rój (moc Swarm). To oczywiście ulepszona wersja mocy Swarms from Limbo i jeżeli ją odblokowałeś, to i na opisywane ulepszenie warto się dość wcześnie zdecydować. |