Wybór postaci - Jimmy Wilson | Vendettas | The Darkness II The Darkness II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Jimmy Wilson
Jimmy świetnie radzi sobie w walce na dystans, ale od Shoshanny odróżnia się tym, że nie używa unikalnej odmiany broni palnej, tylko demonicznego toporka do rzucania (Dark Axe). Obiekt ten działa trochę na zasadzie bumerangu, gdyż wbija się w ciało przeciwnika lub w element otoczenia i należy po raz drugi wcisnąć klawisz myszy żeby go do siebie przywołać. Ważną informacją jest to, że omawiana broń wymaga dobrej celności, gdyż tylko rzut w głowę lub inne wrażliwe miejsce na ciele przeciwnika oznacza jego natychmiastowy zgon. W przeciwnym wypadku dany osobnik jest co najwyżej raniony lub powalany na ziemię.
Jimmy jest bardziej odporny na obrażenia od pozostałych osób. Może on też przyzywać sobie na pomoc darklingi, które domyślnie rzucają się na przeciwników i w przypadku słabszych wrogów może im się nawet udać kogoś zabić. Silniejsi wrogowie dość szybko się z nimi rozprawiają, choć i wtedy stwory te nie są bezużyteczne, bo przynajmniej na kilka chwil potrafią odwrócić uwagę. Radzę przed przyzwaniem darklingów poniszczyć okoliczne źródła światła. Warto też odblokować wszystkie moce związane z darklingiami, bo są one bardzo pomocne (przyzywanie większej liczby darklingów oraz ich eksplodujących odmian).
Pełna lista mocy Ciemności:
KATEGORIA | NAZWA MOCY | WYMAGANIA | OPIS DZIAŁANIA I UWAGI |
Demoniczne moce | Dark Aura | 200 punktów esencji | Podwyższenie przebywającym w pobliżu graczom limitu punktów zdrowia. Moc ta jest przydatna tylko w multiplayerze i zdecydowanie warto ją odblokować, albowiem zwiększona ona szanse drużyny na przetrwanie. |
Demoniczne moce | Dark Power Aura | 400 punktów esencji + Dark Aura | Sprawienie, że graczom przebywającym w pobliżu szybciej regenerują się ich moce Ciemności. To bardzo przydatna moc, choć oczywiście w celu jak najlepszego jej wykorzystania wymagane jest prowadzenie działań w towarzystwie graczy, który lubią często odpalać swoje aktywne moce. |
Demoniczne moce | Devil Executions | 800 punktów esencji + Dark Aura | Obniżenie wymagań do wykonywania na przeciwnikach egzekucji. Moc ta przyda Ci się tylko jeśli lubisz doprowadzać do częstych egzekucji i różnicę zauważysz głównie w przypadku silniejszych wrogów. |
Demoniczne moce | Dark Axe Master | 600 punktów esencji + Dark Aura | Zadawanie większych obrażeń z użyciem toporka. To bardzo przydatna moc, zwłaszcza że jedynie najbardziej precyzyjne rzuty kończą się natychmiastowym zamordowaniem atakowanego przeciwnika. |
Demoniczne moce | Demonic Power Aura | 800 punktów esencji + Dark Power Aura | Sprawienie, że graczom przebywającym w pobliżu znacznie szybciej regenerują się ich moce Ciemności. Podobnie jak w przypadku umiejętności Dark Power Aura, moc ta przydaje się wyłącznie w multiplayerze. |
Demoniczne moce | Dark Axe's Anger | 1600 punktów esencji + Devil Executions | Stanie się nieśmiertelnym na kilka chwil po wykonaniu egzekucji. To bardzo pomocna moc, przy czym musisz pamiętać o tym, że omawiana premia nie obejmuje zwykłych ataków z użyciem toporka. |
Demoniczne moce | Dark Axe's Power | 1200 punktów esencji + Dark Axe Master | Możliwość przyśpieszenia regeneracji opcji przyzywania darklingów poprzez zabijanie wrogów z pomocą toporka i/lub niszczenie ich serc. Nie jest to absolutny priorytet, chyba że bardzo lubisz polegać na darklingach. |
Broń palna | Infidel Darkness Mod | 300 punktów esencji | Zwiększenie magazynka pistoletów (zwykłych i maszynowych). Godne odnotowania jest to, że moc ta działa tylko gdy Jimmy znajduje się w nieoświetlonym miejscu. Polecam jak najszybciej odblokować tę moc, bo jest ona tania i świetnie współgra z modelem zabawy polegającym na jednoczesnym używaniu toporka i pistoletu. |
Broń palna | Active Pump | 600 punktów esencji + Infidel Darkness Mod | Wciśnięcie prawego przycisku myszy po wystrzeleniu pocisku ze strzelby zwiększa celność kolejnego trafienia. Nie jest to priorytetowy zakup, bo zamiast strzelby o wiele lepiej jest używać toporka i trzymanej w drugiej ręce broni palnej. |
Broń palna | Warlord Darkness Mod | 600 punktów esencji + Infidel Darkness Mod | Zwiększenie magazynka strzelb i karabinów szturmowych. Godne odnotowania jest to, że moc ta działa tylko gdy Jimmy znajduje się w nieoświetlonym miejscu. Warto rozważyć zakup tej mocy, przy czym głównie z myślą o karabinach szturmowych, a nie strzelbach. |
Moc Darklings | Darklings | - | Przyzwanie na pomoc darklingów (domyślnie dwóch), które rzucają się na przeciwników. Mocy tej nie musisz kupować i warto oczywiście używać jej od samego początku gry. |
Moc Darklings | Knockout Darklings | 500 punktów esencji | Możliwość powalania przeciwników na ziemię w wyniku eksplodowania darklingów. To niezmiernie przydatne ulepszenie, które zdecydowanie podnosi przydatność darklingów. Polecam je szybko odblokować, tym bardziej, że nie jest kosztowne. |
Moc Darklings | Darkling Squad | 750 punktów esencji | Przyzywanie trzech (zamiast dwóch) darklingów. To kolejne istotne ulepszenie. Im więcej darklingów jesteś w stanie przyzwać, tym lepiej, gdyż możesz w ten sposób stworzyć większe zamieszanie. |
Moc Darklings | Volatile Darklings | 1000 punktów esencji + Knockout Darklings | Zwiększenie obrażeń zadawanych przez eksplodujące darklingi. Jeżeli zakupiłeś moc Knockout Darklings, to i tą warto się zainteresować, bo w wyraźny sposób podnosi ona użyteczność darklingów. |
Moc Darklings | Darkling Army | 1500 punktów esencji + Darkling Squad | Przyzywanie czterech (zamiast dwóch lub zamiast trzech po zakupieniu mocy Darkling Squad) darklingów. Ulepszenie to jest dość kosztowne, ale nie warto go ignorować, bo cztery darklingi potrafią znacznie pomóc, nawet w trakcie walk z silnymi przeciwnikami. |