Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Darkness II - poradnik do gry

The Darkness II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Q and A (1) | Opis przejścia The Darkness II The Darkness II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Q and A

1 - Q and A (1) | Opis przejścia The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry

Nowy cel: Speak to Jimmy (Porozmawiaj z Jimmym)

Zignoruj zgromadzonych wokół miejsca startu gangsterów i od razu skieruj się do Jimmyego żeby z nim porozmawiać (klawisz 1) - Q and A (1) | Opis przejścia The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry

Zignoruj zgromadzonych wokół miejsca startu gangsterów i od razu skieruj się do Jimmy'ego żeby z nim porozmawiać (klawisz 1). W trakcie rozmowy dowiesz się, że Swifty skrywa się w pobliskim klubie i żeby można go było przesłuchać należy go najpierw dopaść. Podążaj za Jimmym, wysłuchując po drodze planu zakładającego wparowanie do otoczonego klubu z zamiarem odnalezienia Swifty'ego w pojedynkę.

Nowy cel: Find Swifty at the pool hall (Odszukaj Swifty'ego w klubie)

Wybierz jedyne dostępne przejście, docierając po kilku chwilach do wejścia do klubu - Q and A (1) | Opis przejścia The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry

Wybierz jedyne dostępne przejście, docierając po kilku chwilach do wejścia do klubu. Zanim cokolwiek zrobisz możesz dokonać zakupu mocy dzięki tutejszej kapliczce talentów, choć nie jest to oczywiście wymagane. Jeśli uznasz, że jesteś gotowy, to podejdź do głównego wejścia, złap drzwi lewą macką (Q) i następnie je wyrwij (rytmicznie E).

Przystąp do atakowania zgromadzonych wewnątrz klubu bandytów - Q and A (1) | Opis przejścia The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry

Przystąp do atakowania zgromadzonych wewnątrz klubu bandytów. Zauważ, że etap ten rozpoczynasz bez broni palnej, tak więc początkowo dobrze jest polegać na mackach, czy to w celu rzucania okolicznymi przedmiotami (kije bilardowe oraz wentylatory zawieszone przy suficie świetnie się tu sprawdzają) czy wykonywania zamachnięć mających na celu rozcinanie ciał przeciwników.

W dalszej fazie walk dobrze byłoby pozyskać od jednego z pokonanych wrogów broń palną, aczkolwiek nie jest to absolutnie wymagane - Q and A (1) | Opis przejścia The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry

W dalszej fazie walk dobrze byłoby pozyskać od jednego z pokonanych wrogów broń palną, aczkolwiek nie jest to absolutnie wymagane. Pamiętaj o niszczeniu okolicznych źródeł światła (głównie mowa tu o lampach zawieszonych nad stołami bilardowymi), dzięki czemu nie znajdziesz się w sytuacji braku możliwości używania mocy Ciemności. Kontynuuj prowadzenie walk do momentu zlikwidowania wszystkich wrogów i zadbaj oczywiście o to żeby powyjadać ich serca.

Po zakończonych walkach zbadaj niewielkie pomieszczenie z automatami do gier znajdujące się na prawo od wejścia do klubu - Q and A (1) | Opis przejścia The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry

Po zakończonych walkach zbadaj niewielkie pomieszczenie z automatami do gier znajdujące się na prawo od wejścia do klubu. Odnajdziesz tu strzelbę oraz nowy relikt (Sister of Light - 4/29). Dopiero teraz skieruj się w stronę schodów prowadzących na wyższe piętro klubu. Po znalezieniu się na górze wysłuchaj rozmowy mającej miejsce w sąsiednim pomieszczeniu i następnie w dobrze poznany sposób (Q i rytmicznie E) wyrwij drzwi, oglądając krótką scenkę ukazującą uciekającego Swifty'ego.

Nowy cel: Pursue Swifty (Ścigaj Swifty'ego)

Zignoruj Swiftyego, bo nie będziesz go już teraz mógł dopaść - Q and A (1) | Opis przejścia The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry

Zignoruj Swifty'ego, bo nie będziesz go już teraz mógł dopaść. Zamiast tego skup się na wyeliminowaniu zgromadzonych w tym pomieszczeniu pozostałych wrogów. Z racji tego, że walki toczone są na niewielkim dystansie warto polegać na mackach, przy czym możesz się też wspomagać bronią palną. Po zakończonej bitwie skieruj się w stronę korytarza, którym uciekł Swifty, docierając docelowo do wyjścia z klubu.

Podejdź do towarzyszącego Ci darklinga i zauważ, że znalazłeś się pod zmasowanym ostrzałem wroga - Q and A (1) | Opis przejścia The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry

Podejdź do towarzyszącego Ci darklinga i zauważ, że znalazłeś się pod zmasowanym ostrzałem wroga. Zgodnie z sugestią gry dobrze byłoby złapać lewą macką dowolne drzwi samochodowe (klawisz Q) i nie rzucać nimi, tylko pozostawić je przy sobie, wykorzystując je w formie zasłony (powyższy screen). Przesuwaj się w taki sposób w stronę przeciwników, ostrzeliwując ich jednocześnie z użyciem broni palnej. Po dotarciu do okupowanych przez nich pozycji rozpraw się z niedobitkami w dowolny sposób.

Kontynuuj przemarsz aż znajdziesz się przy nowej kapliczce talentów - Q and A (1) | Opis przejścia The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry

Kontynuuj przemarsz aż znajdziesz się przy nowej kapliczce talentów. Zignoruj chwilowo ścieżkę wskazywaną przez darklinga i wybierz się w lewo, dzięki czemu dotrzesz do miejsca, w którym ukryto kolejny relikt (The Dark Man - 5/29). Powróć do kapliczki i dopiero teraz wybierz prawą ścieżkę, przechodząc po częściowo przewróconym płocie.

Przed Tobą kolejna seria walk z bandytami podległymi Swiftyemu - Q and A (1) | Opis przejścia The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry

Przed Tobą kolejna seria walk z bandytami podległymi Swifty'emu. Podobnie jak wcześniej, dobrze jest wykorzystać złapane drzwi samochodowe do zmniejszenia dystansu do przeciwników. Uważaj jednak na wrogów z bronią białą, którzy mogą nadbiec od lewej strony, a także z dużym wyprzedzeniem niszcz zauważane po drodze źródła światła, dzięki czemu nie wejdziesz przypadkowo do oświetlonej strefy. Nieco dalej spotkasz przeciwników zgromadzonych na górnym balkoniku i najłatwiej jest się ich pozbyć rzucając w nich odnalezionymi w okolicy prętami.

Skieruj się w stronę alejki znajdującej się za zniszczoną furgonetką, niszcząc tutejsze źródło światła i dopiero wtedy wyrywając bramkę (Q i następnie rytmicznie E) - Q and A (1) | Opis przejścia The Darkness II - The Darkness II - poradnik do gry

Skieruj się w stronę alejki znajdującej się za zniszczoną furgonetką, niszcząc tutejsze źródło światła i dopiero wtedy wyrywając bramkę (Q i następnie rytmicznie E). Po drodze natrafisz na jeszcze kilka innych lamp, ale nie musisz ich za wszelką cenę niszczyć. Już wkrótce dotrzesz do miejsca, w którym gra załaduje dalszą część tego etapu. Po wznowieniu rozgrywki rozejrzyj się za kapliczką talentów oraz za amunicją. Po kilku chwilach dotrzesz na plac budowy, na którym czeka Cię pojedynek ze Swiftym.