Strong Silent Type (2) | Opis przejścia The Darkness II The Darkness II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Nowy cel: Get through the door (Przejdź przez drzwi)
Założenia kolejnej akcji powinny być dla Ciebie dość oczywiste. Musisz mianowicie namierzyć puszkę z bezpiecznikami, złapać ją lewą macką, wyrwać i następnie dokonać zwarcia poprzez wykonanie pionowego zamachnięcia prawą macką. Otwórz drzwi i zapoznaj się z dalszymi wytycznymi.
Nowy cel: Continue the search for the crippled man (Kontynuuj poszukiwania kulejącego mężczyzny)
Udaj się prosto i następnie wejdź za swoim darklingiem do lewego pomieszczenia. Warto się tu przede wszystkim zainteresować leżącymi na stole giwerami i w zależności od upodobań możesz zaopiekować się strzelbą lub karabinkiem UMP. Oprócz tego warto podnieść amunicję, obejrzeć tablicę i wejść w interakcję z kapliczką talentów.
Wyjdź z tego pomieszczenia i skręć w prawo. Zauważ, że w tle otworzyły się drzwi, przez które w trybie spowolnienia czasu wybiegli nowi przeciwnicy. Są oni znacznie silniejsi i lepiej wyposażeni od zwykłych bandytów, których do tej pory spotykałeś, tak więc musisz zachować ostrożność. Wrogów tych możesz atakować na dwa zasadnicze sposoby. Jeżeli wolisz walkę na dystans, to zabierz z poprzedniego pomieszczenia tarczę i prowadź ostrzał zza niej. Jeżeli wolisz walkę w zwarciu, to szybko zbliż się do wrogów i zacznij używać prawej macki, uważając jednak na przeciwników, którzy także dążą do staczania bezpośrednich starć.
Skieruj się do pomieszczenia, w którym przebywali wrogowie i zainteresuj się tutejszym reliktem (The Key of Mictlan - 10/29). Obróć się teraz szybko w prawo i kontynuuj prowadzenie walk. Radzę pozostawać w pobliżu miejsca, w którym znalazłeś relikt, albowiem dalsza część korytarza jest oświetlona, a do generatora nie można dotrzeć w łatwy sposób (musiałbyś przejść przez lewe pomieszczenie). Zniszcz generator dopiero po zlikwidowaniu widocznych wrogów, odnajdując go w prawym pomieszczeniu.
Ruszaj dalej, docierając do niewielkich drzwi. Otwórz je w dobrze poznany sposób, a więc złap się lewą macką puszki z bezpiecznikami, otwórz ją i następnie wykonaj zamachnięcie prawą macką. Skorzystaj teraz z klatki schodowej, niszcząc odnajdywane po drodze źródła światła. Docelowo musisz dotrzeć na najwyższe piętro, na którym czeka Cię cała seria nowych walk.
Twój cel to przedostania się na przeciwległy koniec tego piętra i na drodze staną Ci oczywiście nowe "elitarne" oddziały wroga. Podobnie jak wcześniej, możesz rozważyć chowanie się za tarczami i ostrzał z dużej odległości lub grać agresywnie, rozcinając przeciwników prawą macką, rzucając w nich ostrymi obiektami lub chwytając ich lewą macką.
Niezależnie od obranej taktyki działania niezmiernie istotne jest to żeby na bieżąco niszczyć tutejsze generatory, odblokowując sobie w ten sposób bezpieczny dostęp do dalszych obszarów tego piętra. Pamiętaj, że w lokalizowaniu generatorów mogą Ci pomóc charakterystyczne żółte kable. Nie śpiesz się zbytnio, tak by nie zostać otoczonym przez zbyt liczną grupę wrogów. Uważaj na przeciwników dążących do staczania walk wręcz oraz na tych podrzucających granaty oślepiające. Nie zapomnij też o konieczności częstego leczenia sterowanej postaci (np. poprzez wyjadanie serc).
Po dotarciu na drugi koniec tego piętra skręć w lewo, wybierając bardziej liniową ścieżkę. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanego na powyższym screenie przejścia, które oświetlane jest przez niezniszczalną lampę. Po wejściu do nowego pomieszczenia okaże się, że znalazłeś się w pułapce, w której nie możesz korzystać z mocy Ciemności. Nie restartuj gry, bo Twoja porażka w bitwie z tutejszymi przeciwnikami jest z góry zaplanowana i nie możesz tego w żaden sposób zmienić.