Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Steel Division 2 - poradnik do gry

Steel Division 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wstęp | Steel Division 2 Steel Division 2 poradnik, najlepsze porady

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Jednostki w grze Steel Division 2 to podstawowy element rozgrywki. Od oddziałów piechoty, czołgów, dział czy samolotów będzie zależało zwycięstwo w każdej potyczce. Dlatego niezbędna jest chociaż podstawowa wiedza na temat jednostek, aby odnieść sukces.

W grze jest 8 kategorii jednostek:

  1. Zwiad (Recon)
  2. Piechota (Infantry)
  3. Czołgi (Tanks)
  4. Jednostki Przeciwpancerne (Anti-Tank)
  5. Jednostki Przeciwlotnicze (Anti-Air)
  6. Wsparcie (Support)
  7. Artyleria (Artillery)
  8. Lotnictwo (Air)

Każdy typ wojsk ma swoją konkretną rolę na polu bitwy, co zostanie opisane w każdym sekcji tego rozdziału. W skrócie, piechota i czołgi zajmują teren i biorą na siebie lwią część walki z przeciwnikiem, zwiad służy do namierzania wrogów, wsparcie posiada liczne jednostki, które pomogą pozostałym oddziałom, a artyleria będzie razić wrogów z dużej odległości. Lotnictwo potrafi spełnić kilka zadań, od zwiadu, panowanie w powietrzu, neutralizowanie czołgów i pojazdów czy bombardowanie wrogich pozycji.

Każda dywizja ma dostęp do wszystkich kategorii, ale ilość i dostępność typów jednostek oraz wyposażenia znacznie się różni.

Warto pamiętać również o kilku szczegółach, podczas przeglądania statystyk i informacji o jednostkach. Niektóre samoloty lub jednostki wsparcia mogą mieć potężne pociski lub rakiety, co mogło by sugerować, że nadają się do walki z ciężko opancerzonymi jednostkami. Jeśli taka jednostka nie ma amunicji AP, czyli przeciwpancernej, to zazwyczaj nie zniszczy takiej jednostki a tylko uszkodzi lub stłumi i obniży morale.

Co więcej, spora ilość jednostek posiada kilka typów amunicji np. czołgi. Jeśli amunicja jest w tym samym oknie co broń, to statystki będą posiadały maksymalne wartości wszystkich rodzajów amunicji. Na przykład, niektóre czołgi lub działa mają specjalną amunicję APCR, która powinna przebijać grubsze pancerze niż pozwala na to standardowa amunicja, ale takich pocisków jest zazwyczaj kilka. Dlatego, warto sprawdzić statystyki zwykłej amunicji AP (której zazwyczaj jest dużo), bo będzie się różnić zasięgiem, penetracją itp.

Puma to świetna jednostka zwiadowcza. Nie jest to tania jednostka (1), ale może być w każdej fazie i to w sporych ilościach. Największa wadą tego pojazdu jest słaby pancerz, choć jak na wóz opancerzony jest całkiem przyzwoity (2). Największa zaletą jest mocne działo o dużym zasięgu i celności (3). Puma jest pojazdem zwiadowczym i posiada bardzo dobrą optykę, choć trudno jest się jej ukryć (4). Jest tez jednym z najszybszych pojazdów w grze, zarówno w polu jak i na drodze. - Wstęp | Steel Division 2 - Steel Division 2 - poradnik do gry
Puma to świetna jednostka zwiadowcza. Nie jest to tania jednostka (1), ale może być w każdej fazie i to w sporych ilościach. Największa wadą tego pojazdu jest słaby pancerz, choć jak na wóz opancerzony jest całkiem przyzwoity (2). Największa zaletą jest mocne działo o dużym zasięgu i celności (3). Puma jest pojazdem zwiadowczym i posiada bardzo dobrą optykę, choć trudno jest się jej ukryć (4). Jest tez jednym z najszybszych pojazdów w grze, zarówno w polu jak i na drodze.

W przypadku piechoty, sprawdź ich uzbrojenie. Jeśli oddział ma tylko pistolety maszynowe, będziesz musiał walczyć na krótkie odległości i zostaniesz pokonany nawet przez słabsze oddziały uzbrojone tylko w karabiny, które mogą mieć zasięg nawet do 500m. Pamiętaj, że dla piechoty możesz wybrać rodzaj transportu, a każda dywizja posiada ograniczony zapas i wybór ciężarówek. Uzbrojone pojazdy zazwyczaj zostają na polu walki i mogą znów transportować oddziały oraz wspierać piechotę. Natomiast zwykłe ciężarówki po wyładowaniu oddziałów znikają z pola walki. Niektóre oddziały piechoty są wyposażone w granaty zwykłe i dymne, TNT, miotacze ognia czy broń przeciw pancerną. Ten ostatni jest niezwykle przydatny, ponieważ umożliwia niszczenie pojazdów. W innym wypadku, piechota będzie bezbronna nawet w walce z lekkimi czołgami.