Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przebudzenie Przedwiecznego | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm poradnik StarCraft II: Heart of the Swarm

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Przebudzenie Przedwiecznego

Główne zadania - Przebudzenie Przedwiecznego | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Główne zadania:

  1. Nakarm Przedwiecznego (7)
  2. Brakk nie może zniszczyć 7 sztuk biomateriału kolcorożców
  3. Zabij Brakka

Dodatkowe zadania:

  1. Zaabsorbuj pierwotną esencję (3)

Nagroda za zadania główne:

  1. Nowa jednostka: Mutalisk

Nagroda za zadania dodatkowe:

  1. +3 do poziomu Kerrigan
Misję rozpoczynamy standardowo - od rozbudowania naszego zaplecza: powijmy jak najwięcej robotnic oraz wyślijmy część z nich do zbierania wespanu - Przebudzenie Przedwiecznego | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Misję rozpoczynamy standardowo - od rozbudowania naszego zaplecza: powijmy jak najwięcej robotnic oraz wyślijmy część z nich do zbierania wespanu. W misji tej mamy dostęp do nowej jednostki: mutalisków. To właśnie one będą stanowiły trzon naszej armii - powinniśmy nieustannie tworzyć nowych lataczy, zaś z wojsk naziemnych wystarczy nam jedynie niewielka grupa hydralisków i zerglingów (odpowiednio 10 i 20 sztuk powinno wystarczyć). Będą one osłaniały robotnice w czasie gdy mutaliski zajmą się eksploracją mapy.

Gdy już zapewnimy sobie stały napływ jednostek możemy zając się kolcorożcami [A] - Przebudzenie Przedwiecznego | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Gdy już zapewnimy sobie stały napływ jednostek możemy zając się kolcorożcami [A]. Pierwsza grupa będzie widoczna od początku misji - wystarczy udać się na miejsce, zabić zwierzęta a następnie skierować robotnicę do zebrania mięsa. Pamiętajmy o tym, aby nieustannie osłaniać naszego bezbronnego zerga! Po zakończeniu zbioru robotnica automatycznie zaniesie mięso do Przedwiecznego [X].

Otrzymamy lokację kolejnych kolcorożców [A] - Przebudzenie Przedwiecznego | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Otrzymamy lokację kolejnych kolcorożców [A]. Naszym zadaniem będzie zebranie mięsa z kolejnych sześciu sztuk oraz ochranianie padliny przed atakami wojsk Brakka. Proponuję zostawić niewielkie siły obronne w bazie (możemy również zbudować kręg owije) zaś Kerrigan z hydraliskami i zerglingami powinna rozpocząć zbieranie mięsa. Mutaliski mogą zająć się eksploracją mapy oraz kontrowaniem ataków Brakka.

W celu wypełnienia zadania pobocznego musimy zebrać pierwotną esencję - Przebudzenie Przedwiecznego | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

W celu wypełnienia zadania pobocznego musimy zebrać pierwotną esencję. Znajduje się ona w trzech silnie bronionych lokacjach [B] - do każdej z nich będziemy musieli wysłać mutaliski a następnie Kerrigan, aby podnieść znajdźkę. W międzyczasie możemy również wypełnić zadania potrzebne do zdobycia osiągnięcia gwałtowne przebudzenie. Pierwotne ule rozpoczynają grę w lokacjach oznaczonych [C] lecz są one ruchome i możliwe, że konieczne będzie kilkukrotne przeczesanie całej mapy zanim je zniszczymy.

Przed zebraniem ostatniego kawałka mięsa powinniśmy uzupełnić stan osobowy naszej armii oraz zapisać stan gry - Przebudzenie Przedwiecznego | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Przed zebraniem ostatniego kawałka mięsa powinniśmy uzupełnić stan osobowy naszej armii oraz zapisać stan gry. Będziemy potrzebować przynajmniej 20-30 mutalisków 30 zerglingów, 10-20 hydralisków. Zostaniemy zaatakowani przez Brakka - wystarczy wysłać na niego całą naszą armię i patrzeć, jak pierwotny zerg przegrywa to starcie. W razie problemów możemy nieustannie używać wybuchu kinetycznego na przeciwniku - zadaje on olbrzymie obrażenia i możemy używać go wyjątkowo często. Śmierć Brakka będzie oznaczała koniec misji.