Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czas próby | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm poradnik StarCraft II: Heart of the Swarm

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Czas próby

Główne zadania - Czas próby | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Główne zadania:

  1. Udaj się do tajemniczej niecki
  2. Kerrigan musi przetrwać
  3. Poczwarka Kerrigan musi przetrwać

Dodatkowe zadania:

  1. Zabij tyranozona

Nagroda za zadania główne:

  1. Nowa jednostka: Nosiciel roju
  2. +10 do poziomu Kerrigan

Nagroda za zadania dodatkowe:

  1. +1 do poziomu Kerrigan
Już na samym początku misji dostaniemy pod naszą kontrolę grupę nosicieli roju - Czas próby | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Już na samym początku misji dostaniemy pod naszą kontrolę grupę nosicieli roju. Jednostki te atakują jedynie w momencie, gdy są zakopane w ziemi - powinniśmy to uczynić w wyznaczonym miejscu [1]. Po odparciu ataku możemy udać się do punktu kontrolnego [2] aby rozpocząć przepoczwarzanie Kerrigan.

Dostaniemy kontrolę nad zbiorowiskiem uli - Czas próby | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Dostaniemy kontrolę nad zbiorowiskiem uli. Proponuje postawić obronę w punktach [2] oraz [3]. Najlepiej pozostawić tam po 5 nosicieli roju, grupkę 10 zerglingów ustawionych tuż obok nosicieli (zaatakują wroga, gdy ten przebije się przez szarańczę) oraz po około 15 hydralisków z każdej strony. Warto też posiadać w bazie kilka królowych roju (do leczenia wojsk) oraz grupkę około 10 mutalisków do ochrony poczwarki przed atakami z powietrza oraz blokowania przejścia w punkcie [4].

Do obrony bazy powinniśmy wykorzystywać wszystkie dostępne środki - Czas próby | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Do obrony bazy powinniśmy wykorzystywać wszystkie dostępne środki. Niedługo po rozpoczęciu misji będziemy mogli skorzystać z powijania pierwotnej szarańczy - możemy ją wykorzystywać za każdym razem, gdy przybędzie większa grupa pierwotnych zergów. Oprócz tego możemy zbudować drugą bazę w lokacji [5], lecz będzie ona nieustannie wystawiona na ataki wroga.

W międzyczasie możemy wysłać mutaliski na południe, aby wykonały zadanie dodatkowe [A] - Czas próby | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

W międzyczasie możemy wysłać mutaliski na południe, aby wykonały zadanie dodatkowe [A]. Tyranozon jest bardzo odporny na ataki, stąd też możliwe, że będziemy musieli dokonać kilku nalotów. Jeśli nasze mutaliski stracą większość punktów życia możemy je wycofać i poczekać aż się uleczą. Bardzo pomocna w tym będzie mutacja mutalisków dostępna z pokładu Lewiatana, umożliwiająca im błyskawiczne regenerowanie punktów życia gdy znajdują się poza walką.

Pod sam koniec przepoczwarzania ataki pierwotnych zergów nasilą się - Czas próby | Kampania - Zerus | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Pod sam koniec przepoczwarzania ataki pierwotnych zergów nasilą się. Nieustannie będą one próbowały zniszczyć zaporę z kamieni [4] oraz wyślą duże ilości jednostek latających. Polecam zachować jedno użycie powijania pierwotnej szarańczy na ostatnie kilkadziesiąt sekund przeobrażenia Kerrigan.