Llebo - Prison Camp (cz.1) | Misja 11 | Soldier of Fortune Payback poradnik Soldier of Fortune: Payback
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Misja 11 - Llebo: Prison Camp (Obóz jeniecki)
Główne cele misji: Ktoś inny próbuje dotrzeć do Gavina Walla przed tobą. Część więźniów zdołała się wydostać z zamkniętych baraków i w obozie jenieckim panuje teraz chaos - więźniowie mszczą się na strażnikach, swoich oprawcach. Przeszukaj obóz jeniecki (Search the prison camp) , znajdź Gavina Walla (Find Gavin Walla) i doprowadź go na przesłuchanie.
Opis przejścia: Ruszaj w górę tunelu, do wyjścia z niego. Musisz uwolnić więźniów z pierwszego budynku (Release the prisoners from the first building) . Wychodząc na zewnątrz zobaczysz (a właściwie wcześniej najpierw usłyszysz) dwóch więźniów bijących się z pierwszym strażnikiem (#1). Facet przegra walkę.
# 1
| # 2
|
Ty zaś idź w prawo, do pierwszego baraku, w którym więzieni są niewolnicy (#2). Śmiało wejdź do środka drzwiami po prawej - na korytarzu nie powinno być strażników.
Uwolnij z cel pierwszych czterech biedaków, podchodząc do kraty celi i wciskając klawisz interakcji (#3). Teraz otrzymasz zadanie oswobodzenia więźniów w drugim budynku (Release the prisoners from the second building) .
# 3
| # 4
|
Wyjdź z baraku na zewnątrz i kieruj się przez dym (bez obaw, nie natkniesz się na wrogów, co najwyżej na jeńców okładających strażników) w stronę szarego znacznika, który po chwili (gdy jesteś blisko celu-budynku) zmieni się w czerwone kółko (#4).
Wejdź do baraku (spokojnie, na korytarzu nie czai się niebezpieczeństwo) i uwolnij kolejnych czterech biedaków (#5). Po oswobodzeniu ostatniego nieboraka czeka cię kolejne zadanie - znaleźć klucz (Find the Key) .
# 5
| # 6
|
Wyjdź na zewnątrz i idź przez dym wzdłuż pali leżących po lewej, mijając kolejnych dwóch jeńców bijących strażnika (#6). Kieruj się w stronę bramy, tuż za nią skręcając w lewo.
Doskocz szybko do skrzyń, które zobaczysz po swojej lewej i zastrzel migiem trzech strażników, którzy najwyraźniej mają zamiar rozstrzelać dwóch więźniów stojących pod drewnianą ścianą (#7). Jednego z nich oprychom najprawdopodobniej uda się rozwalić, spróbuj ocalić tego drugiego, błagającego o pomoc. Gdy się zbliżysz odezwie się z ponagleniem Decker, z prawej wyskoczy jeszcze jeden niedobruch, a chwilę później kolejnych dwóch pojawi się pod płonącą wieżą wartowniczą (checkpoint 1).
# 7
| # 8
|
Skręcając pod tą konstrukcją w prawo będziesz musiał wyeliminować kolejnych dwóch-trzech, na których się natkniesz (#8). Następnych paru klientów zobaczysz w oddali - ruszą w twoim kierunku. Tych zdejmij podrzucając celownik do oka. Uważaj, tuż za murkiem po prawej czai się jeszcze jeden klient - szybko wyskocz na niego i sprawdźcie, który z was ma lepszy refleks i oko. Potem ruszaj przed siebie, skacząc od osłony do osłony.
Gdy zbliżysz się do jakichś metalowych szyn po lewej (albo do kontenera w oddali) z przodu pojawi się kilku kolejnych nieprzyjaciół. Wystrzelaj ich wszystkich mierząc do nich przez celownik zamontowany na broni (#9). Jakiś wróg czy dwóch może próbować skryć się za skrzyniami, które dostrzeżesz przez lunetę, pozostali zaś za murem w oddali - odstrzel im te części ciała, które będą wystawać zza osłony. Później biegnij w stronę tych skrzyń - za pierwszymi będą leżeć następne, bardziej na lewo.
# 9
| # 10
|
Zajmij za nimi pozycję, obracając się w lewo i wyeliminuj pierwszą grupę wrogów, która pojawi się w oddali (#10). Niedobruchy będą próbowały znaleźć dla siebie jakieś osłony - zdejmuj ich po kolei, przyklękając za swoimi skrzyniami by zmienić magazynek lub przez chwilę dochodzić do siebie w wyniku odniesionych ran. Gdy po tym starciu zrobisz kilka kroków w kierunku leżących ciał z lewej wybiegnie kolejna grupka oprychów. Szybko wróć więc za skrzynki i rozpraw się z tymi nieprzyjaciółmi, podobnie jak z ich poprzednikami. Jeśli masz jeszcze jakieś granaty ręczne możesz zrobić z nich użytek. Po walce ruszaj w stronę trupów.
Skręć w lewo. Za jakimiś skrzyniami przyczai się jeszcze jeden koleś (#11). Odstrzel mu łeb pokazując, że z tobą nie da rady bawić się w "chowanego". Idź dalej.
# 11
| # 12
|
Podchodząc wzdłuż ściany do jakichś płonących pali nadziejesz się na kolejną, sporą grupkę niedobruchów. Sami pchają się pod lufę więc szybko kładź ich do snu, jednego po drugim, grzejąc ogniem ciągłym, długimi seriami (#12). Gdy trzeba zmienić maga wycofuj się w lewo, pod ścianę. Po rozprawieniu się z wrogiem ruszaj przed siebie, idąc wzdłuż płonących kłód, lewą stroną.