Eshkashem - Hillside (cz.1) | Misja 6 | Soldier of Fortune Payback poradnik Soldier of Fortune: Payback
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Misja 6 - Eshkashem: Hillside (Stok)
Proponowana broń: terroryści uzbrojeni będą głównie w kbk AK-47. Problemy z amunicją ominą cię więc jeśli zabierzesz tę pukawkę. W ostatniej misji może się przydać jakiś granatnik (RPG-7 a najlepiej chyba rewolwerowy) do wyeliminowania bossa w śmigłowcu. Wprawdzie w tej ostatniej misji można znaleźć na planszy taką broń, ale jeśli nie masz ochoty się za nią rozglądać... |
Należy tylko pamiętać by w trakcie wcześniejszej gry oszczędzać amunicję do granatnika, zachowując ją sobie właśnie na ten ostatni etap.
Główne cele misji: Jak się okazuje któryś z tych dwóch zabitych ostatnio przez Masona bossów miał na karku dokładnie taki sam tatuaż co pułk. Miller. Wygląda na to, iż obaj należeli do tego samego klubu, zrzeszającego - zgodnie z informacją od Casey Decker - najbardziej elitarnych żołnierzy na planecie... Przesłuchano również jednego z napastników, uczestników ataku na konwój pojazdów z pierwszej misji. Napastnik należy do grupy znanej jako IAA - Imad Al-Din Alliance, która operuje z bazy w górach Karakorum na pograniczu pakistańskim. Imad Al-Din to nazwisko szefa organizacji - afgańskiego terrorysty poszukiwanego na Bliskim Wschodzie, parającego się m.in. handlem narkotykami i bronią oraz mającego powiązania z wszystkimi ważniejszymi liderami organizacji terrorystycznych na całym świecie. Masz się tam udać by zbadać rolę Afgańczyka Imada w całym tym bigosie, m.in. jego powiązania z Millerem. Najpierw powinieneś dotrzeć do jaskiń (Reach the Caves) , po drodze eliminując napotkany opór (Eliminate any resistance) .
Opis przejścia: Musisz dotrzeć do jaskiń (Reach the Caves) . Ruszaj prosto wzdłuż ściany, nie zwracając uwagi na przelatujący śmigłowiec (#1).
# 1
| # 2
|
Kilkadziesiąt metrów dalej droga skręca w prawo, pnąc się do góry. Tuż za zakrętem natkniesz się na pierwszych wrogów, którzy pojawią się w okolicy skrzyżowania. Najszybciej ich załatwisz wyskakując na moment zza winkla i strzelając z granatnika podlufowego (#2). Można też nie pokazywać się nieprzyjaciołom tylko rzucić granat ręczny "na oślep", pozostając ukrytym za zakrętem (a w zasadzie to przed nim). Albo tradycyjnie wystrzelać tych niedobruchów w turbanach jednego po drugim. Najprawdopodobniej do kilku po lewej (dobrze ukrytych) będziesz musiał postrzelać ostrożnie wysuwając się w lewo i zdejmując ich strzałami w głowy. Część może przebiec na prawo.
Gdy ruszysz w kierunku trupów leżących na tym skrzyżowaniu dróżek i podejdziesz dosyć blisko pojawi się kilku kolejnych nieprzyjaciół. Dwóch na budynku po lewej (na dachu widać beczki) i jeden na wprost, pod budynkiem który widzisz na obrazku (#3).
# 3
| # 4
|
Priorytetem jest zlikwidowanie najpierw tego ostatniego bo facet uzbrojony jest w granatnik - gdzie dokładnie przykucnął zorientujesz się po smudze dymu gdy gość odpala rakietę. (#4).
Załatw go piorunem zanim zrobi ci krzywdę i tak samo szybko obróć się w lewo i zdejmij dwóch wspomnianych wcześniej zawodników, którzy pojawią się na dachu glinianej chaty, próbując skryć się za beczkami (#5). Za tym budynkiem, przy wejściu do niego, znajdziesz (jeśli tam pójdziesz) leżącą na ziemi broń - najpewniej karabinek maszynowy M249.
# 5
| # 6
|
Za tą chatą droga skręca na prawo, niejako zatacza półkole prowadząc z powrotem na skrzyżowanie z obrazka #3 (albo gdzieś w jego okolicę). Idąc nią zobaczysz w oddali trzy budynki, każdy wyżej od drugiego, z beczkami (m.in. czerwoną ) na tym położonym najniżej (#6). Na dachu środkowej chałupy może przycupnąć jakiś cwaniak - odstrzel mu tą część ciała, którą dojrzysz w celowniku (najczęściej jest to głowa). W czerwone beczki można oczywiście strzelać powodując ich eksplozje i śmierć pechowców, którzy nieostrożnie zajęli pozycje w pobliżu nich.
Jeśli z kolei na skrzyżowaniu z obrazka #3 pójdziesz w prawo (dróżka znowu robi półkole, tym razem w lewo, kończąc się gdzieś przy chałupie z obrazka #3) na budynku, pośród beczek dostrzeżesz dwóch zawodników w turbanach. Ostrożnie wysuwając się zza załomu odstrzel im te turbany (#7). Będziesz musiał wrócić się na skrzyżowanie z obrazka #3.
# 7
| # 8
|
Idąc do góry miniesz budynek z beczkami na dachu i zbliżysz się do kolejnego, z charakterystycznym kikutem drzewa na lewo od niego. Wcześnie jednak droga skręca w prawo (#8).