Llebo - Outpost (cz.4) | Misja 9 | Soldier of Fortune Payback poradnik Soldier of Fortune: Payback
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Tuż za głazem piorunem obróć się w lewo (bądź w prawo - zależy, z której strony mijasz kamień) i odstrzel cwaniaka, który za nim przykucnął (#33).
# 33
| # 34
|
Wspomniane granaty staraj się rzucać celnie, mimo iż bardzo się spieszysz. W przeciwnym razie będziesz musiał dobijać wrogów z karabinka (#34), a głupi niewolnik nie czeka aż się rozprawisz z nieprzyjacielem tylko zasuwa dalej, pchając się samemu pod lufy niedobruchów. Gdy zaś on ginie, najwyraźniej giniesz też i ty. Biegnij dalej przed siebie, nie sposób zgubić drogi.
Gdy ścieżka opada rozpraw się z kolejnymi kilkoma zawodnikami (najprawdopodobniej trzech). Jednego, tego bliżej ścieżki, można zdjąć mierząc do niego przez lunetę (#35).
# 35
| # 36
|
Pozostali mogą się ukryć gdzieś w krzaczorach więc może być ciężko ich dojrzeć - w takim przypadku poczęstuj ich "w ciemno" granatem (#36). Nie czekaj na niewolnika tylko pędź dalej.
Gdy będziesz zbliżał się do chatek po lewej stronie ścieżki wyskoczy zza nich (z lewej) najpierw dwóch panów - szybko ich połóż (#37). Jeden z nich może ukryć się za kamieniem na prawo od ścieżki. Zrób szybko kilka kroków przód i pozbądź się kolejnych dwóch przeciwników, którzy wbiegną z lewej, podobnie jak dwójka wcześniej.
# 37
| # 38
|
Można też znowu rozerwać całą tę grupkę granatem, ale uważaj na swojego rekordzistę w sprintach, aby nie wyrwał się zanadto do przodu i sam nie padł bidulek od tego granatu (#38). Jeśli cię wyprzedzi (tak jak na obrazku) staraj się go dogonić i minąć sprintem.
Być może z którymś z wcześniej wspomnianych nieprzyjaciół będziesz musiał stoczyć przy chacie walkę wręcz - zakończ ją szybko... serią z karabinka (#39). Niewolnik skręci za chałupą w lewo.
# 39
| # 40
|
Przycupnie na chwilę pod wieżą wartowniczą (nikogo na niej nie powinno być) (#40). Szybko miń go skręcając za wieżą w lewo i rozwal piorunem dwóch gostków, których zobaczysz na wprost.
Nie zatrzymuj się i biegnij w lewo, pod jedną z chat. Zastrzel cwaniaka, który przyklęknął w wejściu do niej, uważając aby w tych ostatnich sekundach gry nie odstrzelić przypadkiem łepetyny osłanianemu więźniowi (#41).
# 41
| # 42
|
Ów poinformuje cię przed drzwiami chaty, iż w środku niej znajduje się wejście do starej jaskini, która z kolei prowadzi do kopalni (#42). Dalej będziesz szedł sam. I dobrze, bo dalej niańczyć tego "sprintera" to bym chyba nerwowo nie wytrzymał ;-)... Wejdź do chaty wejściem pod którym padł ostatni z wrogów w tej misji.