Donetsk - Brothel (cz.2) | Misja 12 | Soldier of Fortune Payback poradnik Soldier of Fortune: Payback
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Przejdź przez nie odwracając się w lewo - na korytarzu, pod kolejnymi drzwiami będzie stało dwóch strażników, obróconych do ciebie bokiem. Szybko zastrzel tego z prawej, potem przerzuć celownik na drugiego. Jako osłonę możesz wykorzystać skrzydło drzwi, które przed chwilą otwarłeś i masz je po swojej lewej (#9). Po położeniu tej dwójki przeciwników zasuwaj do drzwi pod którymi nieboszczycy stali. Otwórz je i w pomieszczeniu za nimi skręć w prawo.
# 9
| # 10
|
Staniesz przed kolejnymi oszklonym wejściem - otwórz drzwi, obróć się w prawo i ostrożnie wysuń nieznacznie w lewo. Po prawej za kanapą będzie stało dwóch facetów, którzy przyklękną gdy tylko cię zobaczą. Możesz ich załatwić chowając się z powrotem w prawo i rzucając granat w ścianę, tak by odbił się i wpadł cwaniakom za kanapę. Możesz też spróbować odstrzelić wrogów tradycyjnie: wstając, wysuwając się nieznacznie w lewo by widzieć tylko jednego z facetów (tego po lewej) i odstrzeliwując mu łeb wystający zza kanapy (#10). Podobnie uczyń z drugim, po przesunięciu się jeszcze kawałek w lewo. Stojąc widzisz większą część przeciwnika - głowę z popiersiem. Następnie biegnij w kierunku trupów przeskakując kanapę i otwierając drzwi za nią.
Ostrożnie wyjrzyj w lewo, za framugę drzwi (#11). Zobaczysz salę z charakterystycznymi białymi kolumnami. Gdy tylko zrobisz kilka kroków w jej stronę za kolumnami pojawi się czterech wrogów: dwóch za filarami po prawej i dwóch z lewej. Cofnij się z powrotem do drzwi po swojej lewej i rozwal facetów z prawej (z kolumn, gdy je ostrzelać, odpadają kawałki gruzu). Pojedynczo. Potem przesuń się w prawo i zastrzel dwóch niedobruchów za kolumnami po lewej. Znowu pojedynczo. Następnie biegnij w kierunku trupów.
# 11
| # 12
|
Za salą z kolumnami jest korytarz. Kiedy spróbujesz do niego wejść wyskoczy najpierw jeden zawodnik z lewej, chwilę później drugi z prawej, a gdy zrobisz jeszcze kilka kroków do przodu - najpierw dwóch, a za moment trzeci z głębi korytarza. Skasuj wszystkich jednego po drugim, tak jak się pchają (#12). Jeśli kończy ci się amunicja do karabinu maszynowego warto zmienić broń - przeciwnicy na tym poziomie uzbrojeni są głównie w strzelby i wytłumione pistolety maszynowe MP5. Ta druga pukawka wbrew pozorom jest całkiem niezła, tzn. posiada konkretną moc obalającą.
Ruszaj w kierunku nieczynnej windy na końcu korytarza, skręcając przed nią w prawo, w stronę drzwi, które tam znajdziesz (#13) (checkpoint 3).
# 13
| # 14
|
Za nimi jest spory pokój. Po lewej ukryło się za przewróconymi stołami kilku gachów. Załatw ich albo granatem - rzucając go o ścianę tak, by się odbił w lewo i poleciał w głąb pokoju, gdzieś pod nogi twoim przeciwnikom (#14). Możesz też ostrożnie wysuwać się powoli w prawo, likwidując kolejno wszystkich wrogów.
Za nimi, po lewej, zobaczysz drzwi zasłonięte parawanem (#15). Otwórz je przechodząc przez łazienkę.
# 15
| # 16
|
Skręć w prawo i otwórz kolejne drzwi, wychodząc na korytarz. Idź nim w prawo. Za oszklonymi drzwiami będą następne, metalowe. Otwórz je wychodząc na klatkę schodową (#16). Zbiegnij schodami na sam dół.
Po lewej pod schodami będzie wejście do jakiegoś szybu (#17). Wejdź do niego, idąc kawałek prosto, a po chwili skręcając w prawo. Z rur bucha para, która może cię trochę poparzyć, więc poruszaj się szybko.
# 17
| # 18
|
W pomieszczeniu do którego dotrzesz skręć w prawo. Musisz się teraz dostać do drabinki, którą zobaczysz na górze. Wskocz po charakterystycznych "kolanach" na rurkę wyżej, obróć się w lewo i daj susa na rurę widoczną po lewej (#18).